Hop til indhold
intim-massage-Sara

Opfølgning af min tråd om alternativt til swinger

Recommended Posts

Efter jeg har oprettet den anden tråd om alternativt til swinger, er jeg ved at gøre alvor af mit projekt, med nogle ændringer....det bliver en blanding af swinger og det tyske koncept.

Jeg skal ud og kigge på et hus i morgen, som ligger ca 60 km syd for tucan. Hvis jeg ikke er den heldige, som jeg plejer at være, så søger jeg bare videre efter lign. Hus.... Så der også kommer et sted i det sønderjyske. Men fynboer, københavner osv...er selvfølgelig også velkommen. Dvs. Alle danske glædespiger, single mænd, kvinder og par over 30 år.

Mine priser har jeg valgt at være formidable, da vi befinder os i det sønderjyske og at det også er lysten, der driver værket.

Til at starte med holder jeg åbent hver lørdag fra kl. 11 til næste dag søndag kl.11 hvor man kan overnatte. Jeg er tilstede i det åbne tidsrum og tager imod jer i baren, hvor der betales 500 kr. Pr. Person. Ved ankomst Jeg betjener jer også i baren i dagens/aftens løb, hvor der kan købes:

Vand/danskvand 5 kr.

Kaffe/te 5 kr.

Sodavand 10 kr.

Øl 15 kr

Der sælges ikke spiritus.

Jeg kommer på et tidspunkt til at søge 1-2 danske piger over 25 år. (Så ved i det allerede nu)Der vil arbejde i mit hus om lørdagen. Det er op til dig at at lave aftaler med dine gæster i min åbningstid. Jeg skal kun have et engangsbeløb på 1000 kr. Og det er uanset hvor mange gæster du tjener på i den tid du arbejder....Og så kan du i din selvbestemte pause hygge og feste med os andre. Med i de 1000 kr. Får du det samme som mine andre gæster - kondomer, glidecreme, sæbe, bad, håndklædder, snacks og overnatning-hvis du ønsker det. Grunden til at du skal betale 500 kr. Mere end mine andre gæster er, at du tjener på sex med dine kunder og jeg ligger hus til...

Ved at arrangere en club lisesom tucan swinger, sætter jeg det ekstra krydderi på med 1-2 glædespiger, SÅ ER DER INGEN MÆND, DER GÅR LIDERLIGHED SELV I SENG.altså han er sikker på at få tømt pungen... :P på en swinger club kan man ikke regne med at sex. Men her er lige så meget den hjemlige hyggelige intense atmosfære der er drivkraften.

Synes mit koncept skal være så enkelt som muligt og ikke betale for både dit og dat. Mit koncept er stort set det samme som en swinger club, bare i mindre udgave af huset. Men her får man også gratis overnatning, det koster ikke ekstra med håndklædder, fri snacks, billige drikkevarer og mulighed for tilkøb af en glædespige, hvis man ikke lige får et ja hos en anden sød pige ved festen.

Et hus hvor der er plads til Ca 30 personer med i alt 6 rum. Et stort rum med bar/køkken og hyggelige sofagrupper, et rum hvor der står en massage briks, et rum hvor man kan låse, så man kan hygge sig i fred, et åbent rum, hvor man kan kigge på imens et par eller flere har sex. Et lille rum med plads til 2 hvis man vil tidligt i seng og sove, et stort multirum (overvejer lige hvad det skal bruges til) et badeværelse og et gæstetoilet og en udendørs terasse.

DE 500 KR. DÆKKER:

- Man skal ikke være medlem, man kan komme og gå anonymt (man skal ikke ringe eller sms sin ankomst, man møder bare op ligesom på en almindelig bar i byen)når man får tid og lyst i tidsrummet - hver lørdag fra åbning kl. 11 til næste dags formiddag kl.11

- Man kan altså overnatte og skal ikke til at bøvle med at køre hjem om natten eller finde et hotel i nærheden. 

- Man bestemmer selv sin "udklædning" man sidder bare i det tøj man kommer i og bestemmer selv hvornår man evt. Får lyst til at smide tøjet...og gå i bad...Osv..

- der står forskellige slags snacks rundt omkring på borgerne. 

- der er mulighed for bad, lån af håndklædder sæbe, glidecreme og kondomer.

NÅR TIDEN ER VED AT VÆRE INDE, REGNER MED OM FÅ MÅNEDER, GØR JEG OPMÆRKSOM PÅ DET OG MERE INFO. KOMMER...

KNUS OG TANKER FRA MIG.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ej hvor godt .  Så er vi da fri for at køre helt ned til grænsen. .  Go koncept. .ønsker dig hjerteligt held og lykke med det herfra .. er din første der vil være medlem 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror bestemt, du skal tjekke det med de 1000 kr. for glædespigerne med en advokat, inden du indkasserer de første! Med min næse lugter det langt væk af rufferi!

Hvis de 1000 kr. i kombination med 500 kr. for mændene er en forudsætning for dit budget, så må det baseres på en antagelse af, hvor mange mænd, der dukker op. Du har allerede anslået 1-2 glædespiger. Hvorfor ikke tage fx 700 kr. for både mænd og glædespiger? I den sidste ende kommer det jo til at koste både mænd og kvinder det samme, for da glædespigerne jo driver en forretning, så er det jo nødt til at fordele de 1000 kr. i entré udover prisen, som de charger mændene.

Hvordan vil du i øvrigt forholde dig til par, som gerne vil deltage? Eller singlekvinder, som ikke agter at tage penge for sex med mændene?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske et fjollet spørgsmål, men er det tænkt som en slags swingerklub med mulighed for at betale, hvis man ikke er heldig? Jeg har engang besøgt et sådan arrangement i København, og det var ikke helt uden problemer: Det var svært at finde ud af, hvem der var "frivillig" og hvem der var "professionel."

Nu kommer jeg nok til at lyde dum, og det er ikke meningen, men jeg erindrer blot det paradoks at flere af de mest attraktive kvinder var "frivillige," mens de stadig flotte, men objektivt set mindre attraktive og ofte ældre kvinder ville have penge for det. - Tja, .... Jeg var der kun den ene gang og har ikke siden hørt om stedet. 

Men ellers fint initiativ. 

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 3 minutter siden:

Tror bestemt, du skal tjekke det med de 1000 kr. for glædespigerne med en advokat, inden du indkasserer de første! Med min næse lugter det langt væk af rufferi!

Hvis de 1000 kr. i kombination med 500 kr. for mændene er en forudsætning for dit budget, så må det baseres på en antagelse af, hvor mange mænd, der dukker op. Du har allerede anslået 1-2 glædespiger. Hvorfor ikke tage fx 700 kr. for både mænd og glædespiger? I den sidste ende kommer det jo til at koste både mænd og kvinder det samme, for da glædespigerne jo driver en forretning, så er det jo nødt til at fordele de 1000 kr. i entré udover prisen, som de charger mændene.

Hvordan vil du i øvrigt forholde dig til par, som gerne vil deltage? Eller singlekvinder, som ikke agter at tage penge for sex med mændene?

Jørgensen, spis nu lige brød til 

Del dette indlæg


Link til indlæg
badboy30 skrev, for 38 minutter siden:

Ej hvor godt .  Så er vi da fri for at køre helt ned til grænsen. .  Go koncept. .ønsker dig hjerteligt held og lykke med det herfra .. er din første der vil være medlem 

Tusinde tak :) du skal være <3lig velkommen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 37 minutter siden:

Tror bestemt, du skal tjekke det med de 1000 kr. for glædespigerne med en advokat, inden du indkasserer de første! Med min næse lugter det langt væk af rufferi!

Hvis de 1000 kr. i kombination med 500 kr. for mændene er en forudsætning for dit budget, så må det baseres på en antagelse af, hvor mange mænd, der dukker op. Du har allerede anslået 1-2 glædespiger. Hvorfor ikke tage fx 700 kr. for både mænd og glædespiger? I den sidste ende kommer det jo til at koste både mænd og kvinder det samme, for da glædespigerne jo driver en forretning, så er det jo nødt til at fordele de 1000 kr. i entré udover prisen, som de charger mændene.

Hvordan vil du i øvrigt forholde dig til par, som gerne vil deltage? Eller singlekvinder, som ikke agter at tage penge for sex med mændene?

Ja selvfølgelig vil jeg tage kontakt til en advokat først, inden den endelig pris bliver fastsat. Det er bare til 1 får ondt i røgen over det og så kan jeg dreje nøglen rundt - det ville virkelig være en katastrofe, når man har investeret så mange kræfter i projektet...

Jeg forstår ikke rigtig dit regnestykke !!! For mig at se kommer det ikke til at gå lige op, hvis en mand vælger at betale for en glædespige...

Par deltager jo bare på lige fod med de andre. Det står jo alle frit for, hvem de vil snakke med, flirte med og have sex med - ligesom i en swinger club.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 42 minutter siden:

Måske et fjollet spørgsmål, men er det tænkt som en slags swingerklub med mulighed for at betale, hvis man ikke er heldig? Jeg har engang besøgt et sådan arrangement i København, og det var ikke helt uden problemer: Det var svært at finde ud af, hvem der var "frivillig" og hvem der var "professionel."

Nu kommer jeg nok til at lyde dum, og det er ikke meningen, men jeg erindrer blot det paradoks at flere af de mest attraktive kvinder var "frivillige," mens de stadig flotte, men objektivt set mindre attraktive og ofte ældre kvinder ville have penge for det. - Tja, .... Jeg var der kun den ene gang og har ikke siden hørt om stedet. 

Men ellers fint initiativ. 

Synes bestemt ikke, at du stiller et fjollet spørgsmål. Det er netop ment som en swinger klub med netop mulighed for at betale sig for sex med en glædespige, hvis man ikke er heldig.

Super godt spørgsmål - jeg havde helt ærligt ikke lige tænkt så vidt, hvordan man kan kende forskel på en frivillig og en professionel...!!! Hmm. For at man(d) ikke bliver i tvivl, kunne jeg bare gøre prisen ens for alle, at glædes pigen også bare betaler 500 kr. Men for at hun kan få det så billigt, skal hun arbejde i baren sammen med mig, så ved i kære mænd, hvor i skal finde os og jeg kan den aften også tilbyde mig som glædespige..på den måde skifter der ud i bar pigerne...

Forstået på den måde, så var det på det sted du besøgte i København faktisk byttet lidt rundt på det. Så tjene pigerne vist ikke meget den aften... 

Men jeg vil ikke grov sorterer glædespigerne, men jeg forventer selvfølgelig, at de både er dansker over 25 år, rene, pæne og ikke mindst arrangeret i sit job. Det er ikke topmoderne jeg søger som glædespiger, for så skræmmer jeg vist de frivillige kvinder væk. Jeg tror ikke at mændene starter med at vibetale sig for sex med en glædespige...jeg tænker nærmere, at både mænd, kvinder og par hygger sig i sofaen og i dobbeltsengen til at starte med og så bliver det sikkert sådan, at hvis en mand ikke lige får et ja hos en frivillig, så ved han, at han BARE kan gå ned i baren og betale sig til sex.

Min tanke er, at glædes pigen kan tage imod sine egne aftalte gæster om formiddagen/eftermiddagen hvor festen endnu ikke er igangsat og i stedet for at hun så skal betale "husleje" arbejder hun ind imellem i baren. En slags gratis byttehandel.

Hvad tænker i andre om det ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har først nu haft tid til at læse op på de nu 2 tråde af intim-massage-sara, om hendes gode initiativ, som jeg ønsker hende alt mulig held med.

Det er velkendt at jeg i årevis har ønsket mig steder i Danmark, som minder om den måde som Sara lægger op til at drive hendes sted.

Man kan læse nok i tidligere tråde i arkivet, i detaljen om hvordan jeg kunne tænke mig et FKK lignende koncept i Danmark, så det vil jeg ikke dvæle ved i dette indlæg.

Men jeg vil tage den erfaring op som pioneren Club Mon Cherie gjorde sig.

Mon Cherie forsøgte sig, og fik også afholdt en række i grunden succesfulde, og vel anmeldte arrangementer.

Men desværre uden tilstrækkelig med mandlige gæster, til at konceptet kunne udvikle sig hurtigt nok til at bevare det kommercielle incitament til at fortsætte.

Derfor fortsatte arrangementet Mens Night Out desværre ikke, men det var godt forsøgt, og tak for det.

Det som der nok manglede at blive forsøgt, var om det mon kunne skyldes at der var fri og åben adgang fra gaden, at ikke flere måske i udgangspunktet interesserede mænd mødte op ?

Altså denne udbredte frygt for i Danmark at blive set af andre på et bordel, det både mænd og piger ?

Hvorfor man måske kunne have forsøgt sig med en lukket klub, med forud tilmelding, som et alternativ til den frie og åbne adgang på dagen.

Trine Tease gjorde forsøget som den første, også i de samme lokaler som Club Mon Cherie, også tak til hende for det.

Det forekommer mig at der er den forskel på det som Sara her har tænkt sig, og så det setup som Club Mon Cherie forsøgte sig med, at Sara har tænkt sig at leje et helt hus, alene til en klub sådan som hun har tænkt sig.

Mens Klubben hos Mon Cherie udgjordes af nogle lokaler i den eksisterende massage klinik Mon Cherie, som fungerer i daglig drift.

Der bestod derfor et grundlag for at tage chancen, uden at det var klubben stedet skulle leve af, og i nogle lokaler som udgør en fortsættende mulighed for både at afholde egne arrangementer, og at leje dem ud til anden side:

EVENT CLUB MON CHERIE - STEDET MED DE FEDE EVENTS.

http://mon-cherie.dk/club.php

Jeg håber at Sara enten er sikker på at konceptet kan bygge alene på hendes setup, og hvis ikke at der så består muligheden for at huset også kan anvendes på anden vis, på måder der også giver indtægter.

Måske en alternativ vinkel kunne være en koncept hjemmeside, hvor der er en kalender hvor man kan se hvilke arrangementer der afholdes hvornår, og hvor så både interesserede mænd og kvinder kan deltage.

Hvis Sara så kunne aftale med et lejemål eller flere lejemål, at leje sig ind fra gang til gang, så kunne det måske begrænse den økonomiske risiko ved projektet?

Hvis så hjemmesiden, kalenderen og arrangementerne opnår en sådan succes, og en sådan fremgang i både antal deltagende mænd og antal deltagende piger, at der udvikles et grundlag for et eget lejemål til eget koncept, så kunne det måske udgøre en mulighed først at leje eget hus når denne fremgang er opnået.

En koncept hjemmeside med lejligheds lejemål fra gang til gang, vil også give flexibilitet til at afholde arrangementer forskellige steder, og ikke nødvendigvis det samme sted hver gang.

Det er muligt at den faktor at så mange er tilbageholdende med at deltage i arrangementer i Danmark, hvor der er fri og åben adgang, ikke vil udgøre den barriere der hvor Sara planlægger at leje sit hus til formålet, som det muligvis var tilfældet da Mon Cherie forsøgte sig i Rødovre - jeg håber det.

Men hvis hun skulle få samme oplevelse, så håber jeg at hun vil se det som en mulighed, for at afprøve om det så er en lukket klub med lukkede arrangementer, der skal til for at flere vil føle sig tryg ved at deltage.

Jeg håber at hun er villig til afprøve begge vinkler, hvis den første vinkel ikke lykkes helt så succesfuldt, som vi alle krydser fingre for at det gør.

Sara sammenligner sit setup en del med en swinger klub, hvilket også er rigtigt, men danskerne er ikke nær så tilbageholdende med at blive set af andre i en swingerklub, som de er det, hver gang det drejer sig om at besøge et sted, hvor man tager penge for sex, og man betaler for sex.

Men som jeg længe har troet på, trods at flertallet af både piger og mænd ikke vil ses af andre i købesex sammenhæng!

Så er mindretallet der gerne vil ses af andre til sådanne arrangementer stort nok, til at en klub eller få klubber kan få succes med at tilbyde os der efterspørger oplevelsen, en FKK lignende oplevelse i Danmark.

I håbet om at du må lykkes, og opnå alt den succes som du fortjener for dit initiativ Sara.

Når, og hvis du åbner klubben, så glæder jeg til at tage turen fra hovedstaden til hovedlandet for selv ar få denne oplevelse på dansk jord :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder som et super-fedt initiativ og noget jeg har ønsket i et stykke tid :) Håber du finder et godt hus og opbakning fra alle mænd/kvinder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære  - - Sara:)

Jeg har tidligere i mit liv som single, og senere igen med en ægtefælle, og senest for nogle år siden med min x GB kæreste, igennem årene været i danske swingerklubber og en privat lukket swinger forening. På den måde har jeg også set mangt og meget forskelligt, og dermed også mulighed for at komme med et par kommentarer til dit så ellers gode initiativ.

Det skal nok være som en form for swingerclub, men jeg tvivler meget på at "kærestekvinder" og "ægtekvinder" og helt almindelige singlekvinder og alle ude fra IRL vil finde sig i at der også på en helt almindelig swingeraften er GPér til stede !!!!   - - -  GP´er vil altid være disse helt almindelige kvinders værste konkurenter.

De vil tænke på - hmmm - dem der, har min mand på et tidspunkt købt fisse hos dem?!?! - -  eller vil han forsøge at få lavet en aftale med en af dem til en anden dag hvor de så kan kneppe - eller vil de helt diskret forsøge at få lavet aftaler med deres mænd - eller vil de selvom der ikke er penge indblandet så alligevel lade deres mand have sex med en GP - - - - - husk på der er kvinder som ganske enkelt ikke vil acceptere noget af det jeg har skrevet. Og mon så ikke de daffer af igen med deres mand i kort snor??? -  det tror jeg. 

Bevares der vil selvfølgelig være kvinder der accepterer - måske endda en betalt trekant K+GP+M - men jeg tror der er meeeeeget langt mellem snapsene.

Selvfølgelig skal GPèrne da have mulighed for at gå på swingerclub - men så skal de bare komme på lige fod med alle andre kvinder - dvs ingen penge indblandet udover entre m.m.

Så kan det da godt være at disse "kærestemænd" og "ægtemænd" har sex med en GP uden at de ved det og ej heller deres kæreste.

Kære - - Sara :)   noget du skal indtænke i dit projekt ???

Mange hilsner

Nyder livet

 

 - - -  og lige forresten - til jer mænd herinde, vil i finde jer i at der i en swingerklub også var adgang for udelukkende GIGOLOER --- der kan friste jeres kvinde ??????

 

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tro på din idé og opfat diverse problemstillinger som udfordringer, og ellers handler det bare om at komme igang. Typisk rammer man ikke plet første gang, men via justeringer som følge af de udfordringer man ikke kunne have forudset skal man nok finde frem til et bæredygtigt koncept.  Det er sådan iværksætteri fungere. 

Det bliver spændende også  se, hvad din ide kan udvikle sig til. 

God vind herfra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære - - Sara:)

Jeg er IKKE ude på at skyde dit projekt i sænk!!! - men at informere om den facet der hedder kvinder ude fra det helt almindelige privatliv,. hvordan vil de evt. reagere!!!

- og for at få det tydelig gjort, så også lige den modsatte hvor det er mændende der provokeres : en swingerklub/FKK hvor der er adgang for gigoloer og ingen GPèr,der tror jeg mange af disse mænd meget hurtigt daffer af igen med deres kæreste/kone og i kort snor.

At blande GPér ind i dit du har i tankerne om en eller anden form arrangement/FKK/Swingerclub hvor der også er adgang for kærestepar - ægtepar - singlekvinder ude fra IRL vil det være som benzin på bålet.

Kommer GPérne som den helt almindelige "Majbritt Hansen" og indgår i legen på samme vilkår, så er situationen en helt anden, for så er det den naturlige sociale adfærd når kvinder og mænd har sex med hinanden, også på kryds og tværs af forholdene/partnerbytte/GB/???   -  de er så hjertens velkommen til at deltage på lige vilkår - selvfølgelig da - også gigoloerne. 

Sara - det er ligegyldigt hvad du vælger at gøre - bare du ved hvad du gør!!  - og pas på dine penge.

De gange min xkone og xGB kæreste har været på swingerclub eller swingerfester har der da været single K og M med - måske nogle af dem har været GPèr eller gigoloer, jeg ved det ikke, og jeg er også lige glad for alle legede med på samme vilkår : ingen penge involveret i sexen

Mange hilsner

Nyder livet

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 11 timer siden:

Jeg har først nu haft tid til at læse op på de nu 2 tråde af intim-massage-sara, om hendes gode initiativ, som jeg ønsker hende alt mulig held med.

Det er velkendt at jeg i årevis har ønsket mig steder i Danmark, som minder om den måde som Sara lægger op til at drive hendes sted.

Man kan læse nok i tidligere tråde i arkivet, i detaljen om hvordan jeg kunne tænke mig et FKK lignende koncept i Danmark, så det vil jeg ikke dvæle ved i dette indlæg.

Men jeg vil tage den erfaring op som pioneren Club Mon Cherie gjorde sig.

Mon Cherie forsøgte sig, og fik også afholdt en række i grunden succesfulde, og vel anmeldte arrangementer.

Men desværre uden tilstrækkelig med mandlige gæster, til at konceptet kunne udvikle sig hurtigt nok til at bevare det kommercielle incitament til at fortsætte.

Derfor fortsatte arrangementet Mens Night Out desværre ikke, men det var godt forsøgt, og tak for det.

Det som der nok manglede at blive forsøgt, var om det mon kunne skyldes at der var fri og åben adgang fra gaden, at ikke flere måske i udgangspunktet interesserede mænd mødte op ?

Altså denne udbredte frygt for i Danmark at blive set af andre på et bordel, det både mænd og piger ?

Hvorfor man måske kunne have forsøgt sig med en lukket klub, med forud tilmelding, som et alternativ til den frie og åbne adgang på dagen.

Trine Tease gjorde forsøget som den første, også i de samme lokaler som Club Mon Cherie, også tak til hende for det.

Det forekommer mig at der er den forskel på det som Sara her har tænkt sig, og så det setup som Club Mon Cherie forsøgte sig med, at Sara har tænkt sig at leje et helt hus, alene til en klub sådan som hun har tænkt sig.

Mens Klubben hos Mon Cherie udgjordes af nogle lokaler i den eksisterende massage klinik Mon Cherie, som fungerer i daglig drift.

Der bestod derfor et grundlag for at tage chancen, uden at det var klubben stedet skulle leve af, og i nogle lokaler som udgør en fortsættende mulighed for både at afholde egne arrangementer, og at leje dem ud til anden side:

EVENT CLUB MON CHERIE - STEDET MED DE FEDE EVENTS.

http://mon-cherie.dk/club.php

Jeg håber at Sara enten er sikker på at konceptet kan bygge alene på hendes setup, og hvis ikke at der så består muligheden for at huset også kan anvendes på anden vis, på måder der også giver indtægter.

Måske en alternativ vinkel kunne være en koncept hjemmeside, hvor der er en kalender hvor man kan se hvilke arrangementer der afholdes hvornår, og hvor så både interesserede mænd og kvinder kan deltage.

Hvis Sara så kunne aftale med et lejemål eller flere lejemål, at leje sig ind fra gang til gang, så kunne det måske begrænse den økonomiske risiko ved projektet?

Hvis så hjemmesiden, kalenderen og arrangementerne opnår en sådan succes, og en sådan fremgang i både antal deltagende mænd og antal deltagende piger, at der udvikles et grundlag for et eget lejemål til eget koncept, så kunne det måske udgøre en mulighed først at leje eget hus når denne fremgang er opnået.

En koncept hjemmeside med lejligheds lejemål fra gang til gang, vil også give flexibilitet til at afholde arrangementer forskellige steder, og ikke nødvendigvis det samme sted hver gang.

Det er muligt at den faktor at så mange er tilbageholdende med at deltage i arrangementer i Danmark, hvor der er fri og åben adgang, ikke vil udgøre den barriere der hvor Sara planlægger at leje sit hus til formålet, som det muligvis var tilfældet da Mon Cherie forsøgte sig i Rødovre - jeg håber det.

Men hvis hun skulle få samme oplevelse, så håber jeg at hun vil se det som en mulighed, for at afprøve om det så er en lukket klub med lukkede arrangementer, der skal til for at flere vil føle sig tryg ved at deltage.

Jeg håber at hun er villig til afprøve begge vinkler, hvis den første vinkel ikke lykkes helt så succesfuldt, som vi alle krydser fingre for at det gør.

Sara sammenligner sit setup en del med en swinger klub, hvilket også er rigtigt, men danskerne er ikke nær så tilbageholdende med at blive set af andre i en swingerklub, som de er det, hver gang det drejer sig om at besøge et sted, hvor man tager penge for sex, og man betaler for sex.

Men som jeg længe har troet på, trods at flertallet af både piger og mænd ikke vil ses af andre i købesex sammenhæng!

Så er mindretallet der gerne vil ses af andre til sådanne arrangementer stort nok, til at en klub eller få klubber kan få succes med at tilbyde os der efterspørger oplevelsen, en FKK lignende oplevelse i Danmark.

I håbet om at du må lykkes, og opnå alt den succes som du fortjener for dit initiativ Sara.

Når, og hvis du åbner klubben, så glæder jeg til at tage turen fra hovedstaden til hovedlandet for selv ar få denne oplevelse på dansk jord :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Tusinde tak for dit spændende input. Det har givet mig endnu mere stof til eftertanke. Selvom jeg allerhelst vil opbygge mit helt eget sted, så kan jeg se det fornuftige i, at jeg i første omgang fx. Lejer mig ind hos Mon Cherie, for at se hvor stor tilslutning der er. Mon ik københavnerne er lidt mere frigjorte end jyderne er !!! Her vil projektet netop være at mændene bare møder op i baren og hyggesnakker med os piger og vi så er flere glædespiger på vagt, der underholder jer mænd. Det kun er fx komme en stropper for at sætte lidt gang i fantasierne... 

Med tiden er jeg blevet så frigjort, at jeg lige har glemt, at der ikke er mange dansker, både mænd og især kvinder, der vil ses i det offentlige rum, når der er penge for sex involveret... Men jeg har nu alligevel lyst til at få afprøvet mit koncept. Og nu hvor en del mænd kender mig som Massage-Sara gennem årene, kunne det tænkes, at mændene føler sig lidt mere trygge, så jeg ikke er helt fremmet for alle... 

Knus og kram.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Sara

Både Trine Tease og Mon Cherie tog fremragende initiativer, og fik afholdt nogle vellykkede arrangementer, som imidlertid ikke nåede at udvikle sig til at der kom nok mænd, til at det kunne give pigerne nok omsætning, til at det var interessant for dem at fortsætte.

Men de fik god omtale, og de gjorde nogle erfaringer som jeg mener ikke er spildte, og som der bør kunne samles på, hvis nogle går sammen om at prøve igen.

Men så måske ikke helt som sidst?

Jeg er ikke sikker på at københavnerne er mere frigjorte end jyderne, måske snarere tværtimod.

Taget i betragtning så tæt vi bor sammen i hovedstadsområdet.

Men jeg forestiller mig at et klub koncept, hvor både piger og mænd er medlemmer, og som kan holde lukkede arrangementer for medlemmerne, vil have en bedre chance for at få flere til at turde deltage - det både piger og mænd.

Så nu ved du at der er nogle der har prøvet før, og måske det kunne være en god ide at kontakte dem før du prøver noget selv på egen hånd fra grunden af?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyder livet skrev, for 2 timer siden:

Kære  - - Sara:)

Jeg har tidligere i mit liv som single, og senere igen med en ægtefælle, og senest for nogle år siden med min x GB kæreste, igennem årene været i danske swingerklubber og en privat lukket swinger forening. På den måde har jeg også set mangt og meget forskelligt, og dermed også mulighed for at komme med et par kommentarer til dit så ellers gode initiativ.

Det skal nok være som en form for swingerclub, men jeg tvivler meget på at "kærestekvinder" og "ægtekvinder" og helt almindelige singlekvinder og alle ude fra IRL vil finde sig i at der også på en helt almindelig swingeraften er GPér til stede !!!!   - - -  GP´er vil altid være disse helt almindelige kvinders værste konkurenter.

De vil tænke på - hmmm - dem der, har min mand på et tidspunkt købt fisse hos dem?!?! - -  eller vil han forsøge at få lavet en aftale med en af dem til en anden dag hvor de så kan kneppe - eller vil de helt diskret forsøge at få lavet aftaler med deres mænd - eller vil de selvom der ikke er penge indblandet så alligevel lade deres mand have sex med en GP - - - - - husk på der er kvinder som ganske enkelt ikke vil acceptere noget af det jeg har skrevet. Og mon så ikke de daffer af igen med deres mand i kort snor??? -  det tror jeg. 

Bevares der vil selvfølgelig være kvinder der accepterer - måske endda en betalt trekant K+GP+M - men jeg tror der er meeeeeget langt mellem snapsene.

Selvfølgelig skal GPèrne da have mulighed for at gå på swingerclub - men så skal de bare komme på lige fod med alle andre kvinder - dvs ingen penge indblandet udover entre m.m.

Så kan det da godt være at disse "kærestemænd" og "ægtemænd" har sex med en GP uden at de ved det og ej heller deres kæreste.

Kære - - Sara :)   noget du skal indtænke i dit projekt ???

Mange hilsner

Nyder livet

 

 - - -  og lige forresten - til jer mænd herinde, vil i finde jer i at der i en swingerklub også var adgang for udelukkende GIGOLOER --- der kan friste jeres kvinde ??????

 

Tusinde tak for dit konstruktive svar. Ja du har jo fuldstændig ret, med alt det du beskriver, at vi glædespiger ikke må blandes med de andre kvinder, for de føler sig truet og bange for deres mænd vil betale for os, selvom der er andre kvinder tilstede, som faktisk tilbyder gratis sex. Så snart der er penge involveret for sex, bevæger man sig ud på glatis.

Ja det er nok bedst at skille tingene ad, selvom jeg nok kan synes at det kunne være godt med lidt nyt initiativ.

Jeg er stadig også med på ideen om at arrangere en ny swinger club, som ligner det velkendte fra tucan, men jeg bliver alligevel nødt til at skille mig lidt ud, og tænkte hvad jeg kan tilbyde af mere, end tucan. Allerførst er det vel det økonomiske..mange er meget prisbevidst, så hvis man jan spare et par hundrede kroner.  Og tilmed få overnatning og billigere drikkevarer, så er det noget ved... håber jeg. 

Knus og kram.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, 1 time siden:

Tro på din idé og opfat diverse problemstillinger som udfordringer, og ellers handler det bare om at komme igang. Typisk rammer man ikke plet første gang, men via justeringer som følge af de udfordringer man ikke kunne have forudset skal man nok finde frem til et bæredygtigt koncept.  Det er sådan iværksætteri fungere. 

Det bliver spændende også  se, hvad din ide kan udvikle sig til. 

God vind herfra

Mange tak. Ja man kan altid justere på tingene efterhånden som tiden går...og man kan sikkert ikke være på forkant med alt. Ting har det jo med at udvikle og ændre sig hele tiden. Men må så tilføje, at ved at læse alle mulige gode svar, er jeg blevet klogere og sikkert også blevet klædt bedre på, når tiden er inde... :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 12 minutter siden:

Hej Sara

Både Trine Tease og Mon Cherie tog fremragende initiativer, og fik afholdt nogle vellykkede arrangementer, som imidlertid ikke nåede at udvikle sig til at der kom nok mænd, til at det kunne give pigerne nok omsætning, til at det var interessant for dem at fortsætte.

Men de fik god omtale, og de gjorde nogle erfaringer som jeg mener ikke er spildte, og som der bør kunne samles på, hvis nogle går sammen om at prøve igen.

Men så måske ikke helt som sidst?

Jeg er ikke sikker på at københavnerne er mere frigjorte end jyderne, måske snarere tværtimod.

Taget i betragtning så tæt vi bor sammen i hovedstadsområdet.

Men jeg forestiller mig at et klub koncept, hvor både piger og mænd er medlemmer, og som kan holde lukkede arrangementer for medlemmerne, vil have en bedre chance for at få flere til at turde deltage - det både piger og mænd.

Så nu ved du at der er nogle der har prøvet før, og måske det kunne være en god ide at kontakte dem før du prøver noget selv på egen hånd fra grunden af?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Nu troede jeg lige, at jeg var den allerførste dansker, der havde sådan et godt koncept i ærmet....griner....

Nå her troede jeg lige fejlagtig at københavnerne var mere frigjorte, fordi man netop bor så tæt i byen, så ingen ligger lige mærke til hvor man går hen...

Selv jyderne vil helst have at man er så diskret og ens sted helst skal ligge langt inde i skoven. Men selv her er man bange for at nogen lige så at man kørte ind i skoven... hvis mændene er liderlighed nok, så dukker de også op på hoteller...Osv..

Men hvad var mon det der gjorde, at det ikke gik for de 2 pigers koncept, når der i starten var god tilslutning... 

Var det fordi at i starten er alt nyt og spændende ??? 

Hvor længe siden er det, de har afholdt arrangementerne ??? Er det mange år siden og sidenhen er danskerne alligevel med tiden blevet lidt mere frigjorte ???

Var der ikke nok fornyelse i de 2 pigers arrangementer??? 

Kunne det tænkes, at deres arrangementer blev alt for dyre for mændene ???

Kan læse i min tråd, at flere mænd synes at det der et godt initiativ, ergo må der være forespørgsel på sådan et setup som mit :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Kære Sara, sikke et flot koncept, og sikke en masse energi du lægger for dagen, desværre for mig i den forkerte ende af landet, :P al held og lykke og med ønsket om kæmpe succes :):)

 

knuz

alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
intim-massage-Sara skrev, Lige nu:

Mange tak. Ja man kan altid justere på tingene efterhånden som tiden går...og man kan sikkert ikke være på forkant med alt. Ting har det jo med at udvikle og ændre sig hele tiden. Men må så tilføje, at ved at læse alle mulige gode svar, er jeg blevet klogere og sikkert også blevet klædt bedre på, når tiden er inde... :rolleyes:

Det er fint med input, og almen "modvilje/bekymring" bør bare inspirere en til at arbejde hårdt/hårdere for at  realiseret ens ide. Succes kan ikke planlægges, mange gode initiativer kan ved første øjekast virke underlige, men senere når de er ført ud i livet, synes alle pludselig "Hvorfor er der ingen der har gjort det tidligere".

Selvfølgelig skal man gøre lidt forarbejde, inden man kaster sig ud i det, man skal bare ikke bruge flere år på forarbejdet, vist du forstår mig ret. Stort set alle selvstændige og iværksættere vil nok give mig ret, når jeg siger "Det er vigtigt at komme igang, det er i denne fase, at man bliver præsenteret for hvad virker og hvad skal justeres" Det er selvfølgelig også vigtigt at man vælger et tidspunkt hvor man dels har styr på eget liv, økonomi, for det kræver en masse gå-på-mod. 

Det ligeledes vigtigt at ens succeskriterie ikke består i "jeg skal bare tjene en masse penge fra dag et".  Selve processen at turde gøre det, er i min verden faktisk meget mere givende. Man lærer meget ved at prøve, og skulle det vise sig, at det ikke hang sammen økonomisk, kan man alligevel godt klappe sig selv på skulderen, 

Stor respekt for dit virkelyst omkring din idé. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 7 minutter siden:

Det er fint med input, og almen "modvilje/bekymring" bør bare inspirere en til at arbejde hårdt/hårdere for at  realiseret ens ide. Succes kan ikke planlægges, mange gode initiativer kan ved første øjekast virke underlige, men senere når de er ført ud i livet, synes alle pludselig "Hvorfor er der ingen der har gjort det tidligere".

Selvfølgelig skal man gøre lidt forarbejde, inden man kaster sig ud i det, man skal bare ikke bruge flere år på forarbejdet, vist du forstår mig ret. Stort set alle selvstændige og iværksættere vil nok give mig ret, når jeg siger "Det er vigtigt at komme igang, det er i denne fase, at man bliver præsenteret for hvad virker og hvad skal justeres" Det er selvfølgelig også vigtigt at man vælger et tidspunkt hvor man dels har styr på eget liv, økonomi, for det kræver en masse gå-på-mod. 

Det ligeledes vigtigt at ens succeskriterie ikke består i "jeg skal bare tjene en masse penge fra dag et".  Selve processen at turde gøre det, er i min verden faktisk meget mere givende. Man lærer meget ved at prøve, og skulle det vise sig, at det ikke hang sammen økonomisk, kan man alligevel godt klappe sig selv på skulderen, 

Stor respekt for dit virkelyst omkring din idé. 

 

Dejligt at læse, at du har en meget positiv tilgang til tingene...

Ja lige præcis, det om at komme igang, når drivet er tilstede. Da jeg for Ca 4 år siden besluttede mig for at blive erotisk massør afskaffede jeg janteloven oveni mit hovede og tænkte muligheder frem for begrænsninger... og nytænkning. Man bliver nødt til at skille sig bare lidt ud fra mængden, for ellers ligner alle hindens koncept det samme og det er der jo ikke noget spændende i, andet end det genkendelige og trygge i allerhøjeste grad. Det om at formulere sig på en anderledes og spændende fantasifuld måde, så det skaber nysgerrighed og så kommer succes er jeg overbevist om :rolleyes:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Sara

Ja det er forsøgt tidligere, og der ligger anmeldelser heraf i arkivet i forum på Eroguide.dk

Der er måske flere end jeg lige kunne finde, men du får lige de her links:

Premiere på FKK København
Startet af Rejsenetværk, 22. September, 2015

Mon Cherie Men's Night Out - frækt gensyn med Malou
Startet af LilleSkutt, 2. Maj, 2016
En stjernestund i Club Mon Cherie
Startet af Rejsenetværk, 6. Juni, 2016

 God læse lyst :) 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
intim-massage-Sara skrev, den 26/7/2017 at 15:10:

Tusinde tak for dit konstruktive svar. Ja du har jo fuldstændig ret, med alt det du beskriver, at vi glædespiger ikke må blandes med de andre kvinder, for de føler sig truet og bange for deres mænd vil betale for os, selvom der er andre kvinder tilstede, som faktisk tilbyder gratis sex. Så snart der er penge involveret for sex, bevæger man sig ud på glatis.

Ja det er nok bedst at skille tingene ad, selvom jeg nok kan synes at det kunne være godt med lidt nyt initiativ.

Jeg er stadig også med på ideen om at arrangere en ny swinger club, som ligner det velkendte fra tucan, men jeg bliver alligevel nødt til at skille mig lidt ud, og tænkte hvad jeg kan tilbyde af mere, end tucan. Allerførst er det vel det økonomiske..mange er meget prisbevidst, så hvis man jan spare et par hundrede kroner.  Og tilmed få overnatning og billigere drikkevarer, så er det noget ved... håber jeg. 

Knus og kram.

 

Rent juridisk - så tror jeg altså, du er nødt til at gå MEGET stille med dørene med de der glædespiger, hvis du vil blande det sammen med swinger-konceptet. En udlejer i en kino-klub i Istedgade blev fornylig knaldet, fordi han udlejede kabiner til prostituerede.

Off the record, så tænker jeg - du kan jo godt have et par glædespiger "gående" i din swingerklub - men jeg ville nok gå meget stille med det, hvis jeg var dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...