Dyner

Støvler og flotte ben

1.868 indlæg i denne tråd

Gæst

wow lækre stænger... kan da godt liiiige blive lidt misundelig... satte desværre røv for tidlig, til at mine ben blev sååååå lange, og så er de også bare mere til den muskuløse side end den slanke... Øviii - men go røv, det fik jeg da i stedet griner

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 5 timer siden:

wow lækre stænger... kan da godt liiiige blive lidt misundelig... satte desværre røv for tidlig, til at mine ben blev sååååå lange, og så er de også bare mere til den muskuløse side end den slanke... Øviii - men go røv, det fik jeg da i stedet griner

Muskuløse  ben er da mere sexet end slanke er vi sikkert flere end mig der mener. Så var du bare stolt.;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 6 timer siden:

Jamen Mizz Skov, du ved jo, når enden er god, er alting godt ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej derude 

- hvorfor ikke den ægte vare - i stedet for alle disse døde billeder.

En som synes har flotte stænger er den Australske sangerinde Kylie Minoque :    ( !!  Kylie er 47år )

Det har været så nødvendigt for mig ved selvsyn at kontrollere, så jeg i september 2015 kørte til hendes koncert Kiss me once i Zenith Arena i Lille i Frankrig

Kylie i en lidt yngre udgave iført gold hotpants 

Jeg synes Kylie er dejlig :)

Mange hilsner

Nyder livet 

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Bananas skrev, den 25. mar. 2016 at 20:36:

Muskuløse  ben er da mere sexet end slanke er vi sikkert flere end mig der mener. Så var du bare stolt.;-)

... åh, tak. Bananas... er der ikke bare noget med, at man lige præcist gerne vil ha 'det', de andre har... - har altid dyrket meget sport og derfor haft pænt veludviklede lårmuskler og lægge... intet blævr... griner - lige nu dog ikke topdefinerede... må ud på cyklen, så de kan blive det igen igen... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu