Hop til indhold
nielsen1987

Kati - Bording

Recommended Posts

Hej alle sammen, ny bruger her

jeg besluttede mig for at nu skulle jeg prøve at besøge en pige herfra, og valget faldt på kati fra bording.
Vi skrev sammen mandag og aftalte at mødes dagen efter, men da tiden kom og jeg ringede for at bekræfte tog hun ikke telefonen, vi fik dog arangeret et nyt tidspunkt lidt senere, og jeg fandt frem til huset.

I døren bliver jeg mødt af en smilende blond skønhed, i en rød kjole, der leder mig ind i badet.

Da det kommer til selve akten virker hun dog lidt fraværende, helt sikkert ikke hjulpet af mig der er lidt distræt af natur, og en anelse nervøs over hele situationen.

Men jeg står tilbage med en lidt blandet fornemmelse, hun er helt sikkert en dejlig og lækker pige, og på en anden dag uden min nervøsitet havde det da sikkert været en hel anden oplevelse.

Så spørgsmålet er bare om man skulle give det forsøg igen, eller sige det var det, og krydse det af på listen over ting der skal opleves

Del dette indlæg


Link til indlæg
nielsen1987 skrev, for 12 minutter siden:

Så spørgsmålet er bare om man skulle give det forsøg igen, eller sige det var det, og krydse det af på listen over ting der skal opleves

Sig det var det og forsøg en anden.....når du dannet dig et bredere indtryk kan du altid vende tilbage til hende ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Kender det godt... måske lidt præstationsangst ?? men bare vent når pigen har fået 3 orgasmer, så kører det bare 10-7

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Polar

Hej nielsen1987 og velkommen til.

Jeg synes bestemt, at du skal give - ikke bare det - men Kati en chance til. Vi, der kender hende, kan ikke rigtig genkende din oplevelse. Hun yder på alle plan en fantastisk service, som flere danske GP'er kunne lære noget af. Så der er gået et eller andet galt i jeres møde.

Du yder hende fin retfærdighed i din beskrivelse, hvor du også ser indad. Det er jo som oftest et samspil mellem to mennesker.

Jeg skal ikke forsvare Kati. Det plejer hun at være rigtig god til selv, men prøv et fornyet besøg, og så snak med hende om, hvordan du oplevede dit første besøg. Jeg er sikker på, at der er en forklaring på din ikke helt positive oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor diskret er stedet hvor Kati holder til?

Kan halvdelen af byen se hvor man som kunde går ind, eller er det meget diskret?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kati er helt klart på min top 3, så jeg anbefaler bestemt "Nielsen" at give det en chance mere.

Stedet er vel ikke særlig diskret, men hvis du ikke er fra Bording eller omegn, kan det vel være lige meget !

Del dette indlæg


Link til indlæg
nielsen1987 skrev, for 21 timer siden:

Hej alle sammen, ny bruger her

jeg besluttede mig for at nu skulle jeg prøve at besøge en pige herfra, og valget faldt på kati fra bording.
Vi skrev sammen mandag og aftalte at mødes dagen efter, men da tiden kom og jeg ringede for at bekræfte tog hun ikke telefonen, vi fik dog arangeret et nyt tidspunkt lidt senere, og jeg fandt frem til huset.

I døren bliver jeg mødt af en smilende blond skønhed, i en rød kjole, der leder mig ind i badet.

Da det kommer til selve akten virker hun dog lidt fraværende, helt sikkert ikke hjulpet af mig der er lidt distræt af natur, og en anelse nervøs over hele situationen.

Men jeg står tilbage med en lidt blandet fornemmelse, hun er helt sikkert en dejlig og lækker pige, og på en anden dag uden min nervøsitet havde det da sikkert været en hel anden oplevelse.

Så spørgsmålet er bare om man skulle give det forsøg igen, eller sige det var det, og krydse det af på listen over ting der skal opleves

 

Ring i god tid for at bekræfte en aftale :idea: Så er der tid til af prøve igen senere hvis det lykkes første gang :idea:

At hun leder dig i badet. Det gør de fleste GP for man skal vaske hænder og lilleman som minimum :idea:.

Tænderne  skal også børstes hvis man ønsker at kysse  :idea:.  

Man møder op ny barberet er også en god ide :idea:  

God ide at fortælle at man er nervøs og får lille snak inden man går i gang :idea: 

Nervøsitet den bliver mindre jo flere gange prøver det :idea:

Så op på hesten igen og der flere søde i Bording :)

 

 

 

  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...