Hop til indhold
youngatheart

Nam Erotisk thai massage Esbjerg 22 juli- 25 juli

Recommended Posts

 

Er lige kommet hjem fra Esbjerg, efter en uovertruffen skøn oplevelse hos denne skønne pige ;-)

Endelig en dejlig Thaipige som skiller sig ud fra mængden af super dårlige oplevelser i Esbjerg området.

En helt igennem skøn oplevelse med en naturligt sød pige, som absolut ikke stiller et minutur på nogen måde, og som bare er skide sød at snakke med (hun taler perfekt dansk). Stedet er super diskret, og et dejligt værelse samt en god seng.

Nam er virkeligt god til det hele, og er let at mærke det ikke kun var mig der tændte på det, men så absolut også hende, og at det absolut ikke var noget fake støn osv. At det var HELT ægte blev bevist ved en skøn og ægte sprøjteorgasme til stor nydelse for både mig og helt sikkert også for Nam.

Jeg vil helt klart anbefale et besøg hos hende ( selv om jeg godt ved andre lynhurtigt kan blive afhængige af hende, så det bliver sværere at få en tid ved hende igen), men synes bare andre skulle have ,muligheden for også endelig at besøge en ener af en Thaipige.

Hendes billeder er ikke verdens bedste på profilen, men det gør det jo bare så meget mere positivt at opleve hende irl, for hun er super dejlig, og ser skide godt ud.

Nam jeg elsker din væremåde, og håber at andre behandler dig med respekt, så de kan få den samme skønne oplevelse. Ved godt kemi også har noget at sige, og håber at folk er bevidste om det.

Vi ses afgjort snart igen.

 

https://annoncelight.dk/showad/230373

Her er et link til tidligere anmeldelser da Nam var i Agerbæk/Fåborg

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...