Hop til indhold
onkelanders

Sara fra Sumas er stadig topklasse

Recommended Posts

Jeg har været inaktiv i forhold til det jyske marked for thaimassage i nogen tid, men da der pludselig tikkede en SMS ind med besked om, at Sara nu atter var at finde hos Sumas i Fredericia, så blev det næste forretningsmøde vest for Lillebælt ellers booket, så det kunne passes ind med et besøg.

https://www.eroguide.dk/profile/Sumas+Wellness/

Det fortrød jeg bestemt ikke. Sara har udviklet sig til lidt af en favorit hos mig, og jeg blev bestemt ikke skuffet, da jeg besøgte stedet. Fuld pakke kan klart anbefales. Jeg er ikke selv så meget til massage-delen, men denne gang blev jeg nærmest beordret til få den oplevelse med, og bevares. Det var da ikke skidt.

Hun er bestemt en smuk kvinde, der kan finde ud af lidt af hvert, og så er hun meget imødekommende. Det helt store minus er, at hun snakker engelsk på spædbarnsniveau. Men det helt store turn-on for mig er, at hun er smilende, meget imødekommende og ikke har travlt med at få besøget overstået, som man ser andre steder. Det skader heller ikke, at hun har fået lavet sine bryster større, og de er lavet rigtig godt, så de ikke minder om de typiske plastikpatter.

Jeg blev modtaget med åbne arme. og servicen var i top. Jeg snakkede kort med bordelmutter, og hun fortalte, at Sara lige nu er i Danmark frem til slutningen af august. Jeg kan klart anbefale et besøg hos hende.

Redigeret af onkelanders

Del dette indlæg


Link til indlæg

det lyder da godt at der er en som syntes at sumas har god service for det er ikke lige hvad andre oplever der de er penge griske og holder ikke aftaler så jeg er stoppet med at komme på den adresse

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingo40 skrev, for 21 timer siden:

det lyder da godt at der er en som syntes at sumas har god service for det er ikke lige hvad andre oplever der de er penge griske og holder ikke aftaler så jeg er stoppet med at komme på den adresse

Fair nok. Jeg er med på, at der er fokus på penge, men det er jo også en forretning. Jeg kan for mit eget vedkommende ikke genkende, at aftaler ikke bliver overholdt. Jeg bestiller i god tid, og jeg har endnu aldrig oplevet problemer på den front, selvom jeg er klar over, det er en udfordring på mange thai-steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De har vel efterhånden lært, at ved gode oplevelser kommer der flere kunder og dårlig service jager kunderne væk, for mit vedkommende har jeg dog aldrig fået en dårlig behandling hos Sumas, jeg er dog de sidste gange mest gået  efter massagen. Er du kun til massage så tror jeg byens i særklasse bedste massør er tilbage hos Sumas,(så et glimt af hende i lørdags).  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamse skrev, for 3 timer siden:

De har vel efterhånden lært, at ved gode oplevelser kommer der flere kunder og dårlig service jager kunderne væk, for mit vedkommende har jeg dog aldrig fået en dårlig behandling hos Sumas, jeg er dog de sidste gange mest gået  efter massagen. Er du kun til massage så tror jeg byens i særklasse bedste massør er tilbage hos Sumas,(så et glimt af hende i lørdags).  

Hvem er byens bedste massør ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror hun hedder An eller Anna, ca 4 mdr. siden hun sidst gav mig en massage som gjorde underværker på min dårlige ryg, mener hun ligesom Mekhala er uddannet på det anerkendte Wat Po tempel i Bangkok, men Mekhala er jo flyttet tilbage til Århus. I øvrigt er hun tilmed meget smuk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må tilslutte mig koret med positive oplevelser hos Sumas.

Behandler man pigerne med respekt får man god behandling og omvendt. Det er vist en ret kendt ting indenfor mange brancher...

Har indenfor de sidste 2 måneder besøgt både Sara og Sawitri. To slanke, søde og smilende piger der kan deres kram og giver en "girlfriend" oplevelse, som det jo hedder på dansk i dag. De kan dog også tage fat hvilket min lænd og balleregion mærkede direkte. Havde haft nogle ischiassmerter der var helt væk 2-3 uger efter besøget. 

Fik sidst B2B med Sara, så englene sang. Måtte til sidst vende mig og nyde hendes fantastiske velformede krop og perfekte bryster. Det gik over i blid elskov med gensidig oral leg, så jeg til sidst måtte overgive mig og ligge og smaske lidt vel tilfredsstillet og afslappet. Fair pris på 1 kg for 30 min FP, men var ude på gaden efter 50 min inkl et glas vand og et bad.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spurgte til tilbuddet... Massage med ekstra olie og en bette håndtrold som finale. Ikke ægte tantra...

Alt det mundtlige var med....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...