Joey Joe Joe

Kuglen mente selv han skulle være ...

55 indlæg i denne tråd

Skrevet (edited)
Joey Joe Joe skrev, for 2 timer siden:

... minister. Det kan godt være han ikke har forstand på samfundsforhold, men humor det har Kuglen dog:

http://nyheder.tv2.dk/politik/2017-07-26-joachim-b-olsen-har-rystet-kuglestoederen-af-sig-det-har-vaeret-frygteligt

.... og så er han blevet Danmarks bedste nationaløkonom. Det er lige godt den største transformation siden Dr. Jekyll og Mr. Hyde

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 time siden:

.... og så er han blevet Danmarks bedste nationaløkonom...

Nu er du kommet med dét postulat gentagne gange de seneste dage. Hvor har du det fra?. 

Mine penge ligger allerede på, at det er noget du bare finder på.

Men du har naturligvis, som altid, "dokumentation" for postulatet. :mrgreen:

KF.

Del dette indlæg

Link til indlæg
KF skrev, Lige nu:

Nu er du kommet med dét postulat gentagne gange de seneste dage. Hvor har du det fra?. 

KF.

Jamen kæreste KF da!

Det har jeg da fra dig selv! Var det ikke dig, der i en streng udnævnte kuglestøderen til at være "Danmarks største nationaløkonom"?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
Borende X skrev, for 14 minutter siden:

Jamen kæreste KF da!

Det har jeg da fra dig selv! Var det ikke dig, der i en streng udnævnte kuglestøderen til at være "Danmarks største nationaløkonom"?

Nej, det gjorde hverken jeg, eller nogen andre end du.

Endnu engang lægger du mig ord i munden, jeg ikke har skrevet. Med andre ord, det er løgn. (Igen igen, suk).

KF.

Redigeret af KF

Del dette indlæg

Link til indlæg
KF skrev, for 46 minutter siden:

Nej, det gjorde hverken jeg, eller nogen andre end du.

Endnu engang lægger du mig ord i munden, jeg ikke har skrevet. Med andre ord, det er løgn. (Igen igen, suk).

KF.

Nu må du fandme stoppe!!!!!!!+!

Manden er jo totalt blottet for faglig indsigt, og jeg kunne aldrig i min vildeste fantasi finde på at kalde kuglestøderen "Danmarks største nationaløkonom"!

Nej, det var derimod DIG, der i din Joachimbegejstring udnævnte ham nærmest som vort århundredes største nationaløkonomiske mirakel og kandidat til næste nobelpris.

Prøv lige at gå tilbage i dine egne indlæg, før du begynder at bebrejde mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
Borende X skrev, for 4 timer siden:

.... og så er han blevet Danmarks bedste nationaløkonom.

:mrgreen:

KF skrev, for 2 timer siden:

KF.

Ups!

KF skrev, den 16/7/2017 at 19:07:

JB Olsen ved mere om økonomiske sammenhænge, end de fleste økonomer gør.  Det skal man ikke have en officiel økonomisk uddannelse for at opnå.

Han forstår hvordan velstand skabes. Han forstår hvordan mennesker reagerer, når de udsættes for økonomiske stimuli. Han er en fremragende økonom, og han har forstået nationalbankens rolle i samfundet, modsat nationalbankdirektøren.

Redigeret af Connoisseur

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 7 timer siden:

Nu må du fandme stoppe!!!!!!!+!

Ingen kan være tjent med dette. Der er intet jeg hellere ville end stoppe det. Bla. derfor kommenterede jeg ikke på det de første par gange du lagde mig ordene i munden, men her 10 dage senere fortsætter du. Og så må det være på sin plads at påpege at det er pure opspind.

Manden er jo totalt blottet for faglig indsigt,

Det er din holdning, ikke et faktum. En holdning bla. Detektor igen og igen modbeviser.

jeg kunne aldrig i min vildeste fantasi finde på at kalde kuglestøderen "Danmarks største nationaløkonom"!

Jeg er klar over du ikke mener det, men du ér den eneste her på forum der har skrevet at Joachim er "danmarks største nationaløkonom", og "danmarks bedste nationaløkonom". Dette faktum kan EG's søgefunktion nemt bekræfte for dig.

Nej, det var derimod DIG, der i din Joachimbegejstring udnævnte ham nærmest som vort århundredes største nationaløkonomiske mirakel og kandidat til næste nobelpris.

Nej, det er ikke korrekt. Du lægger mig ord i munden jeg ikke har skrevet.

Prøv lige at gå tilbage i dine egne indlæg, før du begynder at bebrejde mig.

Ok, nu du ikke kan eller vil fremlægge dokumentation, skal jeg hjælpe dig.

Det jeg skrev var følgende.

KF skrev, den 16/7/2017 at 19:07:

JB Olsen ved mere om økonomiske sammenhænge, end de fleste økonomer gør.  Det skal man ikke have en officiel økonomisk uddannelse for at opnå.

Han forstår hvordan velstand skabes. Han forstår hvordan mennesker reagerer, når de udsættes for økonomiske stimuli. Han er en fremragende økonom, og han har forstået nationalbankens rolle i samfundet, modsat nationalbankdirektøren.

Her er intet nævnt om at Joachim skulle være danmarks største nationaløkonom, kandidat til en nobelpris, eller århundredets største nationaløkonomiske mirakel.

Bum.. det var altså dig der fik en fjer til at blive til ti høns.. Med andre ord, pure opspind.

Som sædvanlig forventer jeg ingen undskyldning, men har et fromt håb om at du fremover vil forsøge at begrænse de urigtige påstande om hvad jeg har skrevet. Så kunne EG-politikken blive et lidt mere rart sted at fordrive fritiden, også for andre brugere som på ingen måder kan være tjent med dette.

KF.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Havnebumsen skrev, for 3 timer siden:

Ser man på antal personlige stemmer og medietid kan det undre JBO ikke blev Minister

Den dag vi gør Joachim til beskæftigelsesminister, giver jeg kage til alle.. :D

KF.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
Connoisseur skrev, for 8 timer siden:

:mrgreen:

Ups!

Tak Connoiseur.

Det var netop det indlæg, jeg tænkte på. Jeg var netop kommet i havn efter en lang sejlads over Skagerak og kunne ikke lige selv finde det i farten.

Men nej KF, jeg digter skam ikke!

Jeg læser imellem dine linier, at kuglestøderen er så velbevandret i nationaløkonomi, at han nærmest er selvskrevet til næste Nobelpris – selvom han ikke har eksamenspapirer.

Det har jeg til forskel fra kuglestøderen fra mit eget studium!

Men selvom det ligger årtier tilbage, må jeg jo nok erkende, at kuglestøderens nygenialitet her overtrumfer alle eksamenspapirer.

PS:

Var det ikke den økonomiuddannede Fjogh Rasmussen, der omkring 2006 udtalte, at de økonomiske lærebøger, bla. takket være hans politik, nu skulle skrives helt om?

Et år eller to derefter fik vi så den dybeste finanskrise siden krakket på Wall Street i 29. Og hvad kan vi så lære af det?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
Borende X skrev, for 9 timer siden:

...Men nej KF, jeg digter skam ikke!

Jeg læser imellem dine linier...

At læse mellem linierne, betyder at man gisner om hvad forfatteren kunne have af tanker bag det skrevne ord. Og der er ikke langt fra gisninger, til digterier. Særligt ikke når man gerne vil fremstille forfatteren i et dårligt lys.

Jeg vil gentage min opfordring;

KF skrev, den 27/6/2017 at 19:04:

Jeg vil (igen) opfordre dig til fremover at læse hvad jeg faktisk skriver, i stedet for at gisne om hvad der mon menes mellem linierne, eller reagere ud fra hvordan det føles i maven at læse mine indlæg. Jeg kan love dig, at jeg har en udtalt tendens til at skrive hvad jeg mener på linierne. Ikke imellem.

Hvis du ikke vil adaptere din måde at opfatte mine indlæg, men vedholdende vil gisne om hvad jeg mon mener mellem linierne, kommer vi aldrig videre. Du vil uophørligt opleve mig påpege at du tager fejl, og at dine påstande om mine holdninger står for egen regning (og er løgne).

Jeg skriver hvad jeg mener, linierne. Ikke imellem.

KF.

Redigeret af KF
Manglende u

Del dette indlæg

Link til indlæg
Havnebumsen skrev, for 7 timer siden:

Kage????

Der skal fandeme nogle af de gyldne dråber på bordet!

Du skal få expresslevering direkte på havnen. Moet et Chandon brut acceptabelt? :P (ellers drikker jeg det sgu selv!).

KF.

PS. Det bliver en herlig dag!.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 2 minutter siden:

Yep bajere, for nogle vil det blive betragtet som gravøl...men bajere fandme 

Sort Slots fra Fleggaard?. Du skal bare slå dig løs, jeg løber ikke tør :P

KF. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 9 timer siden:

PS:

Var det ikke den økonomiuddannede Fjogh Rasmussen, der omkring 2006 udtalte, at de økonomiske lærebøger, bla. takket være hans politik, nu skulle skrives helt om?

Et år eller to derefter fik vi så den dybeste finanskrise siden krakket på Wall Street i 29. Og hvad kan vi så lære af det?

At mange økonomer ikke forstår basale økonomiske sammenhænge, når det kommer til stykket?.

KF.

Del dette indlæg

Link til indlæg
KF skrev, for 1 time siden:

At mange økonomer ikke forstår basale økonomiske sammenhænge, når det kommer til stykket?.

KF.

Anders Fogh Rasmussen var og er en fremragende økonom. Finanskrisen begyndelse var ikke bare basale økonomiske sammenhænge. Mange tog fejl og troede ikke det ville ske. Nogle få sagde det ikke kunne blive ved at gå - men de fik mundkurv på. For eksempel tidligere vismand Cristen Sørensen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
KF skrev, for 3 timer siden:

Du skal få expresslevering direkte på havnen. Moet et Chandon brut acceptabelt? :P (ellers drikker jeg det sgu selv!).

KF.

PS. Det bliver en herlig dag!.

Vil sgu da ikke drikke noget vand du har bruttet!!! Hvad fanden tænker du på??

Nej gyldne dråber fra den Kongelige hofleverandør tak ( carlsberg)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu