Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har opdateret mit syn på gadepigerne anno 2017 efter at have rendt lidt rundt i gaderne. Generelt vil jeg dog sige at man skal være forsigtig med gadepigerne – ikke at man nødvendigvis skal vælge dem fra bare fordi de står på gaden og ikke venter i et lokale, men man skal være forsigtig og man skal bruge sin sunde fornuft.

Den københavnske gadeprostitution finder især sted omkring Istedgade  fra Hovedbanegården og ned til Gasværksvej, fra Gasværksvej over Halmtorvet og i begge ender af Kødbyen, men nok især fra Skelbækgade. I sommermånederne kan der tillige være gadepiger på Vesterbrogade, især i området fra Bånegårdspladsen til Helgolandsgade.

Af risiko er der to slags: den økonomiske og den helbredsmæssige, herunder risikoen for overfald.

Umiddelbart opfatter jeg risikoen for at blive overfaldet som forholdsvis lille. Derimod er der en vis sandsynlighed for at blive rullet, enten ved at pigen har sex med dig og samtidig stjæler hvad du måtte have på dig, eller ved at du giver hende nogle penge på gaden og går med hende, hvorefter du bliver ”stoppet” af hendes bagmænd.

Et godt råd må være at vente med betalingen, til man er fremme ved stedet, hvor forretningen skal foregå. Og vær lidt forsigtig med at lade dig overtale til et blowjob eller en hurtig gang sex bag en parkeret bil eller lignende – man kan meget hurtigt blive forstyrret, og i nogle tilfælde tror jeg at forstyrrelsen er planlagt.

Der er dog også en del seriøse gadepiger, og i dag tror jeg ikke at risikoen ved at have sex med langt de fleste gadepiger, der typisk ikke er stiknarkonamer, er større end ved at besøge et af det stigende antal ”massagekliniker” især med unge, udenlandske kvinder, hvoraf en del desværre tilbyder usikker sex.

Reglen må være, at sex med glædespiger altid foregår med kondom! (For vores allesammens skyld),

Problemet for gadepigerne er selvfølgelig hygiejnen, især for dem, der udfører arbejdet på gaden og i bilerne.

En anden gruppe gadepiger er dem, der finder kunden på gaden, men som tager dig med til hendes hotelværelse. (Hotellet er typisk ikke det som de fleste af os forstår som et hotel, men dog et værelse med en seng).

Endelig er der piger, hvor hun kan tage dig med til et hotel i området, typisk for kr. 300 for værelset.

Prisen for gadepigerne varierer meget, fra kr. 300 for et blowjob, kr. 500 for sex til kr. 1.500 for 1 time, hvis det er en pige, der tager dig med til hendes værelse.

Nogle af gadepigerne er faktisk ret attraktive, og som regel er priserne til at forhandle en smule. Men lad være med at betale mere end kr. 1.000 forud uanset hvad du loves. – Hvis du er lovet den helt vilde nat for kr. 3.000, så betal kr. 1.000, når I er nået frem til værelset, og betal de næste tusinde kroner, hvis du stadig er der efter en time og føler dig godt behandlet.

Det er efter mine erfaringer bedst at se efter gadepiger om aftenen og natten, men de er der også om eftermiddagen.

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...