Guest whoisyourdaddy

Narturlige smukke Diana i Svendborg

9 indlæg i denne tråd

Guest whoisyourdaddy

Igen har jeg besøgt Diana i Svendborg. https://annoncelight.dk/showad/230961. Hun er bare så naturligt sød og smilende kvinde, og dejlig at snakke med både før og efter. Hun har naturlige dejlige bløde bryster og et skøn kvindekrop, og en lækker lækker røv. De af jer der allerede har besøgt hende ved, at det er hende på billederne, slet ingen tvivl om det. Jeg er lidt til det hele, men faktisk sjældent blondiner, men lige præcis hende her, er jeg ret vild med. Jeg havde bestilt en halv time til 800 kr hos hende, men jeg ændrede det til en time, da jeg ankom, og det kunne heldigvis godt lade sig gøre.

Hun går meget op i at være ren og klar, når vi kommer, i hvert fald da jeg kom lidt for tidligt, bad hun mig lige vente , da hun lige skulle have makeup på:) og hun åbnede for mig ren, smuk og velduftende. Hendes hår var stadigt en lille smule fugtigt efter badet, og duftede bare uhmm. Det er en fornøjelse at komme til en gp, hvor man kan se at hun har gjort noget ud af sig selv når man kommer som gæst, især når man selv har brugt tid på bad, og barbering og i det hele taget gjort noget for at tage sig så godt ud som muligt. 

Hun suttede mig først med kondom og bagefter havde vi sex i forskellige stillinger - en lidt afkavet sidelæns stilling blev afprøvet, hvilket medførte latter fra os begge. En super god stemning sammen med denne kvinde

Hun fortalte, at hun vill være i Svendborg 2 ugers tid endnu, så jeg skal helt sikkert forbi igen, og jeg håber virkelig at hun er en af de kvinder vi kommer til at se mange gange i fremtiden.

all in all Diana er et besøg værd, hun er smuk og naturlig, og får en til at føle sig rigtig godt tilpas.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 9 timer siden:

I annoncen står "eget sted", og så er det nok lidt upassende at fritte for oplysninger omkring stedet.  

Ja det kan man måske sige. Men hvis man nøjes med at sige at det ligger rimeligt diskret i en boligblok ved siden af et discountmarked er der nok ikke sagt for meget. Man kan så måske vende om at sige at det måske efterhånden ikke er så diskret længere da mange nok ved hvad der foregår i den blok. :-) 

Vil dog give dig ret i at det er upassende at fortælle adressen. Den kan man jo altid få af hende hvis man beslutter sig for et besøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu