Hop til indhold
Guest Curvelover

Søger pige i Skanderborg til smukfest

Recommended Posts

Guest Curvelover

Skulle der være en sød pige i Skanderborg-området i smukfest ugen ( uge 32 ) ??

Hvad kan I anbefale ? ; )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Curvelover skrev, for 47 minutter siden:

Skulle der være en sød pige i Skanderborg-området i smukfest ugen ( uge 32 ) ??

Hvad kan I anbefale ? ; )

Kære Curvelover:)

Det jeg kan anbefale dig er, - at gleeeeeemme alt om købefisse, ja heeeelt lade være at tænke på købefisse ?!?!? - i den uge hvor der er smukfest er der også en "helt smukfest-fuld af søde piger hvoraf en del bare går og venter på at du dukker op, og måske også stikker op i deres underliv -- du skal ud IRL - do;) -- ud og snakke med pigerne - do;)

Men hvis der med usynlig skrift i din pande står skrevet : jeg foretrækker købefisse:wub: -  -  så har du helt fortabt dig selv  - bredt forstået

Mange hilsner og god smukfest

Nyder livet

- nå det rager ikke mig hvad du bruger dine penge til; men det lyder som et uheldigt skråplan - når du tænker på købefisse samtidig med at du er på Smukfest.;)

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Enig med “nyder livet”

Jeg har kommet på skanderborg festival siden den startede i midt firserne indtil for 8 år siden – og der har altid været masser af søde piger som vil med dig i teltet.

Der har helt fra starten været en speciel god og kærlig stemning – gætter på at det stadig er sådan.

Nyd livet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nyder og mature i er godt nok dumme at høre på!

Hvad kender i overhovedet til Curvelovers situation? Måske der er en grund til at det er købesex der efterspørges?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Curvelover

Hahaha - I svarer på alt andet end hvad jeg spørger om - Er fuldt ud klar over at der er et væld af piger - Men søger efter købesex i dette indlæg - og er interesseret i at få anbefalet nogle søde piger her.... i Efterlysninger ; )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Curvelover

Det er et nemt spørgsmål: Er der der nogle søde massagepiger i skanderborg området - i smukfest ugen ?

Og det har du da i dén grad svaret på - Så tak for det : )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, 1 time siden:

Nyder og mature i er godt nok dumme at høre på!

Hvad kender i overhovedet til Curvelovers situation? Måske der er en grund til at det er købesex der efterspørges?

Ja, det er nemt at gøre smart på andres bekostning

Redigeret af Funktionær

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 1 time siden:

Kære Prinz:)

Nyder og mature i er godt nok dumme at høre på!     - tak i lige måde - do:)

Hvad kender du overhovedet til Curvelovers situation? Måske der er en grund til at det er købesex der efterspørges? - -  ja lige præcis

Din reaktion ! - ramte jeg en ligtorn

Mange hilsner

Nyder livet

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Curvelover

Nyder livet - Hvis ikke du har nogle anbefalinger relateret til min tråd - ser jeg gerne at du forlader den - Det er ikke en diskussionsklub - og ikke til diskussion...

Vil bare gerne have nogle anbefalinger...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Curvelover skrev, 1 time siden:

Nyder livet - Hvis ikke du har nogle anbefalinger relateret til min tråd - ser jeg gerne at du forlader den - Det er ikke en diskussionsklub - og ikke til diskussion...

Vil bare gerne have nogle anbefalinger...

jøsses dog;) - så følsom du er - prøv at være lidt mindre hidsig

Vi stopper her, og jeg har lige sendt dig en PM 

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...