Hop til indhold
underdog40

Pigerne og deres tatoveringer

Recommended Posts

Trinetease skrev, for 7 minutter siden:

@JenniferRomantica Jeg læser hans indlæg som nedsættende - jeg har i et tidligere indlæg redegjort for hvilke bemærkninger i TS oplæg som jeg finder nedsættende.... 

 

Det da ikke nedsættende at han ikke synes det er pænt.. Det er vel bare hans personlige holdning.. At han så udtrykker den på en finurlig måde er jo en anden ting.. Tænker da at den japanske Yakuza er nogle ret badass personer.. Måske ikke på den gode måde men jeg ville da ønske at jeg kunne fremstår så faretruende.. Men det tænker jeg ikke engang 10.000 tusser kunne klarer.. Hahaha..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 29 minutter siden:

Jeg vil gerne tilbyde min assistance i at evt tegne den på maven med kuglepen....bare for lige at teste om smilet nu også vil være sårn rigtigt skævt ;-) 

Jeg er helt sikker på, at du ville være den rette til at genoprette smilet – endda uden kuglepen :D:D

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 6 minutter siden:

Personligt er jeg af den mening at hvis personen er sød nok så burde man kunne se bort fra tusserne

Ja, sådan har jeg det også, men det tager ligesom toppen af begejstringen, når man f.eks. gerne vil tage pigen bagfra og man så kommer til at fokusere på et tåbeligt masseproduceret røvgevir ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milfen Stella skrev, for 3 timer siden:

Det bliver jo vel generalt svære og svære at finde yngre kvinder og mænd for den sags skyld der ikke har tattoos selv er jeg nu helt pjattet med dem og indrømmer også gerne der kommer mere og mere blæk på min krop ;)

Nej jeg kan heller ikke få nok.. Af tattoo altså.. 

Jeg har bare ikke en eneste der ikke kan skjules under shorts og t-shirt. 

Men 99% af folks kropsudsmykning er super pænt efter min mening. Det er kunst i mine øjne. 

Det er mange år siden at det var forbeholdt rockere og sørøvere at have det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 16 minutter siden:

Ja, sådan har jeg det også, men det tager ligesom toppen af begejstringen, når man f.eks. gerne vil tage pigen bagfra og man så kommer til at fokusere på et tåbeligt masseproduceret røvgevir ;-)

Du skal da bare tænke på de dejlige bøffer, der kan være i den brølende kronhjort ved skovsøen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 39 minutter siden:

Du skal da bare tænke på de dejlige bøffer, der kan være i den brølende kronhjort ved skovsøen :D

Jeg ved sgu ikke lige - det er nok nærmere som at dyrke oralsex med en opsats ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Men ja jeg tror bestemt det er et udtryk for nutidens trend mere end bare et udtryk for branchen generelt.. Jeg har skam også mødt mange søde piger der ikke har tusser i den her branche.. 

Tak Jennifer. Det var sådan set bare det jeg ville have bekræftet. Og naturligvis er der piger i branchen der slet ikke har tusser. Nu var overdrivelsen også skabt på komikkens alter. Men det gav bagslag. Skidt pyt.

Var ikke klar over at jeg stak hånden ind i et hvepsebo. Blev stemplet som fordomsfuld? Fair nok. Det er da meget muligt at jeg har den fordom at GPerne ynder at udsmykke sig selv med blæk i højere grad end resten af den kvindelige befolkning. Skyldig, Høje Dommer! Men at det skulle være nedsættende ment, er noget vås. Jeg har selv tatoveringer og mine kone ligeså. Hvad det angår tror jeg @Trinetease  bør føle sig unødvendigt krænket eller stigmatiseret. Hvis det var det facit man kom til, ved at læse indlægget, kan jeg ikke gøre noget ved det. Dem som VIL se spøgelser, ser spøgelser.    

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milfen Stella
Hamduligemangler skrev, 1 time siden:

Nej jeg kan heller ikke få nok.. Af tattoo altså.. 

Jeg har bare ikke en eneste der ikke kan skjules under shorts og t-shirt. 

Men 99% af folks kropsudsmykning er super pænt efter min mening. Det er kunst i mine øjne. 

Det er mange år siden at det var forbeholdt rockere og sørøvere at have det. 

Jeg holder nu også mine skjulte under det normale tøj ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 20 minutter siden:

Jeg ved sgu ikke lige - det er nok nærmere som at dyrke oralsex med en opsats ;-)

Haha, jeg ved sgutte rigtigt.

Grundliggende er jeg ikke til tatoveringer, men sidder de på den rigtige pige, er de jo en integreret del af hende, og så (har jeg efterhånden erkendt) kan jeg godt se igennem fingrene med det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 31 minutter siden:

Grundliggende er jeg ikke til tatoveringer, men sidder de på den rigtige pige, er de jo en integreret del af hende, og så (har jeg efterhånden erkendt) kan jeg godt se igennem fingrene med det.

Ja, hvad gør man ikke for at få fisse ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 37 minutter siden:

Ja, hvad gør man ikke for at få fisse ;-)

Ikke naturnødvendigt. Kan man ikke lide tatoveringer eller i det mindste forlige sig med dem, der er, må man ganske enkelt finde en anden pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 9 minutter siden:

Ikke naturnødvendigt. Kan man ikke lide tatoveringer eller i det mindste forlige sig med dem, der er, må man ganske enkelt finde en anden pige.

Eller også er man bare ikke liderlig nok :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 2 minutter siden:

Eller også er man bare ikke liderlig nok :)

Nej, jeg tror nok, at det er et spørgsmål om at kigge igennem dette.

Hvis man virkelig tændte af på tatoveringer, ville man heller ikke kunne være sammen med en Brigitte Bardot eller Sophia Loren – hvis de havde haft tatoveringer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 8 minutter siden:

Nej, jeg tror nok, at det er et spørgsmål om at kigge igennem dette.

Hvis man virkelig tændte af på tatoveringer, ville man heller ikke kunne være sammen med en Brigitte Bardot eller Sophia Loren – hvis de havde haft tatoveringer.

Det har de ikke. I hvert fald ikke når jeg var sammen med dem. BB spurgte hvis jeg ikke syntes hun skulle have en lille sæl tatoveret på numsen. Men då truede jeg med at det ikke ville blive nogle flere doggies med mig, så hun lad være. Man kan jo ikke kigge på en sæl når man skal til at komme vel, sagde jeg. Mais non, je comprends mon chéri, sagde hun forstående.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes at mange piger har nogle meget smukke,og klædelige tusser man kan ser der er tænkt over og som i gode tilfælde fremhæver deres personlighed og feminitet, det kan være både små diskrete og større projekter.

Jeg kan blive temmelig provokeret af at høre en lændetatovering omtalt nedladende som et "røvgevir" eller "amagernummerplade"  - samtidig kan jeg godt gøre mig mine tanker om årsagen til at en pige har fået dekoreret sin krop eller fået lavet en 'fullsleeve' med kranier med blodløbende øjenhuler og blodige daggerter - her kan jeg ikke lade være med at tænke på om de er fremkommet efter inspiration fra en indflydelsesrig rygmærkebærende omgangskreds  -- så for pokker der var også min "fordom" . ;) 

Nåe ja , jeg har da også forresten selv en enkelt tusch - :) 

Redigeret af Bundstokken
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest whoisyourdaddy
Funtime skrev, for 11 timer siden:

Sjovt det er jo kunst på kroppen. Hvorfor dømme andre på det. Vis en person syntes at det er flot at få en tusse. Fred være med det. Hvorfor dømme status ud fra en tatoo. Syntes selv det er frækt og flot på en kvinde krop

Præcis - jeg finder tusser (hvis altså det er flotte tusser lavet af en tatooartist og ikke en skabelontatovør) umådeligt klædelige. Nu vælger jeg ikke GP ud fra om de har tusser, men har de tusser kan det være et plus for mig:) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 7 timer siden:

Mais non, je comprends mon chéri, sagde hun forstående.

Naturellement. Bien sûr elle toi l'a dit. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

sorry jeg kan ikke se det smukke i dem.i mit arb er det svært at få job hvis man kan se dem.måske det bare er mig jeg tænker altid på rocktøs når jeg ser en pige/Q med tusser hilsen fra fyn 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jes midtfyn skrev, for 8 timer siden:

sorry jeg kan ikke se det smukke i dem.i mit arb er det svært at få job hvis man kan se dem.måske det bare er mig jeg tænker altid på rocktøs når jeg ser en pige/Q med tusser hilsen fra fyn 

Jeg tænker altid på, at det må være ualmindeligt fordomsfulde mennesker, der drager en sådan konklusion. Der er ikke megen rocktøs over blomster og snirkler, eksempelvis. :D 

Hilsen fra København 

Del dette indlæg


Link til indlæg

smiler li og nej fordomsfulde er jeg ikke ,i  80erne så jeg heller ikke ingen punker der arb i en bank.en lille blomst smiler .det vi taler om her vel tusser der fulder over 30% .det er jo et frit land jeg skriv bare det tænder ikke mig .stor kram fra fynboen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bryder mig overhovedet ikke om tatoveringer.

Som min favorit GP gennem tiderne sagde, hun er stoppet helt, så er prinsesser ikke taoverede.

I halvfjerdserne og firserne var det IKKE naboens søde datter, eller lækre kone ( som man selfølgelig drømte om) der havde tatoveringer. Det var derimod halvskumle typer.

Derfor forbinder jeg tatoveringer med noget negativt, selvom det nu er langt mere almindeligt.

Jeg må dog indrømme at nogen tatoveringer er ganske fine, men de fleste er grimme.

Det værste er et eller andet hen over brystet.

Amagerpladen er det nemmere at se bort fra.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, den 26/7/2017 at 19:01:

Endnu engang lever fordommene i bedste velgående på EG......

Selvfølgelig er Tattos en ting som ikke er for alle - men at mene ( temmeligt fordomsfuldt ) at det er en GP ting, er jo direkte håbløst umoderne og vidner om en seriøs manglende indsigt i hvad der er 'oppe i tiden', virkeligt mange ( og meget smukke/kloge osv ) kvinder har dem efterhånden.... men GP'ere de tilhører vel en særligt smagsløs nedre kategori af kvinder.... 

Tatoveringer har været fundet i kinesiske mumier dateret til det andet århundrede f.Kr. med tatoveringer. Japanske tatoveringer menes at have fundet sted titusinder af år tilbage. Mange andre kulturer har haft deres egne tatoveringstraditioner, selv Kongehuset havde kong Frederik 9. tatoveringer.  jeg synes det ser smuk ud at kvinder har tattos .... , det er jo kvindens vejrmåde der betyder noget ved et besøg, tattos er jo bare en måde at pynte sin krop på .....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
nuser9 skrev, for 8 timer siden:

Jeg bryder mig overhovedet ikke om tatoveringer.

Som min favorit GP gennem tiderne sagde, hun er stoppet helt, så er prinsesser ikke taoverede.

I halvfjerdserne og firserne var det IKKE naboens søde datter, eller lækre kone ( som man selfølgelig drømte om) der havde tatoveringer. Det var derimod halvskumle typer.

Derfor forbinder jeg tatoveringer med noget negativt, selvom det nu er langt mere almindeligt.

Jeg må dog indrømme at nogen tatoveringer er ganske fine, men de fleste er grimme.

Det værste er et eller andet hen over brystet.

Amagerpladen er det nemmere at se bort fra.

 

Nååååårh så er jeg mere rolig - jeg er nemlig 100% en belæst skøge.....det er svært og sært at være en Luder-Prinsesse ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 1 time siden:

Nååååårh så er jeg mere rolig - jeg er nemlig 100% en belæst skøge.....det er svært og sært at være en Luder-Prinsesse ;-) 

Ha ha...  - Good one :lol:

Der er så lige den krølle, at det ikke udelukker skøger i at blive prinsesse-fornærmet.  :P 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
TheVoice skrev, for 20 minutter siden:

Ha ha...  - Good one :lol:

Der er så lige den krølle, at det ikke udelukker skøger i at blive prinsesse-fornærmet.   

 

Jeg bliver aldrig fornærmet....slet ikke som en Prinsesse.....Men jeg kan godt blive godt gammeldags Øv over folk som bare bliver ved og ved og veeeeeeed i det uendelige ;-)

Fornærmet er umodent og lidt børnehave-agtigt ik? ;-). 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...