Hop til indhold

Recommended Posts

XXXfootlover skrev, for 2 minutter siden:

Sabrina tilbyder kys som extra, men jeg ville ikke forvente deep french kissing den første gang.

Det jeg har oplevet er at DFK bestemt er muligt med Sabrina .. og altså særligt ved efterfølgende besøg. Men som altid afhænger det jo meget af kemien mellem parterne.

Man skal nok ikke vælge Sabrina med henblik på small-talk. Dertil er hendes engelske for relativt begrænset.

Tak for svar. Jeg tror jeg prøver...

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, Lige nu:

Tak for svar. Jeg tror jeg prøver...

God ide' ... og du kan jo altid nøjes med et kortere tidsrum.

Hun er i hvert fald vanvittigt lækker petite og super veldrejet. Vent til du ser hende liggende i doggy-style ... WOW! :wub:

Rigtig god fornøjelse!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt enig med XXX her. Sabrina er i min mening en av de piger der det kommer mer över flere besök om kemin er den riktige. Medan visse piger er all game fra förste gang. Och small talk er nok icke Sabrinas starke side. Men hon har andre meget starke sider!!:wub::D/A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er ikke mere distancerende end mange andre lækre piger. Hun ved udmærket at hun er en godbid :D

Jeg tror ret ofte at den distance pigerne fra fx Ungarn udviser, har rod i sprogbarrieren. I hvert fald en del af den.

Sabrina er et MUST hvis man er til øjenguf. GFE og pillowtalk? Nope. Men hun mestrer andre discipliner ved sin blotte tilstedeværelse :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 1 time siden:

Jeg tror ret ofte at den distance pigerne fra fx Ungarn udviser, har rod i sprogbarrieren. I hvert fald en del af den.

Fuldstændig enig.

Og jeg tror også det for en del gp'ers vedkommende ligefrem er en nødvendighed med en vis grad af distance .. særligt for de af dem, som pakker arbejdskalenderen fra tidlig morgen til sen aften.

Som regel bliver der dog løsnet lidt op ved gensyn. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror som underdog och XXX att sprogbarrieren er en av anledningarna för visse piger. Det faller sig naturligt.

Sedan er min erfaring i denne biz att de riktigt top-flotte pigerne gör god business uden att behöva ge 100 i energi av sig var gang. Jeg er icke för generalisering men speciellt i Tyskland har jeg treffet piger som på de store klubber gjort crazy cash uden att leverera speciellt god service. Dette handler icke om Sabrina men det er ju så det fungerar ibland i min mening. 

Jeg tror också som XXX att det för visse piger er ett must att distanciere sig lidt för att kunne arbete i denne business. Men jeg oplever att mange av de flotteste av piger ofte blir mer relaxed gang 2 och 3 etc.

Sorry nu gick jeg lidt off topic. My bad./A

Del dette indlæg


Link til indlæg
kattjakt skrev, for 10 timer siden:

Jeg tror som underdog och XXX att sprogbarrieren er en av anledningarna för visse piger. Det faller sig naturligt.

Sedan er min erfaring i denne biz att de riktigt top-flotte pigerne gör god business uden att behöva ge 100 i energi av sig var gang. Jeg er icke för generalisering men speciellt i Tyskland har jeg treffet piger som på de store klubber gjort crazy cash uden att leverera speciellt god service. Dette handler icke om Sabrina men det er ju så det fungerar ibland i min mening. 

Jeg tror också som XXX att det för visse piger er ett must att distanciere sig lidt för att kunne arbete i denne business. Men jeg oplever att mange av de flotteste av piger ofte blir mer relaxed gang 2 och 3 etc.

Sorry nu gick jeg lidt off topic. My bad./A

Tak. Nej, jeg synes nu ikke det off topic.... det er en god forklaring. De smukke piger bliver dovne, for de tjener det samme alligevel?! Det er da relevant nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...