Hop til indhold
Tjalfe

Mit møde med NEMTØS.

Recommended Posts

Så igår at NEMTØS tilbød vådt og dybt BJ ved Århus, så tænkte, det skal prøves. Så skrev til hende om det kunne lade sig gøre, og efter lidt skriveri blev vi enige om og ses her lørdag formiddag.

Og ALDRIG har jeg fået så godt og MEGET vådt BJ før. Vi startede stille og roligt op med kys og nusseri og leg med hendes dejlige bryster. Efter lidt tid måtte vi ned og ligge, og igen stille og roligt gik hun igang med at sutte, der efter så jeg SOL-MÅNE OG STJERNER :) det var blidt-dybt-frækt-VÅDT og godt med lyd når hun tog den til roden :):). Der blev på INTET tidspunkt brugt hånd, så det var et 100% BJ.

så NEMTØS, tak for et super frækt møde og håber vi ses igen på et tidspunkt.............og sengetæppet er vasket ;);)

Har ikke lavet en anmeldelse før, men håber den kunne bruges.......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Tak  for din  fine  anmeldelse  - jeg  nød  at  forkæle  dig  og  lækkert  du  er  dejlig  tilfreds❤❤

Kys 

Nemtøs 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 minutter siden:

Tak  for din  fine  anmeldelse  - jeg  nød  at  forkæle  dig  og  lækkert  du  er  dejlig  tilfreds❤❤

Kys 

Nemtøs 

Det er jeg 100% :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
Tjalfe skrev, for 22 minutter siden:

Så igår at NEMTØS tilbød vådt og dybt BJ ved Århus, så tænkte, det skal prøves. Så skrev til hende om det kunne lade sig gøre, og efter lidt skriveri blev vi enige om og ses her lørdag formiddag.

Og ALDRIG har jeg fået så godt og MEGET vådt BJ før. Vi startede stille og roligt op med kys og nusseri og leg med hendes dejlige bryster. Efter lidt tid måtte vi ned og ligge, og igen stille og roligt gik hun igang med at sutte, der efter så jeg SOL-MÅNE OG STJERNER :) det var blidt-dybt-frækt-VÅDT og godt med lyd når hun tog den til roden :):). Der blev på INTET tidspunkt brugt hånd, så det var et 100% BJ.

så NEMTØS, tak for et super frækt møde og håber vi ses igen på et tidspunkt.............og sengetæppet er vasket ;);)

Har ikke lavet en anmeldelse før, men håber den kunne bruges.......

Et link til annoncen ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
8270 skrev, for 2 minutter siden:

Et link til annoncen ?

Tror kun du kan kontakte hende her på EG. Det var her jeg fik kontakt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror desværre at jeg er for ung (sker desværre for sjældent) Men har ellers forgæves forsøgt at få en aftale i hus. Hun virker ellers fræk!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
henrik_klausen skrev, for 7 minutter siden:

hvordan fik du fat i hende 

link

Hvis du læser tråden og hvad "tjalfe" skriver er der svar ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
henrik_klausen skrev, for 1 time siden:

hvordan fik du fat i hende 

link

Du trykker blot på hendes profil herinde, så kan du skrive til hende

Se det var da meget nemt at skrive, stort set ikke mere besværligt, at at fortælle at man skal se tidligere i tråden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
Funktionær skrev, 1 time siden:

Du trykker blot på hendes profil herinde, så kan du skrive til hende

Se det var da meget nemt at skrive, stort set ikke mere besværligt, at at fortælle at man skal se tidligere i tråden

Der er hverken billeder el info på profilen ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
8270 skrev, 1 time siden:

Der er hverken billeder el info på profilen ..

Du skriver bare til hende, så får du svar og hvis hun er interesseret sender hun dig sikkert et billede og fortæller om sig selv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BTL

Efter en del udveksling af mails blev det endelig den dag, hvor jeg havde en aftale med Nemtøs. Jeg har lige fra det første billede, hun lagde op, været dybt fascineret af de fantastiske bryster, og da vi mødtes på en diskret rasteplads, kunne jeg med det samme mærke, at det ville blive en god oplevelse. Jeg skal ikke gå i detaljer med hvad vi lavede inde i skoven, blot konstatere at den beskrivelse, Nemtøs lagde op fra starten, passer fuldstændig, og man kan så yderligere tilføje at hun er rigtig sød og meget nem at snakke med. Ligesom Tjalfe, der startede denne tråd, sidder jeg tilbage med en rigtig god fornemmelse i kroppen og kan kun sige, at jeg allerede nu glæder mig til det næste møde med denne dejlige og søde kvinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
BTL skrev, for 3 minutter siden:

Efter en del udveksling af mails blev det endelig den dag, hvor jeg havde en aftale med Nemtøs. Jeg har lige fra det første billede, hun lagde op, været dybt fascineret af de fantastiske bryster, og da vi mødtes på en diskret rasteplads, kunne jeg med det samme mærke, at det ville blive en god oplevelse. Jeg skal ikke gå i detaljer med hvad vi lavede inde i skoven, blot konstatere at den beskrivelse, Nemtøs lagde op fra starten, passer fuldstændig, og man kan så yderligere tilføje at hun er rigtig sød og meget nem at snakke med. Ligesom Tjalfe, der startede denne tråd, sidder jeg tilbage med en rigtig god fornemmelse i kroppen og kan kun sige, at jeg allerede nu glæder mig til det næste møde med denne dejlige og søde kvinde.

Tak  for  dine  dejlige ord  BTL - jeg  nød  i den  grad  dit  selskab  og  vil  glæde  mig til næste  gang  du  måtte  få  lyst til at  ses med mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pik sprøjt
Nemtøs skrev, for 3 timer siden:

Er  blevet  sulten  igen... :-)

Jeg håber du for stillet din sult...:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
Bgo skrev, for 1 time siden:

Hvor kan man møde dig hende

Ja nemlig, hvor kan man møde hende :D:D:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Julieman skrev, for 1 time siden:

Ja nemlig, hvor kan man møde hende :D:D:P

Ved  Århus - har  ikke  sted  eller  nogen prislister. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
AalborgLook skrev, for 1 time siden:

Prøv at læs de tidligere indlæg.

It´s a joke, because he write, hvor hende ;)

sorry my black humor :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julieman skrev, for 8 timer siden:

It´s a joke, because he write, hvor hende ;)

sorry my black humor :ph34r:

Den var alt for avanceret til mig... er kun til øl, fisse og hornmusik :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...