Hop til indhold
BL_junior

"Dominaernes Univers" - erfaringer?

Recommended Posts

Faldt over denne annonce:

https://annoncelight.dk/showad/228886

De er i hvert fald ikke bange af sig. De lover alt (undtaget sex) og deres billeder ser ud til at være i orden. TinEyes har i hvert fald ikke set dem før.

Er der nogen, der har erfaring med dem? Det lyder (og ser) næsten for godt ud til at være sandt. Men hvad siger I andre?

Del dette indlæg


Link til indlæg
BL_junior skrev, for 11 minutter siden:

Det lyder (og ser) næsten for godt ud til at være sandt. Men hvad siger I andre?

jeg siger at man må være i tvivl om sit eget produkt og hvordan det skal præsenteres hvis man er nødt til at indlede annoncen med et angreb mod andre i samme branche

"GLEM DE GAMLE, GRIMME OG HALVFEDE DOMINA’ER I BRANCHEN !! 
VI ER IKKE KLINIK-
DOMINA’ER OG VI ER IKKE OG HAR ALDRIG VÆRET TIL AT FINDE PÅ KLINIK !!"

der er da ingen grund til at bruge sin annonceplads på at nedgøre andre på en så grim måde

Del dette indlæg


Link til indlæg
BL_junior skrev, for 21 minutter siden:

 Men hvad siger I andre?

Jeg tænker at de må have noget af en bagage med hvis de skal medbringe alt tænkeligt udstyr samt outfits til outcalls ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madame M
aaisha skrev, for 15 timer siden:

jeg siger at man må være i tvivl om sit eget produkt og hvordan det skal præsenteres hvis man er nødt til at indlede annoncen med et angreb mod andre i samme branche

"GLEM DE GAMLE, GRIMME OG HALVFEDE DOMINA’ER I BRANCHEN !! 
VI ER IKKE KLINIK-
DOMINA’ER OG VI ER IKKE OG HAR ALDRIG VÆRET TIL AT FINDE PÅ KLINIK !!"

der er da ingen grund til at bruge sin annonceplads på at nedgøre andre på en så grim måde

Er helt enig der!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, for 18 timer siden:

jeg siger at man må være i tvivl om sit eget produkt og hvordan det skal præsenteres hvis man er nødt til at indlede annoncen med et angreb mod andre i samme branche

"GLEM DE GAMLE, GRIMME OG HALVFEDE DOMINA’ER I BRANCHEN !! 
VI ER IKKE KLINIK-
DOMINA’ER OG VI ER IKKE OG HAR ALDRIG VÆRET TIL AT FINDE PÅ KLINIK !!"

der er da ingen grund til at bruge sin annonceplads på at nedgøre andre på en så grim måde

Jeg lærte på et sælgerkursus for mange år siden. "Man skal fremhæve egnen produkters fortræffeligheder, ikke nedgøre konkurentens" Det kursus har de damer nok ikke været på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, den ‎22‎-‎07‎-‎2017 at 18:29:

jeg siger at man må være i tvivl om sit eget produkt og hvordan det skal præsenteres hvis man er nødt til at indlede annoncen med et angreb mod andre i samme branche

"GLEM DE GAMLE, GRIMME OG HALVFEDE DOMINA’ER I BRANCHEN !! 
VI ER IKKE KLINIK-
DOMINA’ER OG VI ER IKKE OG HAR ALDRIG VÆRET TIL AT FINDE PÅ KLINIK !!"

der er da ingen grund til at bruge sin annonceplads på at nedgøre andre på en så grim måde

tja hvis jeg skulle ha lidt dominans så ville jeg da vælge en af de ovenstående...   med tanke på mit navn.. ;).

de ældre kan nok noget de unge ikke kan... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tilmodenQ skrev, den 23/7/2017 at 21:12:

tja hvis jeg skulle ha lidt dominans så ville jeg da vælge en af de ovenstående...   med tanke på mit navn.. ;).

de ældre kan nok noget de unge ikke kan... 

 

Du har fuldstændig ret, det kræver noget livserfaring, at være en god Domina. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 8 timer siden:

Du har fuldstændig ret, det kræver noget livserfaring, at være en god Domina. ;)

Helt uenig. Det kræver nysgerrighed, og det har yngre oftere end ældre. Det er i hvert fald min erfaring.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ottoeretnæsehorn skrev, for 6 timer siden:

Helt uenig. Det kræver nysgerrighed, og det har yngre oftere end ældre. Det er i hvert fald min erfaring.

Nu er det ikke en nysgerrig Domina jeg søger, men en der er i stand til, at læse mine og min krop's signaler.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ottoeretnæsehorn skrev, for 5 timer siden:

Og det gør er en nysgerrig domina

Måske i din verden, ikke i min med mere end 30 års erfaring

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby

Altså de studioer jeg besøger fylder udstyret mindst 30 kvadratmeter : Så skulle de ankomme i en lastvogn med trailer, og det tror jeg næppe de gør ? 

 

Jeg er ikke sikker på at mine ønsker kunne opfyldes i min stue, eller soveværelse, og slet ikke på et kønsløst hotelværelse . 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...