Hop til indhold

Recommended Posts

For mig uforståeligt at et sted som Romantica bruger fake billeder. Var indtil nu altid gået ud fra det ikke ville ske der.

Tak for linket - jeg var lige blevet hooked på hende. Og det må tages til efterretning til fremtidige valg af piger.. kan ellers godt lide stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Arghhhh for f... sake!!! :angry: Her går man kr... fe... rundt og glæder sig som en møgliderlig tosse i dagevis, lægger planer, flytter/aflyser kundemøder, hæver kontanter osv. osv. for klemme sig ind på et ledigt tidspunkt på hendes torsdag vagt - blot for at opdage at Romantica benytter falske billeder, wow :shock: Af en eller anden årsag slog min hjerne fra og jeg stolede blindt på Romanticas gode ry, indtil jeg faldt over denne tråd - lektie lært! Gider ikke engang spilde tid på at aflyse min booking ... :angry:

Tusinde tak @Lille c for at have sparet mig for en lang køretur til Østerbro.

Til fremtidig reference - her er de falske billeder hun benytter på sin Romantica profil:

Redigeret af Investoren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Investoren skrev, for 2 minutter siden:

Gider ikke engang spilde tid på at aflyse min booking ... :angry:

Øv... Jeg synes netop, at du burde ringe til stedet og fortælle at du aflyser, fordi hun bruger billeder, der er tyvstjålet på det store internet - måske det rent faktisk ville have en effekt, hvis hun kunne se, at hun tabte på det fremfor at tjene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, den 31/8/2017 at 20:52:

Øv... Jeg synes netop, at du burde ringe til stedet og fortælle at du aflyser, fordi hun bruger billeder, der er tyvstjålet på det store internet - måske det rent faktisk ville have en effekt, hvis hun kunne se, at hun tabte på det fremfor at tjene.

ja, man kan kun håbe på hun vil lærer af det og det vil være det eneste rigtige at gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er faktisk lidt chokeret.. De der billeder ligner så meget at det faktisk er vildt.. Jeg har altid troet der var hendes egne:shock:.. Og det på ingen måder for at undskylde at de er fake.. Men det har jeg faktisk altid troet..

Nogle af os piger har mere at frygte end andre omkring at blive opdaget.. Desværre.. Det er ærgerligt at branchen stadig er så tabuiseret at det er nødvendigt at gemme sig.. Hmm.. 

Jeg kender Milla og har siddet på en del vagter med hende.. Og de billeder ligner utrolig meget altså på nær personlige kendetegn der uanset havde været fjernet hvis det havde været hendes egne.!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...