Hop til indhold
PS44

Lori top service i Glostrup

Recommended Posts

Efter at have læst en del gode anmeldelser af Lori på EG måtte jeg selv opleve pigen.

Jeg valgte en time selvom det var første gang og håbede på billederne i hendes profil passede. Lori

Billederne passer fint og hun modtog mig i fræk undertøj :D og var en ganske pæn pige. Alderen er også retvisende. Hun er slank med en lækker røv og lækre faste lår. Brysterne er silikone men fine i størrelsen så man forberedt. Hun taler godt engelsk.

Hun var piv fræk og vi startede stående på gulvet og så udviklet det sig med sindssygt frækt bj med den frækkeste øjenkontakt-jeg fik det jo med gummi men tør ikke tænke på hvordan det ville være uden som hun tilbyder:P så fik jeg ellers så hatten passede og kom ret tidligt men efter en hyggelig bedtalk så kørte bussen igen og hun var meget nærværende og konstant i øjenkontakt hvilket jeg tænder ekstremt på. Flere har skrevet hun er til det kinky stuff og hun styrede mig hvilket ikke er normalt men piv frækt var hun. Så hvis man er til dominans og lidt kinky så er hun en mester i den disciplin. Fandens fræk dirty talk. Jeg havde en dejlig fræk oplevelse og kan varmt anbefale Lori specielt mht dominans og hot sex med et kinky twist.  

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Lori for anden gang i går. og har tidligere anmeldt hende.

Hun holder 100% , blev budt velkommen med et "oh it´s you"..

Havde bestilt 45 minutter , Hendes kalender var pakket, så tiden kunne ikke udvides. øv.

Hun er super til sexen, god til at mærke hvor man er henne og sandelig også god at snakke med, man mærker klart et hjerte og en hjerne hos hende.

I min optik et godt bud.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fedt at høre ;)

Jeg er helt enig i, at hun er et godt bud på en god oplevelse:)

Jeg fristes også sindssygt til et genbesøg og udvide oplevelsen med lidt kinky stuff;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...