Hop til indhold
Guest whoisyourdaddy

Narturlige smukke Diana i Svendborg

Recommended Posts

Guest whoisyourdaddy

Igen har jeg besøgt Diana i Svendborg. https://annoncelight.dk/showad/230961. Hun er bare så naturligt sød og smilende kvinde, og dejlig at snakke med både før og efter. Hun har naturlige dejlige bløde bryster og et skøn kvindekrop, og en lækker lækker røv. De af jer der allerede har besøgt hende ved, at det er hende på billederne, slet ingen tvivl om det. Jeg er lidt til det hele, men faktisk sjældent blondiner, men lige præcis hende her, er jeg ret vild med. Jeg havde bestilt en halv time til 800 kr hos hende, men jeg ændrede det til en time, da jeg ankom, og det kunne heldigvis godt lade sig gøre.

Hun går meget op i at være ren og klar, når vi kommer, i hvert fald da jeg kom lidt for tidligt, bad hun mig lige vente , da hun lige skulle have makeup på:) og hun åbnede for mig ren, smuk og velduftende. Hendes hår var stadigt en lille smule fugtigt efter badet, og duftede bare uhmm. Det er en fornøjelse at komme til en gp, hvor man kan se at hun har gjort noget ud af sig selv når man kommer som gæst, især når man selv har brugt tid på bad, og barbering og i det hele taget gjort noget for at tage sig så godt ud som muligt. 

Hun suttede mig først med kondom og bagefter havde vi sex i forskellige stillinger - en lidt afkavet sidelæns stilling blev afprøvet, hvilket medførte latter fra os begge. En super god stemning sammen med denne kvinde

Hun fortalte, at hun vill være i Svendborg 2 ugers tid endnu, så jeg skal helt sikkert forbi igen, og jeg håber virkelig at hun er en af de kvinder vi kommer til at se mange gange i fremtiden.

all in all Diana er et besøg værd, hun er smuk og naturlig, og får en til at føle sig rigtig godt tilpas.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BadAssHell85 skrev, for 4 timer siden:

Det lyder fedt! Har længe kigget og overvejet om hun skulle besøges :) Hvor i byen holder hun til??

I annoncen står "eget sted", og så er det nok lidt upassende at fritte for oplysninger omkring stedet.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 9 timer siden:

I annoncen står "eget sted", og så er det nok lidt upassende at fritte for oplysninger omkring stedet.  

Ja det kan man måske sige. Men hvis man nøjes med at sige at det ligger rimeligt diskret i en boligblok ved siden af et discountmarked er der nok ikke sagt for meget. Man kan så måske vende om at sige at det måske efterhånden ikke er så diskret længere da mange nok ved hvad der foregår i den blok. :-) 

Vil dog give dig ret i at det er upassende at fortælle adressen. Den kan man jo altid få af hende hvis man beslutter sig for et besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Også ulovligt efter Eroguides regler. Hvis pigen ikke har adresse i annoncen må man ikke nævne den!

Men hun ser da virkelig sød ud og det skulle være ægte billeder. 

Jeg ville også gerne prøve hende!

Redigeret af RimligRar

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, den 29/7/2017 at 00:04:

I annoncen står "eget sted", og så er det nok lidt upassende at fritte for oplysninger omkring stedet.  

Jaaaa men mente nu blot om det var i udkanten af Svendborg, nord, syd, øst, vest?? Skrev jo som sådan blot hvor i byen hun holder til og ikke hvad er adressen??

Del dette indlæg


Link til indlæg
BadAssHell85 skrev, for 8 timer siden:

Jaaaa men mente nu blot om det var i udkanten af Svendborg, nord, syd, øst, vest?? Skrev jo som sådan blot hvor i byen hun holder til og ikke hvad er adressen??

Hej

Jamen så må svaret vel nærmest være i den østlige del. Ikke helt i udkanten, men tæt på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu besøgt Diana for nogle dage siden, jeg kan se at hun stadig er i Svendborg.    https://annoncelight.dk/showad/267774

Jeg er meget skuffet, især skuffet over ovenstående lovprisning af Diana, Det er billeder af hende, men de er kraftig foto shoppet, hun er i en ualmindeligt god foderstand, hun vejer mindst 10 kg mere end de opgivne 65 kg. Men hun har et meget sødt ansigt.

Hun virkede meget sød da jeg ankom, jeg fik et håndklæde og blev anvist badeværelset, hun var klædt i blonder og selvsiddende strømper. Jeg kunne godt fornemme at der var nogle ekstra kilo på kroppen. Så er man til buttede piger så bliver man ikke skuffet.

Jeg burde jo nok have gået min vej, men jeg tænkte at det stadig kunne blive godt, hvis hun gav den gas i selve akten, men det var også en skuffelse, hun gav mig kondom på, på en slap pik, det bliver aldrig ret godt, så gav hun mig blowjob med en 3 cm lang kondom snut hængende fra pikhovedet, jeg har ikke noget mod kondomer, men det ser ret kikset ud med sådan en snut hængende. Jeg ville gerne røre hende, men hun er absolut ikke berørings venlig, nærmest skræmt, da jeg ikke måtte røre hende forneden, prøvede jeg hendes bryster, men det brød hun sig heller ikke om, så det eneste man kunne gøre var at kærtegne hendes store lår. Da jeg skulle op i hende, så skulle kondomet nu af igen, og der skulle et nyt på, det er ikke nemt at holde begejstringen når der skal skiftes midt i det hele. Nu smurte hun sig ind i en to tre store klatter glide creme, så hun var fedtet ind så man absolut ikke kunne mærke noget, men hun holdt også hendes hånd om pikken for at kondomet ikke skulle falde af, virkeligt et turn off.

Dette er en af de værste oplevelser jeg har haft på købemarkedet, jeg syntes måske hun er et forkert sted, og burde rejse hjem, og finde sig et andet arbejde, som hun bedre bryder sig om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citroen mand skrev, 1 time siden:

.    https://annoncelight.dk/showad/267774

Jeg er meget skuffet, især skuffet over ovenstående lovprisning af Diana, Det er billeder af hende, men de er kraftig foto shoppet, hun er i en ualmindeligt god foderstand, hun vejer mindst 10 kg mere end de opgivne 65 kg. Men hun har et meget sødt ansigt.

Dette er en af de værste oplevelser jeg har haft på købemarkedet, jeg syntes måske hun er et forkert sted, og burde rejse hjem, og finde sig et andet arbejde, som hun bedre bryder sig om.

Øv øv øv, vi er jo nok mange som har prøvet at besøge en pige, efter en meget positiv anmeldelse, og så blevet skuffet.

har prøvet det flere gange, bla. Ved Mia som nu er i Odense, https://annoncelight.dk/showad/275003 som godt nok ser robust ud, men slet ikke tyk. Når man så kom på besøg havde hun nogle meget kraftige lår med appelsinhud, var vildt skuffet da hun smed tøjet. Dog gav hun en super oplevelse som opvejede det lidt.

så op på hesten igen.

Redigeret af Mr1time

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...