Guest Manden1960 Skrevet 26. Juli, 2017 For en del år siden var der en smuk, lækker polsk massagepige, brunette, slank og perfekte bryster. Hun VAR massør - , som tilbød forskelligt. Hun var dansktalende, herboende og meget frimodig. Jeg kan huske hun var på Vesterbro og senere på Frederiksberg. Nogen, der ved noget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1019 Skrevet 26. Juli, 2017 Manden1960 skrev, for 11 timer siden: For en del år siden var der en smuk, lækker polsk massagepige, brunette, slank og perfekte bryster. Hun VAR massør - , som tilbød forskelligt. Hun var dansktalende, herboende og meget frimodig. Jeg kan huske hun var på Vesterbro og senere på Frederiksberg. Nogen, der ved noget? Det er sgu mange år siden jeg sidst hørte noget til hende. 15 år siden?? Jeg besøgte hende i sydhavnen. En rigtig sød pige. Mon ikke hun er forsvundet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bjarne Amager 13 Skrevet 6. August, 2017 Jeg besøgte også Melissa mange gange i slut-90'erne og start-00'erne. Først på Sønder Boulevard og siden på Dalgas Boulevard. Hun var rigtig sød og en dygtig massør. Hun besøgte mig endda engang privat, da vi havde en fælles interesse for dyr. Jeg mistede desværre kontakten med hende kort tid efter. For et par år siden søgte jeg efter hende på Facebook og fandt hende. Jeg skrev en lang besked om gamle dage, og sende den afsted med en venneanmodning. Den blev aldrig besvaret. Jeg faldt over denne ubesvarede venneanmodning på min FB profil forleden, og besluttede mig for at søge efter hende herinde, og fandt så denne tråd. Jeg googlede på hendes rigtige navn (fra Facebookprofilen), og kunne konstatere at hun afgik ved døden i juli 2017, 53 år gammel. Hvil i fred, Melissa. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Manden1960 Skrevet 28. August, 2017 Det var dog en trist nyhed! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 28. August, 2017 Det er ikke hende der hed Linda, vel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg