Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Prøvede at få fat i Alessia i aftes omkring 21. Tog den ikke og svarede ikke SMS.

Ærgeligt - havde ellers både lyst og lejlighed.

Måske en anden gang - men lidt skidt du ikke svarer på SMS.....

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Voksen mand skrev, den 10/9/2017 at 21:55:

Hi

Tried to grab Alessia last night around 21. Did not take it and did not answer SMS.

Honestly - had both the pleasure and the occasion.

Maybe another time - but a little bit you do not answer SMS .....

I do not answer when i am busy honey, to SMS or Phone Calls...and not at all ,to stupid questions OR PRIVATE NUMBERS :P:D 

SWEET KISSES <3

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg prøvede at ringe til hende her til formiddag, men tror hun havde rigeligt at se til, da hun ikke tog telefonen :)

Skrev en SMS til hende om hvornår hun havde tid. Jeg fik da også svar tilbage, men på det tidspunkt kune jeg desværre ikke. :(

 

Jeg håber hun stadig er i Kolding næste gang jeg kommer den vej, hun er ihvertfald på min to-do liste. :):wub::)

 

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
al3000 skrev, for 5 timer siden:

I tried to call her this morning but think she had plenty to look for when she did not take the phone :)

Wrote a text to her when she had time. I also got back answers, but at the time I did not know. :(

 

I hope she's still in Kolding next time I get along, she's at least on my two-do list. :):wub::)

 

 

thank you :wub:

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

Så er man brændt af sweet baby - havde aftale klokken 11.00 i dag - lavede aftalen igår eftermiddags - jeg havde været på besøg 3 gange sidste gang hun var i DK - så jeg sendte et  billed med af mit ansigt da jeg bestilte tid for at se om hun kunne huske mig.

Aftalen blev at vi skulle ses klokken 11.00 i dag

Jeg tjekkede min tid idag for god ordens skyld inden jeg hoppede i badet -

sorry i can not var svaret 

Hvorfor ikke spurgte jeg -

nej , for jeg havde sendt et billed med 

EJ sgu da - så kunne hun jo bare have skrevet det igår efterfølgende at så ville hun ikke mødes 

Nu har man været sat op til fræk sex gennem aftenen og morgendagens tanker..

Undskyld - men jeg vil aldrig anbefale andre at møde hende med den atitude....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm. Mærkeligt. Du har besøgt hende 3 gange. Før 4. besøg sender du et billede og så siger hun nej?

Der er noget der ikke hænger sammen. 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

tak for mistilliden -

men ja - sådan er den reelle historie desværre....

Og jeg er ikke en stor grim tyk mand - jeg er en helt almindelig person hvis detr nu var sådanne ting du vil til at spørge om :-)..Og jeg har før skrevet pænt om mit besøg hos hende i denne tråd....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke lige mistillid nødvendigvis kære bror. Der er bare noget der ikke hænger sammen. Det kan også være at gp'en ikke lige har givet en korrekt begrundelse for afvisningen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

Ved det ikke ...

Jeg fortalte bare min objektive oplevelse - og ja - så ikke mere i det :-)...

Heldigvis gik min frustration ikke ud på fluks at finde en anden kvinde da man jo er liderlig, da min erfaring ved de spontane handlinger tit ender i noget shit - 

så hunden fik en ekstra lang gå tur istedet for :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

It is against the Eroguide rules to share personal information, like a phone number!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...