Hop til indhold
Randerstyr

SvaneMissen..Randers

Recommended Posts

Har besøgt hende, og gøre det ikke mere!

Man mister lysten når man går i af døren, der LUGTER af kat og indelukket.... Soveværelset ligner et bombet lokum , sengen er fyldt med katte hår, der står flere katteskåle med gl.kattemad.

Når hun smiler..! Er man ved at finde buskorte frem for så gule er hendes tænder... Tror ikke hun har set en tandbørste før...

Så det var bare ud af døren igen...!

...     https://annoncelight.dk/showad/230101

 

  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
Århusman skrev, for 17 timer siden:

Hvordan ved du det er hende??

Skrev med hende og var klar på en aftale indtil hun sendte billede

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bestbareback

Jeg vil så gerne prøve hende-hun har da den mest fantastiske krop <3 -og er flyttet lidt tættere på mig;så mon ikke jeg skulle kridte skoene og ofre 1000,- på hende...........

Del dette indlæg


Link til indlæg
KRSC skrev, den 21/4/2017 at 12:17:

Har lige besøgt hende i dag.

Det var nemt at få kontakt via mail

Hun bor i en noget rodet lejlighed og der er kattehår stort set over alt!

Hun er en godt buttet pige med store bløde bryster :P. Hun vil gerne slikkes men er ikke så glad for at give blow job :(. Hun vil også gerne kysse dog ikke med tungen, hvilket var fint med mig, da hendes tænder bag præg af rygning. 

Hvad vi lavede bliver mellem hende og jeg :-P, men hun vil gerne tages bagfra :D

Gentagelse: måske, hvis jeg kan få det passet ind

Ps. Hvis I skal på besøg, så husk selv at tage gummi med

Hey

Jeg besøgte hende i foråret og min oplevelse af lejligheden var den samme som @Randerstyr :mellow:

Bare til advarsel, så følger hun med herinde! Det fandt jeg ud af dagen, da jeg fik en sur mail fra hende, om at hun havde set mit indlæg, og selv om det ikke er udelukkende negativt, var hun bestemt ikke tilfreds 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bestbareback skrev, den 12/28/2017 at 15:45:

Jeg vil så gerne prøve hende-hun har da den mest fantastiske krop <3

Det synes jeg nu ikke. 

Fik desuden lov til at læse en mail hun, havde sendt til en kammerat, som havde taget kontakt til hende.

Han fik godt nok en sviner tilbage med beskyldninger om alt muligt - ikke skønlæsning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...