Hop til indhold
Guest happycamper

Ny liderlig brunette Jenny i Fredriksberg

Recommended Posts

Guest happycamper

Besøgte denne meget søde kvinde tidligere idag, og hendes fotos er ægte selvom jeg havde håbet på en lidt "strammere" krop. Købte 30 min til kr 800 og fik masser af ivrige kys med tungen og øko-blow i 3 omgange med masser af attention på klunkerne. Hun satte sig oven på mig og ville ride... tror jeg - der skete bare ikke rigtig noget, så det kan hun klart ikke finde ud af, men vi kørte doggy og det var rigtig god. Hendes store røv strammede fint op i den stilling samtidig med at hendes fisse faktisk er stram. Til sidst stødte jeg igennem og det kunne jeg høre ikke var så godt, men udmærket afslutning og masser af tid - ikke noget "please come now".

Undervejs bankede en kollega på døren og Jenny gik hen og åbnede og havde en lille samtale på spansk - en anelse forstyrrende, men trods alt ikke varmemesteren der skulle ind for at aflæse måler :-)

Stedet er ikke så fedt for sarte sjæle - en baggård med stilladser og et bordel der åbenlyst har ligget der i længere tid.

Kommer nok ikke igen, men hun skal have point for at være sød og kærlig.

7/10

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...