Hop til indhold
Spillemanden

Dobbeltanmeldelse og to mislykkede forsøg

Recommended Posts

Hej alle lidelsesfæller

Her kommer 2 anmeldelser i 1 tråd. Opbygget som jeg plejer med en kort og en lidt længere version.
De 2 steder jeg anmelder er www.mamasan.dk på Solnavej i Søborg og Angkor i Folehaven https://massageguide.dk/P/-good-massage-ring-nu--24050.html

Men først www.mamasan.dk eller https://massageguide.dk/P/mamasan-33834.html

Bedømmelsesskala 1-10 hvor 10 er højest
Den korte version
Stedet: 2
Lyset i det første værelse virkede ikke.Ingen rene lagner. Madras blev tørret af med en vådserviet. Ikke tilbudt drikkelse eller bad.
Pigen: xxl
Jeg har aldrig set en thaipige i den størrelse før. Jeg viste ikke, at de kunne blive så store. Men ganske sød og snakkesagelig.
Massagen: 4
Det var ikke oliemassage og heller ikke thaimasage. Gad vide hvad det var.
Der blev absolut ikke snydt med tiden.
Ekstra: 7
Vel udført hj 
Value for money: 4
300kr for en halv times massage + 200 kr for et hj
 
Den lidt længere version
Jeg havde opbygget en væsentligt ladning i bollerne, og tænkte at at en sød thai skulle få lov til at hive det ud af mig.
Jeg havde kigget på de fine billeder på massageguide.dk og besluttede mig for at prøve stedet.
Stedet er ikke særligt diskret. Det ligger på pladsen lige ved Kildebakke station. Der VIL være andre mennesker omkring dig, når du ringer på.
Døren blev åbnet af den tykkeste thai jeg nogensinde har set. Jeg kom ind, og en anden thai  - i normal thai størrelse - sagde goddag.
Den tykke viste mig ind i et værelse, og prøvede forgæves at tænde lyset.
Efter nogen tid med roderi og thaisnak frem og tilbage, blev de enige om, at vi nok skulle gå ind i et andet værelse.
Bestilte en halv time, og pengene skulle lægges med det samme.
Der var ikke noget lagen på sengen. Der var dog et smalt ‘pynte-lagen’ midt på sengen. Og der fik jeg at vide, at jeg bare skulle lægge mig!!
Jeg blev ikke tilbudt bad eller drikkelse, som ellers synes at være standart. Jeg spurgte heller ikke efter det.
 
Efter et minut eller to åbnede døren, og det var åbenbart den tykke der skulle massere.
Jeg er ikke selv nogen lille sylfide, men hende her fyldte væsentligt mere i landskabet end jeg.
Jeg har glemt navnet, men hun var meget snakkesagelig og ganske sød. Hun snakker flydende dansk.
Massagen startede…tror jeg….. jeg ved ikke rigtig hvad det var, for oliemassage var det ikke, og heller ikke thaimassage. Det virkede noget ukoordineret, men var ok behageligt. Jeg tænkte, at hendes spidskompetencer nok lå et andet sted :-)
 
Men INGEN pirring, små berøringer eller lignede. Jeg vendte mig om, og nu måtte hun vel begynde at pirre lidt. Men nænej. 
Jeg havde faktisk affundet mig med, at der ikke skulle være noget lir. Og helt fint, for selvom hun var nok så sød at sludre med, så tændte jeg ikke på hende.
Til allersidt spurgte hun så alligevel, om 'ham der' også skulle masseres.
Jeg blev lidt overrasket over at det alligevel kom, og jeg var nysgerrigt efter at vide, hvor meget hun ville have for det.
200 kr.
Som sagt pressede ladningen sig på, og jeg havde ikke tid til at bruge endnu en halv time et andet sted. så jeg sagde ja-tak.
Det skulle vise sig, at det havde hun rimeligt godt styr på. (hvor svært kan det også være at spille en sprængfærdig diller).
Hun førte min hånd op til hendes ene bryst, så med pat i min hånd og pik i hendes gik det derudaf.
 
Resultatet var forudsigeligt - lang tids opsparing pumpede ud over mig selv og på ‘pynte-lagnet’.
Hun tog en rulle toiletpapir og begyndte at tørre op med bittesmå stykker toiletpapir. Her måtte jeg overtage, for med det tempo (og så lidt toiletpapir) ville hun aldrig blive færdig.
Mens jeg fik det værste tørret af mig, fandt hun nogle vådservietter. Hun prøvede at vaske dilleren med en af disse, men igen måtte jeg overtage den tjans.
I det mindste var jeg ikke syltet ind i olie.
Jeg rejste mig for at tage tøj på, at hun tørrede pynte-lagnet med en vådserviet. Der var en meget stor våd plet - jeg håber, at den er tørret inden næste gæst……
Jeg blev lukket ud igen med en mærkelig fornemmelse i kroppen.
Jeg tog ikke tid, men jeg havde ikke fornemmelsen af at være blevet snydt med tiden. Tværtimod.
 
Som ofte med thaisteder, så får man sjældent den oplevelse man regner med.
Ja jeg fik massage og en spiller til i alt 500 kr. OK pris men der findes andre steder hvor man kan få det samme til (næsten) samme pris, hvor massagen er i orden og pigen noget lækrere.
 
Jeg kommer ikke tilbage.
 

Den korte version
Stedet: 6
Rent og pænt. Blev tilbudt noget at drikke. Rene lagner. Så ikke badeværelset.

Pigen: 8
Kønt ansigt og lækker krop. Vi havde intet fælles sprog så mere vides ikke.

Massagen: 5
Gennemsnitlig blid oliemassage. Man kan dog mærke, at hun ved bare lidt om massage.

Ekstra: 4
Et ikke overbevisende påklædt bj

Pris: 4
Til 800kr tænker jeg at pigen som minimum er topløs

Den lidt længere version 
Nu var den gal igen, og efter sidste tvivlsomme oplevelse hos Mamasan ville jeg være sikker på en bare nogenlunde lækker massøse. 
Efter at have læst en del her på eg, faldt valget på https://massageguide.dk/P/bedste-thai-massage-hvidovrevej-233--16041.html 
Afsted med mig. Jeg ringede på og ventede....og ventede... og ventede. Efter flere forsøg opgav jeg. 

GPS'en blev nu sat mod Rainbow Thaiwellness https://massageguide.dk/P/rainbow-thaimassage.-soede-thai-piger.aaben-9-23-33208.html
Ligger ikke specielt diskret. Bla med en vandpibeklub som nabo. Jeg ringede på og ventede....og ventede... og ventede. Efter flere forsøg opgav jeg. 

WTF?
Tredje gang er lykkens gang, og jeg kørte mod Angkor https://massageguide.dk/P/-good-massage-ring-nu--24050.html
 

Der blev åbnet med det samme af en lille lækkerbisken, der talte udemærket dansk. Hun var fræk og indbydende. Jeg så lige 2 andre lækre thaipiger inden jeg blev ledt ind i et rum. Jeg bad om en halv time, og hun spurgte om det skulle være med det hele. Øhhh hvad med massage og blow? Ok vi har ny lækker pige. Pengene skulle betales med det samme til hende (800kr).

Hun forsvandt og lidt senere kom en anden noget yngre og absolut lige så lækker thaipige ind. Det var hende i den røde kjole på billede 5. Det passer nok meget godt med 21 år. Kønt ansigt og lækker krop. Hun kan dog ikke et ord dansk eller engelsk, så meget kommunikation blev det ikke til.

Hun beholdt desværre tøjet på, men gav en ok massage af den blide slags. Jeg vendte mig om og hun begyndte af kilde dilleren vågen. Hendes berøringer var så lette, at det tog lidt tid, så da jeg endelig havde fået en halvfed på, gik hun hen efter et gummi. I mellemtiden fik jeg lige lidt mere stivelse i banditten. Gummiet kunne hun ikke finde ud af at sætte på!
Men med lidt hjælp gik det. Så begyndte et gennemsnitligt bj. Panna var berøringsvenlig undervejs men kun udenpå tøjet.
Kondomet blev fyldt og derefter lidt afvaskning.
Så var det tid til fodmassage og efterfølgende afvaskning af det værste olie. (Det er god stil)
Farvel og tak. Mutter (hende der tog imod mig ) spurgte om pigen var god. Og sagde at jeg skulle komme tilbage og prøve alle pigerne. Og måske hende.

Og det har jeg sådan set tænkt mig.
Næste gang skal det være en af de liidt ældre med lidt mere erfaring og sprog - det gør ikke noget,at man kan snakke bare lidt sammen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for glimrende anmeldelser.  Rart at vide, at der er steder med thaipiger på 21 og deromkring.  Der er efterhånden mange gamle trunter i denne business - efter min ringe smag.  Var der mulighed for FP?

Redigeret af Default User

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...