Hop til indhold
Guest Manden1960

Melissa - mange år siden - er hun her stadig?

Recommended Posts

Guest Manden1960

For en del år siden var der en smuk, lækker polsk massagepige, brunette, slank og perfekte bryster. Hun VAR massør - , som tilbød forskelligt. Hun var dansktalende, herboende og meget frimodig. 

Jeg kan huske hun var på Vesterbro og senere på Frederiksberg.

Nogen, der ved noget?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Manden1960 skrev, for 11 timer siden:

For en del år siden var der en smuk, lækker polsk massagepige, brunette, slank og perfekte bryster. Hun VAR massør - , som tilbød forskelligt. Hun var dansktalende, herboende og meget frimodig. 

Jeg kan huske hun var på Vesterbro og senere på Frederiksberg.

Nogen, der ved noget?

Det er sgu mange år siden jeg sidst hørte noget til hende. 15 år siden??

Jeg besøgte hende i sydhavnen. En rigtig sød pige. 

Mon ikke hun er forsvundet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte også Melissa mange gange i slut-90'erne og start-00'erne. Først på Sønder Boulevard og siden på Dalgas Boulevard. Hun var rigtig sød og en dygtig massør. Hun besøgte mig endda engang privat, da vi havde en fælles interesse for dyr. 

Jeg mistede desværre kontakten med hende kort tid efter. For et par år siden søgte jeg efter hende på Facebook og fandt hende. Jeg skrev en lang besked om gamle dage, og sende den afsted med en venneanmodning. Den blev aldrig besvaret. Jeg faldt over denne ubesvarede venneanmodning på min FB profil forleden, og besluttede mig for at søge efter hende herinde, og fandt så denne tråd. 

Jeg googlede på hendes rigtige navn (fra Facebookprofilen), og kunne konstatere at hun afgik ved døden i juli 2017, 53 år gammel.

Hvil i fred, Melissa.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...