Hop til indhold
underdog40

Pigerne og deres tatoveringer

Recommended Posts

For lige at færdiggøre diskussionen en gang for alle, så er det jo et videnskabeligt faktum at GP'er generelt har flere tatoveringer en gennemsnittet. Væsentligt flere. Men det interessante i den forbindelse er ikke antallet, men HVILKE tatoveringer de har. For det viser sig faktisk at de slet ikke er så forskellige endda. Der er en overrepræsentation på over 80 procent af en bestemt slags tatovering. Pigerne er uden tvivl klar over hvilken, det ville være mærkelig andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 8 minutter siden:

så er det jo et videnskabeligt faktum at GP'er generelt har flere tatoveringer en gennemsnittet.

 

er der et link til videnskabelige udredninger?

 

tvr skrev, for 8 minutter siden:

Der er en overrepræsentation på over 80 procent af en bestemt slags tatovering.

 

er der et link til en beskrivelse af hvad det skulle være for en tatovering?

 

 

Redigeret af aaisha

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, for 19 minutter siden:

 

er der et link til videnskabelige udredninger?

 

 

er der et link til en beskrivelse af hvad det skulle være for en tatovering?

 

 

Ved ikke om den er udkommet på nettet endnu. Send mig eventuelt en PM.

Jeg er helt sikker på du godt ved hvilken slags tatovering (det er ikke det SPECIFIKKE motiv jeg taler om).

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 1 minut siden:

Jeg er helt sikker på du godt ved hvilken slags tatovering

 

nej?

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, for 1 time siden:

 

nej?

hvis den skal uddybes, så send mig en PM.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 25 minutter siden:

hvis den skal uddybes, så send mig en PM.

 

så du vil altså "færdiggøre diskussionen en gang for alle" med nogle halve påstande som du hverken vil kildehenvise til eller uddybe

hvad er det lige du mener du har færdiggjort?

og hvorfor skal det foregå på PM?

dit "færdiggørende" indlæg kan jo på ingen måde tages seriøst og er egentlig bare støj i debatten

Redigeret af aaisha

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kommer jeg så igen med mine "fordomme". :P

Det kan vist kun være nye brugere, der ikke ved, at jeg ikke bryder mig om tatoveringer. Lige så lidt som jeg bryder mig om piercinger, brystforstørrelser og frisurer med hanekam og lignende.

Og det bryder jeg mig ikke om, fordi jeg synes, at det er grimt og skæmmende.

Jeg vil vove den påstand, at ét eller alle fire af ovennævnte aldrig har gjort et grimt menneske smukt, men at det modsatte er tilfældet til hudløshed.

Som skræk eksempel viste de i tv en doku-soap omkring en glædespige, som ikke kunne finde ud af ret meget her i livet, men lade sig tatovere gik det helt fint med - og så at ryge cigaretter.
Jeg tror oprigtigt, at hun på et tidspunkt har været en smuk pige, men nu fremstår hun som noget, der er løgn.

Hvad får et ungt menneske til at bringe sig selv ud på en glidebane, der uvilkårligt ender galt?

Og hvad får helt almindelige piger med en flot sportstrænet figur til at lade sig operere om til noget, som man vist skal være meget speciel for at opfatte som æstetisk?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 14 minutter siden:

Nu kommer jeg så igen med mine "fordomme". :P

Det kan vist kun være nye brugere, der ikke ved, at jeg ikke bryder mig om tatoveringer. Lige så lidt som jeg bryder mig om piercinger, brystforstørrelser og frisurer med hanekam og lignende.

Og det bryder jeg mig ikke om, fordi jeg synes, at det er grimt og skæmmende.

Jeg vil vove den påstand, at ét eller alle fire af ovennævnte aldrig har gjort et grimt menneske smukt, men at det modsatte er tilfældet til hudløshed.

Som skræk eksempel viste de i tv en doku-soap omkring en glædespige, som ikke kunne finde ud af ret meget her i livet, men lade sig tatovere gik det helt fint med - og så at ryge cigaretter.
Jeg tror oprigtigt, at hun på et tidspunkt har været en smuk pige, men nu fremstår hun som noget, der er løgn.

Hvad får et ungt menneske til at bringe sig selv ud på en glidebane, der uvilkårligt ender galt?

Og hvad får helt almindelige piger med en flot sportstrænet figur til at lade sig operere om til noget, som man vist skal være meget speciel for at opfatte som æstetisk?

Så, blev den debat ihvertfald ikke lukket en gang for alle, som en anden debattør ønskede, med et næsten lige så provokerende indlæg :lol:

Smag og behag er som sagt forskelligt. Der skal også være plads til at give udtryk for, at man nok ikke synes at tatoos er noget for en, men.... man behøver at argumentere for at en anderledes smag og indstilling til krops udsmykninger er en glidebane der uvilkårllgt ender galt. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, 1 time siden:

Så, blev den debat ihvertfald ikke lukket en gang for alle, som en anden debattør ønskede, med et næsten lige så provokerende indlæg :lol:

Smag og behag er som sagt forskelligt. Der skal også være plads til at give udtryk for, at man nok ikke synes at tatoos er noget for en, men.... man behøver at argumentere for at en anderledes smag og indstilling til krops udsmykninger er en glidebane der uvilkårllgt ender galt. 

 

Det er i hvert fald endt galt for omtalte kvinde, men ellers har du ret, jeg er nogen gange lidt for ligefrem og bramfri i mine skriv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, for 19 timer siden:

 

så du vil altså "færdiggøre diskussionen en gang for alle" med nogle halve påstande som du hverken vil kildehenvise til eller uddybe

hvad er det lige du mener du har færdiggjort?

og hvorfor skal det foregå på PM?

dit "færdiggørende" indlæg kan jo på ingen måde tages seriøst og er egentlig bare støj i debatten

Nu er du ikke seriøs, vel ?? 

Mit indlæg er jo helt hen i vejret. Jeg er lidt overrasket over det kunne tages så seriøst, at der kunne kommenteres på det. Det er jo en fuldstændig umulighed at det skulle være den samme slags tatoveringer, eller at der er nogen der skulle have talt tatoveringer. Det var for at illustrere hvor lidt plads der skal være til fordomme - men hvor meget de fylder. "Debatten" er jo helt hen i vejret, og langt det meste er jo netop støj. Mit egentlig ikke mere end de fleste - bare mere udtalt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 6 timer siden:

Nu er du ikke seriøs, vel ?? 

Mit indlæg er jo helt hen i vejret. Jeg er lidt overrasket over det kunne tages så seriøst, at der kunne kommenteres på det. Det er jo en fuldstændig umulighed at det skulle være den samme slags tatoveringer, eller at der er nogen der skulle have talt tatoveringer. Det var for at illustrere hvor lidt plads der skal være til fordomme - men hvor meget de fylder. "Debatten" er jo helt hen i vejret, og langt det meste er jo netop støj. Mit egentlig ikke mere end de fleste - bare mere udtalt.

Aiiiii. Mage til overlegen sarkastisk arrogance. Det må jeg sq give dig :) Jeg faldt i hvert fald i med et plask :) . Tro mig. Støvsugede min hjerne for ideer om hvilken tus det kunne være. Og så var det bare fis og ballade! Øv altså :( . Din nisse...

Det er MIT job og være sarkastisk :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg ser det, er det udelukkende tidens trend - ser mange af de unge piger (ikke indenfor GPernes rækker) få dem lavet i dag - de elsker deres tusser og er stolte af dem :) Hvis man som kunde ikke bryder sig om det, kan man jo spørge pigen om hendes tusser, før man bestiller tid :) Btw, jeg elsker de få tusser jeg har - og jeg har planer om flere :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, den 30/7/2017 at 15:43:

Nååååårh så er jeg mere rolig - jeg er nemlig 100% en belæst skøge.....det er svært og sært at være en Luder-Prinsesse ;-) 

Kunne du så ikke i disse "Prins Henrik-gravfornægtende tider" bare nøjes med at være en rigtig prinsesse? Du når bare meget længere end ham.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...