Hop til indhold

Recommended Posts

 

Fed ko skal bedækkes

Nordjylland

 

I dag, kl. 15:00

 

Søger hanner, der kan bedække xl dansk kvinde (44) med Nordjyllands største røv. Det bliver et gangbang onsdag den 26.7. i flere runder og enkelte muligheder for at lave en alene aftale.
Hun er blindfoldet og har fået en buttplug fra morgenstunden, så hun er klar. Hun er også bundet og har seletøj på. Hun sluger gerne din sperm. Hun kommer let når du knepper hende i fisen og grynter som et dyr, når hun får pikken i røven. Sprøjt hende i røven for 100 kr. ekstra

 

 

 

Nogen der har prøvet hende

Redigeret af Rooster

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og jeg er typen der hyles lidt ud af den hvis jeg har en enkelt lille bitte filipens på numsen. Det er der vist ingen grund til længer.

Men hvor har jeg det svært med at en mand beskriver en pige på denne måde og jeg er ellers ikke sippet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 34 minutter siden:

Og jeg er typen der hyles lidt ud af den hvis jeg har en enkelt lille bitte filipens på numsen. Det er der vist ingen grund til længer.

Men hvor har jeg det svært med at en mand beskriver en pige på denne måde og jeg er ellers ikke sippet.

her tror jeg så bare at det høflige havde været at tie stille, hvis du ikke havde noget pænt eller konstruktivt at sige..

der er bestemt ingen grund til at nedgøre andres lyster, fantasier eller udseende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor det når jeg har det sådan.

Det er altid ile set når vi lyserøde kommentere men det er tilladt at i er endnu mere grove i mælet.

Jeg er bare IKKE  ikke til bumser i overflod ikke andet. 

Men ønsker dig en rigtig god tur .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Samson skrev, for 46 minutter siden:

her tror jeg så bare at det høflige havde været at tie stille, hvis du ikke havde noget pænt eller konstruktivt at sige..

der er bestemt ingen grund til at nedgøre andres lyster, fantasier eller udseende

Det er sguda klamt og se på, de kunne da i det mindste have fotoshoppet lidt, for 1 gang må jeg give Ida ret. Men hvad ved jeg, hver sin lyst. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...