Hop til indhold
Guest Genboen

Shila i Holsted

Recommended Posts

Guest Genboen

Jeg har før set disse billeder på nettet - men aldrig tænkt over et besøg før nu :)

https://annoncelight.dk/showad/224531

Jeg vil rigtig gerne høre Jeres erfaringer, holder billederne, eller er virkeligheden meget anderledes end det viste? :)

Og hvordan er service?

På forhånd tak for tilbagemeldingerne :)

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Jeg har været forbi pigen, mens hun var i Agerbæk (hvis det nu var den samme?) - bagmanden/-pigen bag disse annoncer genbruger til tider så meget fra diverse annoncer, at det kan være svært at holde dem adskilt...

Mit besøg var ok - det far ikke hende på billederne, men bestemt en dejlig, pænt stor pige. Jeg skal ikke sige om det var mig eller hende der havde en middelmådig dag, men seancen var ikke det bedste jeg har oplevet. Vurderer at hun måske skal styres med en hårdere hånd end jeg har personlighed til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg vil stort set sige det samme som Professoren. Jeg sidder også med en idé om hvem det er, så mit billede er det samme:... Pænt stor pige, dog med (synes jeg) en okay velpropersioneret krop....dvs. store bryster, stor fyldig sambarøv, lidt mave og pæn talje. Jeg har besøgt hende 2-3 gange over noget tid, og hver gang lidt middelmodig sex. Så tænker det må være den samme kvinde jeg har mødt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Genboen

Hej Professor og Big3lover -

tak for tilbagemeldingerne - dejligt med hurtigt respons, som man kan få herinde :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...