Hop til indhold
Guest vestjyden87

Kinky Kamilla

Recommended Posts

Hende vil jeg super gerne besøge, men jeg har aldrig kunne få det til at passe ind når hun har været i mit område   :-(

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan varmt anbefales:D nem at snakke med, super service og super fræk og Kinky. Jeg skrev en anmeldelse for et årstid siden. ( du kan finde den herinde) Har besøgt hende flere gange siden og er altid meget tilfreds<3 billederne er ægte. You get what You see. ...

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Allan37 skrev, for 18 timer siden:

Hende vil jeg super gerne besøge, men jeg har aldrig kunne få det til at passe ind når hun har været i mit område   :-(

Håber da det lykkes frækkert :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75

Jeg har ikke haft fornøjelsen, men jeg havde en rigtig god mail korrespondance med hende i efteråret. Vi kunne bare ikke få kalenderen til at gå op. ☺️

Håber at det lykkedes en dag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Mester75 skrev, for 9 timer siden:

Jeg har ikke haft fornøjelsen, men jeg havde en rigtig god mail korrespondance med hende i efteråret. Vi kunne bare ikke få kalenderen til at gå op. ☺️

Håber at det lykkedes en dag. 

Go morgen kære @Mester75 håber jeg sørme også ;-) vi snakke så dejligt over mail ja :-) men mon ik vi ka få det til og passe hvis du tjekker min kalender på AL :Prigtig go dag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende har jeg også gerne ville besøge ofte, men hun tager desværre (for mit vedkommende) kun imod skandinaviske mænd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest vestjyden87

Tror da hellere jeg må booke en tid hos hende snart.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Århus fyren skrev, den 25/7/2017 at 10:19:

Hende har jeg også gerne ville besøge ofte, men hun tager desværre (for mit vedkommende) kun imod skandinaviske mænd.

Kære @Århus fyren det rigtig læst og som udgangspunkt har jeg det sådan desv da jeg haft nogle ubehagelige oplevelser og synd nogle ødelægger det for andre. Men ring mig en dag jeg på sexstien til frække fornøjelser ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
vestjyden87 skrev, den 25/7/2017 at 16:36:

Tror da hellere jeg må booke en tid hos hende snart.... 

@vestjyden87 ;-) du ska være frækt velkommen :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Camilla skrev, for 3 timer siden:

Kære @Århus fyren det rigtig læst og som udgangspunkt har jeg det sådan desv da jeg haft nogle ubehagelige oplevelser og synd nogle ødelægger det for andre. Men ring mig en dag jeg på sexstien til frække fornøjelser ;-) 

Det skal jeg gøre ;) 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Århus fyren skrev, den 26/7/2017 at 20:56:

Det skal jeg gøre  

Dejligt ;-) vi snakkes og dejlig weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Camilla skrev, for 45 minutter siden:

Dejligt ;-) vi snakkes og dejlig weekend

I lige måde ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Låser tråden da den ser ud til at have udviklet sig til en omgang salgs/hyggesnak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...