Hop til indhold
Gabel

Dok Koon ved Nibe.

Recommended Posts

Kan se på EB, at der noget nyt ved Nibe et sted. 

Nogen der bekræfte dette, samt give en lille anmeldelse!!! 

Hvor mere præcist ligger det nye sted? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så kiggede jeg forbi stedet.  

Jeg ringede, og spurgte til hvem der var på adressen. Der var en på  24 år og 45 år. 

Da jeg ankommer, tvivlede jeg på at jeg var det rigtige sted. Ligner slet ikke sådan en thai klinik, hvor man kan få ekstra ydelser. 

Jeg tog chancen, og kørte ind i gårdspladsen. Ud kom en middel aldrene thai, og hun kunne godt være 45. 

Hun spurgte om jeg skulle have en halv times massage. Men jeg ønskede hende på 24, da hun ikke sagde mig noget. Hun var åbenbart ikke hjemme, men ville komme senere. 

Jeg valgte derfor at kører igen.

På vej ud til bilen i gårdspladsen, møder jeg hendes danske mand, som kiggede mærkeligt på mig.   

Efter at have set stedet, og mødt hende på 45 samt hendes danske mand. Så er jeg 95 procent sikker på at her ikke tilbydes ekstra ydelser. Lur mig ikke, at hende på 24 år er hendes datter, og de sammen tilbyder alm massage. Altså ikke nogen ekstra ydelser. 

Huset er også under renovering, og ser pænt og istandsat ud. Virker ikke som om de er i penge nød. 

Så kommer der ikke igen, med mindre andre kan give en anmeldelse af hende på 24 år, og om hun tilbyder nogen form for det frække. 

Mvh Gabel 

Redigeret af Rooster
Adresse

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg tror at det måske kan være hende fra trend også hende fra gedsted der har flyttet til der for jeg har besøgt hende i Gedsted, og på et sener tidspunkt i trend mødte jeg hende fra Gedsted der så måske dem. Jeg regner med at aflægge et visit på fredag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder godt Kjeldsen. Dejligt med en der går ind i sagen, for at løse mysteriet. 

Rigtig god tur.

Glæder os til hører mere. 

Redigeret af Ledvogter
Gadenavn

Del dette indlæg


Link til indlæg

kommer der ikke i dag, for da jeg var i Aalborg og fandt ud af der var en ny klinik på Vesterbro 26 tjekkede jeg den i stedet for. Har skrevet hvad jeg syntes om den

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FræktParAalborg

Jeg bliver lidt forvirret... 

 

Linket her sælger ren sex og nævner ikke dok koon... Men en krak søgning på nummeret henviser til dok koon i gedsted...? Men det er jo noget langt fra Nibe...!?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...