Hop til indhold
Funtime

Fantasia Vejle

Recommended Posts

Hendes billede er ihvertfald Pamela Anderson. Har dog ikke besøgt. Men vis Pamela er i Vejle. Så ville jeg da gerne ofre mig. Hun har profil her på eg og annoncelight

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad du ser, er hvad du får. Jeg finder ikke at et billed beskriver alle mine dimensioner. Føromtalte foto er fra en tid før mine elskede kendetegn som jeg ikke er villig til at få retoucheret. Jeg har dog rodet tasken igennem, fundet et outfit der dækker og ligger et selfie op i morgen formiddag ;) bare for din skyld @Funtime ;) 

Fantastiske Fantasier fra Fantasia :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fantasia skrev, for 5 timer siden:

Hvad du ser, er hvad du får. Jeg finder ikke at et billed beskriver alle mine dimensioner. Føromtalte foto er fra en tid før mine elskede kendetegn som jeg ikke er villig til at få retoucheret. Jeg har dog rodet tasken igennem, fundet et outfit der dækker og ligger et selfie op i morgen formiddag ;) bare for din skyld @Funtime ;) 

Fantastiske Fantasier fra Fantasia :P

Forhåbentlig ikke kun for Funtimes skyld, men også os andre som værdsætter ægte billeder at dem vi vil besøge?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fantasia skrev, den 27/7/2017 at 13:08:

Værsågod Knejter ;) <3 håber i kan lide hvad i ser. IMG_0560.thumb.JPG.df0f4eafd70f76952bc686f0d0584711.JPG

Virkelig lækkert at se på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...