Hop til indhold
Guest stantheman

Danske Sandra i Glostrup

Recommended Posts

Guest stantheman

Jeg skylder at bidrage lidt til dette herlige fællesskab, men er desværre ikke så ofte i Danmark. For nogle uger siden var jeg dog forbi danevang og fik besøgt Sandra. Det var en sand fornøjelse. Jeg har dels besøgt hende for et års tid siden, hvor hun tilbød sit selskab med en veninde (som ikke lige var min stil), og flere gange før tusind år siden på SMS planet. 

Sandra er smæk liderlig og meget fræk. Selvom der er gået nogle år siden SMS Og hun nu må rubriceres som MILF er hun virkelig lækker og "på" fra start til slut. Eneste minus er, at der ikke må leges analt. Heller ikke med fingere eller hånd.

Jeg synes der er langt mellem de ægte halvperverse og liderlige piger I Danmark, men Sandra er et godt bud. Der er selvfølgelig slet ikke samme niveau af perversitet som mange piger I Sydamerika og Østeuropa, eller Tyskland og dele af USA for den sags skyld, men til gengæld kan vi lettere tale sammen efter aktiviteterne. 

Jeg tror også hun kan træffes I Valby. Enjoy!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mike Eastwood

Ja.... prøv det drenge Sandra gir den gas og er en sød, lækker og moden kvinde:wub:

Mike

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sandra har jeg kigget på, meget længe. Det der afholder mig er, at fransk er med hætte. Hun ser ud til at have en fantastisk mund og en stor lang tunge :-) men det meste af fornøjelsen forsvinder med hætte. Især hvis er virkelig god :-) Ellers havde jeg booket tid..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stantheman
Undercover skrev, for 18 minutter siden:

Sandra har jeg kigget på, meget længe. Det der afholder mig er, at fransk er med hætte. Hun ser ud til at have en fantastisk mund og en stor lang tunge :-) men det meste af fornøjelsen forsvinder med hætte. 

Det kan ikke nægtes, men det er jo vilkårene herhjemme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...