Hop til indhold

Recommended Posts

Sommerliderligheden var stadig i top efter fredagens uforløste forventning (se evt. min efterlysning af slanke lang benede piger), så lørdag skannede jeg nettet og faldt for Mon Cherie's tilbud.

Jeg ankom og blev lukket ind af en venlig dame og blev præsenteret for hhv. Sandra og Jackie La Perla. Begge et par interessante kvinder, men Sandra faldt mest i min smag (den dag). Jeg tog et lille bad (og var nær blevet skoldet, så varmt var vandet, fik efter lidt besvær dog reguleret temperaturen ned), således desinficeret, blev jeg vist ind på det bagerste værelse. Sandra kom ind og vi aftalte en halv times fornøjelser af den blide slags.

Sandra er en temmelig høj, slank og langbenet pige/kvinde med pænt store (hjulpne) fortrin, sødt ansigt og lille lækker numse. Hun har fået fjernet flere afslørende kendetegn på billederne, men er ellers så lækker som de antyder.

Sandra fik mig hurtigt overtalt til at lægge mig ned og så gik hun i gang med (alm) fransk, dejlig fornemmelse. Jeg blev dog en anelse overrasket, da hun pludselig nøs voldsomt. Nå, næsen blev tørret. Vi røg om i 69'er og hun lød som om hun nød det (kan have været fake, men lød overbevisende). Så satte hun sig på minitimeren og gelejdede ham indenfor i den fugtige hule. Det var temmelig rart, men jeg foretrækker at slutte i missionæren, så da jeg var opover skiftede vi til den stilling. WOW, det var fedt, herligt at se en dejlig kvinde bevæge sig i samme rytme som mig selv. Jeg blev ganske overrasket over min egen stamina, så da pulsen nærmede sig hjerteflimmer, kom jeg endelig med en kraftig orgasme.

Sandra frygtede lidt for mit helbred og her begik jeg megafejlen, jeg skulle selvfølgelig have spillet 3/4-død, så hun havde givet mig mund-til-mund, men nej. Vi lå efterfølgende og pludrede rigtig hyggeligt.

Hun kan sagtens besøges igen.

Med ventetid (som der var rigeligt af) stod jeg ved min bil efter godt en time. Valuta for pengene og stadig øm i skridtet her dagen efter.

Venligst OT

 

Link: http://www.mon-cherie.dk/pige-profil.php?id=111

Redigeret af Oldtimer
glemte linket

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...