Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Thai-fan72
Martin1963 skrev, for 33 minutter siden:

Følger lige med på denne tråd...

 

Det tror jeg er ganske gratis, også uden at skrive det ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg observerede også ny bemanding på stedet, og da jeg er fra lokalområdet blev jeg nysgerrig og kørte forbi. P.g.a. arbejde og logistik havde jeg ikke tid til massage denne dag, men ville bestille tid til efterfølgende dag hvis jeg blev mødt af noget positivt. Jeg ringede på, og døren blev åbnet af Cherry - og i det øjeblik fortrød jeg, at jeg havde kørt derud uden at have tid til massage med det samme, liderligheden overvældede mig - Cherry er det yndigste lille thainips man kan forestille sig, så hvis man er til virkelig yndige små petite thainips er hun løsningen.

Jeg aftalte at komme tilbage næste dag til en FP med Cherry til 1500, me AK og VE allerede om aftenen måtte jeg aflyse p.g.a. familie-mæssige årsager, så jeg har stadig Cherry til gode.

 

Nu er det jo slet ikke sikkert at Cherry giver god sex og massage, der svarer til hendes udseende, så kan man jo gå 6 meter over gårdspladsen til denne latina https://annoncelight.dk/showad/201903 , som jeg hverken kender eller har prøvet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey ;)))

Jeg har prøvet Vicky, hun er rigtig fræk, dejlig og dansktalende thai. Ja så er der jo Cherry, Mai - 2 ultra petite thaimisser. De var der desværre ikke da jeg besøgte stedet. Udover det,  er der en pige der hedder “Carol”.   el. Carrot -  Tror nu ikke at hun var Thai?? , men måske mere noget brazil - men ikke desto mindre, smuk, og frodig, hun kom gående i gangen da jeg lige var blevet færdig med Vicky.

Der er åbenbart pt et bredt udvalg hos Holbæk Thai / Baan Nidtaya Thai Wellness. 

Redigeret af ankerjonas
Manglene information

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...