Hop til indhold
neutral

Ung sugarbabe i Aalborg

Recommended Posts

Er der nogen som kan anbefale og sende kontaktoplysninger til mig, på en ung, slank sugarbabe i Aalborg? 

Mine præferencer er at hun skal være slank, meget gerne blond og langt hår. 

Jeg er spændt på om der findes en som kan friste mig, glem venligst alt om den website til sugarbabe for den kommer jeg ikke på.. send kontakt oplysninger som PB her i stedet for.

HIT ME !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
neutral skrev, 1 time siden:

Er der nogen som kan anbefale og sende kontaktoplysninger til mig, på en ung, slank sugarbabe i Aalborg? 

Mine præferencer er at hun skal være slank, meget gerne blond og langt hår. 

Jeg er spændt på om der findes en som kan friste mig, glem venligst alt om den website til sugarbabe for den kommer jeg ikke på.. send kontakt oplysninger som PB her i stedet for.

HIT ME !!!

Du er for nærig til at søge / jagte på Sugardaters.dk - men vil gerne have kontakt info :-)  - du må nøjes med en "gp" - kik på div. sites (annoncelight.dk) osv - der finder du sikkert en - hun skal vel også kun koste 4-500 DKK :-) hende kan du sikkert besøge på din Puch Maxi :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
8270 skrev, for 6 minutter siden:

Du er for nærig til at søge / jagte på Sugardaters.dk - men vil gerne have kontakt info :-)  - du må nøjes med en "gp" - kik på div. sites (annoncelight.dk) osv - der finder du sikkert en - hun skal vel også kun koste 4-500 DKK :-) hende kan du sikkert besøge på din Puch Maxi :-)

Ha ha du ved da vist ikke hvad en Puch Maxi står i i dag. Spar mig for dine stupide og dum smarte kommentarer. Smut videre hvis du ikke har noget konstruktivt at skrive. Der er nok at folk som dig... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jesus, du rydder jo selv i samme bås ved ikke at kunne tolerere en kritik af dit indlæg...hvad gavn har vi andre af at du kalder andres indlæg for stupide?

Desuden svarer det jo til hvis jeg ser en lejlighed på en boligportal og skriver en besked på Facebook  eller et andet sted om jeg kan få kontaktoplysniger gratis

 

PS er der nogen der kender til en billig lejlighed i Aarhus-området?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jankanda skrev, den 23/7/2017 at 12:56:

 

PS er der nogen der kender til en billig lejlighed i Aarhus-området?

Der findes da ikke billige lejligheder i Århus.. er den til at knalde i en gang imellem, eller til at bo i?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...