Hop til indhold
Nielsen9000

Catrine PrivatDiskret - Hvor er du ?

Recommended Posts

Hej hej.

Er der nogle som kan svare på om Catrine PrivatDiskret stadig er i branchen. Jeg har besøgt hende (sidste forår/sommer) i Aalborg er par gange i en privat lejlighed i Vejgård. Jeg ved hun også har været i Bording.

Fantastisk pige som jeg godt kunne tænke mig at være sammen med igen, men hun er ikke til at finde :huh:

Er der nogen der kan svare på om hun stadig er at finde ? :)

Vh. Kristian :huh:

Redigeret af Nielsen9000
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Escobar81 skrev, for 5 timer siden:

Hun skulle være at finde/besøge i Aalborg i dag...

Tro ikke det er den Catrine der efterlyses her i tråden. Da de er ret forskelige for hinanden  eks. højde og størrelse på bryster.  

 

Nielsen9000 skrev, den 24/7/2017 at 09:04:

Hej hej.

Er der nogle som kan svare på om Catrine PrivatDiskret stadig er i branchen. Jeg har besøgt hende (sidste forår/sommer) i Aalborg er par gange i en privat lejlighed i Vejgård. Jeg ved hun også har været i Bording.

Fantastisk pige som jeg godt kunne tænke mig at være sammen med igen, men hun er ikke til at finde :huh:

Er der nogen der kan svare på om hun stadig er at finde ? :)

Vh. Kristian :huh:

Tro at du må gå ud fra at hun er stoppet som GP.  Da det er over 1 år siden hun har været aktiv med annoncering og været her på siden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har selv besøgt hende for to år siden og tror desværre også hun er stoppet.

Men da jeg var hos hende så var Julie (bording) der vist nok også. Du kan evt. spørge

om Catrine kun holder en pause eller er stoppet for altid.

Ellers kan du besøge hende her: http://www.sexpiger.dk/3572. Hun er også en høj mørkhåret 

skønhed som nok også giver en fantastisk oplevelse. Har dog ikke selv besøgt hende 

endnu :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Info om Catrine:

Ca. 180 cm.

Ca. 58 KG

Brunette og halvlangt hår

Perfekte B skålstørrelse bryster

Altid glad og smilende og den mest GFE agtige oplevelse jeg har fået. En helt nede på jorden pige :)

Var dette en hjælp til at besvare mit spørgsmål ?

Og ja hun er nok desværre ikke i branchen mere :(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror desværre ikke, hun er i branchen længere - jeg har også ledt efter hende!

Jeg har haft noget af mit bedste sex ever med hende. Men det lader ikke til, at hun er i branchen længere. Desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...