Hop til indhold

Recommended Posts

Var forbi espergærde thai wellness.  Havde hørt at de gav rigtig god massge og da de iigger i nærheden og jeg jeg døjede med hold i nakken, så var det egentlig det vigtigste. 

Ligge pænt diskret på første sal i et mindre industri område. http://www.thai-energy-wellness.dk

Havde ringet først og bestilt tid, blev modtaget af slank thai i starten af 30'erne, med pæne bryster, dog i bluse og leggings. hmmmm..

Der er tilbud på 45 min olie massage til 280. den nappede jeg som test...

 

smed alt tøjet, op på briksen og fik en forrygende god gang massage, helt i topklasse

 

Om på maven og så ' do you want more' ...?..... hand job or blow job.  valgte sidstnævnte til kr. 500. 300 mere hvis hun skulle være nøgen. 

fik en forrygende sensuel massage, det endte med en gevaldig stådreng.  Hun påførte gummi med munden og suttede ekemplarisk over målstregen. 

'Next time we do body to body'...

så espergærde er mere end bare massage.  Hun lyder navnet 'mon li' og er rigtig sød.  pas på hende 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72

500 for blow og 300 for at smide tøjet. Thai'ernes fantastiske måde at sælge tillæg på. Tænk hvis du hjemmefra havde besluttet dig for kun massage der, og efterfølgende for 800 kr. sjov bagefter, bare et andet sted. 

Ikke fordi alt skal gå op i kr. og øre, men de er mestre i at tage godt for sig, når man ligger med halvfed på. 

Men du havde en god oplevelse, og er tilfreds, og så er alle jo glade. -og det er det vigtigste! ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...