Hop til indhold
Århus fyren

GP billeder.

Recommended Posts

Er jeg den eneste, der kan blive lidt ærgerlig over nogle GPer har utroligt dårlige telefonbilleder? Jeg ved ikke om det er min interesse for fotografi, der giver mig lyst til at tilbyde at tage nogle nye for dem :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hellere en dårlig men ægte selfie, end flotte men falske billeder :)

Måske er nogle piger bare ikke interesseret i professionelle  billeder? Er det ikke normalt at fotografen beholder en kopi til sig selv?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan også lave flotte ægte billeder :)

Det er et spørgsmål om, hvad man aftaler. Hun kan jo sagtens sætte SD kort til rådighed, og så kigger man billederne igennem, på stedet, og så tager hun det med hjem igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bruger selfies taget af mig selv foran et spejl i almindeligt lys (iPhone kamera). Jeg synes det er okay billeder - man kan da se, hvordan jeg ser ud. :) 

Jeg bruger med vilje dem, for at min annonce virker ægte og for at ingen vender om i døren, fordi jeg så 3 gange pænere ud på billedet end i virkeligheden..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sofiala skrev, for 5 minutter siden:

 

Jeg bruger med vilje dem, for at min annonce virker ægte og for at ingen vender om i døren, fordi jeg så 3 gange pænere ud på billedet end i virkeligheden..

Bliv ved med det, det er god stil :wub:

/ bigfoot

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sofiala skrev, for 26 minutter siden:

Jeg bruger selfies taget af mig selv foran et spejl i almindeligt lys (iPhone kamera). Jeg synes det er okay billeder - man kan da se, hvordan jeg ser ud. :) 

Jeg bruger med vilje dem, for at min annonce virker ægte og for at ingen vender om i døren, fordi jeg så 3 gange pænere ud på billedet end i virkeligheden..

Jeg tænker også på dem der har lagt halv grumsede billeder, taget i halv mørke :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil også heller havde selfis, eller billeder taget med mobilos, der viser pigen. End photoshoppet billeder af en model.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Århus fyren skrev, for 5 timer siden:

Er jeg den eneste, der kan blive lidt ærgerlig over nogle GPer har utroligt dårlige telefonbilleder? Jeg ved ikke om det er min interesse for fotografi, der giver mig lyst til at tilbyde at tage nogle nye for dem :D

Næ, men som allerede nævnt, virker amatør billeder bare mere troværdige. Jeg ved godt, at man sagtens kan lave flotte professionelle billeder, uden at photoshoppe dem til ukendelighed, problemet er bare er det mere er regelen end undtagelsen.  

Personligt ville jeg blot ønske at det mere var regelen at det var pigen på billedet end en smuk pige man har fundet på nettet. Med tiden vil du opdage, at branchen er lidt særpræget i forhold til det etablerede erhvervsliv.  Så alle de første tanker man får såsom

  • Pigen skal da have en hjemmeside
  • Pigen skal have en tekst man husker, en tekst der viser at hun er intelligent, har humor m.v.
  • Billederne skal være professionelle og kreative
  • Pigens annoncer skal løbende ændres med hensyn til tekst og billeder
  • Annoncerne skal være målrettet ens målgruppe
  • m.v.

Det har bestemt en effekt, men jeg vil påstå at den er marginal i forhold til tidsforbrug og omkostningerne. 

Lidt groft formuleret er et billede at nogle patter, røv og et telefonnr rigeligt. Og.... nej, man slipper ikke at "tåber" ringer blot fordi man en annonce, hvor det tydeligt fremgår at disse "tåber" ikke er i ens målgruppe.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...