Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har længe ledt efter et sted med intimbarbering uden at kunne finde noget, så kom der lige pludselig nogle indlæg om at Dalya også udførte dette.

https://annoncelight.dk/showad/164470

Jeg skrev en sms til Dalya og fik en tid til i går.

Jeg mødte op til den aftalte tid og Dalya lukkede mig ind.

Når man har snakket / skrevet sammen med en person så danner man sig et billede om hvordan vedkommende ser ud og jeg må indrømme at Dalya var slet ikke som jeg havde forestillet mig.

Dalya er en fantastisk kvinde der gør det let og mødes første gang, hun er sød, rar og smilende og man bliver modtaget som var man en ven af huset.

Jeg havde bestilt hendes menu nr. 8 som er intimbarbering efterfuldt at lidt sjov.

Jeg lagde mig på briksen, var lidt nervøs fordi det var en gammel gut hun skulle barbere, masser af rynker og beatles hår.

Jeg må indrømme at min nervøsitet blev gjort til skamme Dalya klarede barberingen til ug med kryds og bolle, hun kan virkelig sit kram.

Efter barberingen var det tid til lidt hygge, hvad der foregik bliver mellem Dalya og mig men jeg tror at vi begge var tilfredse med hyggen.

Tak til Dalya for professional arbejde

The

Rider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mannings

Ja Dalya, hun er virkelig dejlig. Har oplevet hendes massage nogle gange, og jeg har altid været rigtig godt tilfreds. Dyrt men godt alternativ til thai, og så er hun mere reel og mindre sælgende...

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Rider skrev, for 10 minutter siden:

... Jeg må indrømme at min nervøsitet blev gjort til skamme Dalya klarede barberingen til ug med kryds og bolle, hun kan virkelig sit kram ...

Meget realistisk og præcis beskrivelse af Dalya. Hun er driftsikker! Og m.h.t. barbering har hun jo øvet sig i mange år :D:D

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

PS: Det var faktisk mig der for laaaaaang tid siden gjorde hende opmærksom på, at der efter alt at dømme var en niche her. Men nu er hun altså i gang. Ting tager undertiden tid :)

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 23 minutter siden:

PS: Det var faktisk mig der for laaaaaang tid siden gjorde hende opmærksom på, at der efter alt at dømme var en niche her. Men nu er hun altså i gang. Ting tager undertiden tid :)

Så burde du få en freebee :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 13 minutter siden:

Så burde du få en freebee :) 

Hæhæ, jeg er en af dem, der ikke glatbarberer mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
galius skrev, 1 time siden:

Er hun ikke blevet lidt mere kraftig de sidste år ?

Hun er bare en flot Rubensmodel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...