Hop til indhold
Finn1101

En gentleman spørger ikke til en dames alder

Recommended Posts

I begyndelsen af året havde jeg fornøjelsen af at besøge min første glædespigen igen. Første gang var i Esbjerg, hvor jeg i min helt pure ungdom besøgte en ven, der lokkede mig på bordel. Siden er min første oplevelse flyttet til København, og jeg har flere gange haft fornøjelsen af hende – men ….

Jeg besøgte min første glædespige i 1987. Dengang var hun 21, så hun må nu være 51. Men ifølge hendes annonce er hun kun 30 – hun var slet ikke født, første gang jeg besøgte hende!

Nu spørger en rigtig gentleman jo ikke til en dames alder. Jeg vil gerne være en gentleman, men forudsætter den regel ikke at damen ikke nævner sin alder ;) 

Et lille pip til de dejlige modne kvinder: Lad være med at gøre jer selv til grin. Undlad at skrive alder eller skriv 40+

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu heller aldrig helt forstået, hvorfor det skulle være så pokkers vigtigt, at angive en alder der er åbenlys helt hen i vejret, når man kan bevare sin selvrespekt ved eksempelvis at formulere sig som du foreslår. 

Jeg indrømmer gerne, at jeg grinede, da jeg læste dit indlæg. Det bliver jo sjovt på en lidt pinlig måde. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan der virkelig være penge i at lokke mænd til under falske forudsætninger?

Mænd som når først de er mødt op, vælger at blive, måske de ikke kan få sig til at vende i døren.

Mænd som kommer første, eneste og sidste gang.

Satser de kvinder på at de mænd ikke skriver en dårlig anmeldelse, men bare skriver oplevelsen på tabs kontoen.

Mænd kan selvfølgelig blive positivt overrasket, og ende med at synes at de fik en god oplevelse, men først og sidst er det falsk markedsføring, og det er bare ikke i orden.

Hvorfor ikke målrette forretningen det publikum som er til ens rigtige alder, mål, vægt og figur, og lade være med alt det crap lige fra at lyve om alder og snyde med ens billeder.

Ærlighed værdsættes af de rette, og betaler sig som regel i længden.

Og skulle ens sidste salgsdato være udløbet i branchen, ja så erkend det og forlad den hellere end at drive forretningen videre på en løgn.

Der findes en del glædes piger, både 40 + og 50 + årige der kan holde gang i forretningen, selvom om de ikke længere er unge og sprøde med de unge.

Og det er der faktisk de mænd som sætter pris på :)

Ikke jeg, men ofte er det modne herrer med tegnebogen i orden, og efter mit indtryk ofte mere trofaste kunder end alle os, som hver gang opsøger en anden pige end sidst, for at få en ny en gangs oplevelse, og som også ofte er dem med færrest penge til formålet.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan da godt finde på at spørge en kvinde om hendes alder, det kommer ofte i en sidebemærkning og en del af et kompliment så slipper man lidt bedre fra det. :)

Men hvad har alderen at sige? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 2 timer siden:

Men hvad har alderen at sige? 

For de piger/kvinder og klinikker m.v. der oplyser alder betyder det meget efter deres udsagn. 

Personligt foretrækker jeg, at alderen ikke er oplyst. jeg tillægger det derimod større betydning at der er overensstemmelse imellem annonce billeder og den pige jeg møder. Så...hvis pigen ser ligeså godt ud i virkeligheden, har jeg ikke noget behov for at høre hendes alder. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må indrømme at alder har en hvis betydning (for mig). Jeg har gennem årene vel besøgt 100+ prostituerede, både i DK og i udlandet. Alderen burde ikke betyde noget, hvis pigen er sexet og fræk, men det hele handler jo ikke bare om "pik-i-fisse" og det er her alderen har en betydning.

Jeg kan sagtens se på en smuk ung kvinde (18 - 22 bare for at sætte et tal på) og synes, at hun er lige til at k....e og jeg kan da også godt finde på at gøre det, herom skal der ikke herske nogen tvivl. Sagen er bare, at jeg kan i min let fremskredne alder ikke rigtigt relatere til hende som person. Hendes verden er så meget forskellig fra min. Hun ser sikkert også bare på mig som en fedladen gammel lidderbasse, der gerne vil betale for hendes ydelse.

Den mere modne kvinde kan jeg meget bedre relatere til, hun har oplevet lidt i livet og set lidt mere af historiens gang. Hende kan jeg bedre relatere til i forbindelse med præ- og posthyggen.

Men ligegyldigt alderen, så elsker jeg kvinder; især de frække sexede, der lader os k....e dem.

Venligst OT, der sidder og kigger på heldagsregnen og er voldsomt liderlig (men arbejdet kalder)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår heller ikke hvorfor man ikke vil opgive sin alder? Jeg siger frisk og ligeud at jeg er 50 - hvis det skræmmer nogen væk, så skulle det jo nok bare ikke være - og så må man sige at hvis en af jer drenge møder op til hvad i tror er en 25 årig - og pigen så er 40 - så er det jo ikke den "aftalte vare" lol

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...