Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte DaisyClub (www.daisyclub.dk) i går, uden at have besluttet mig for nogen pige. Tænkte det var umuligt, da billederne på DC's hjemmeside ikke er taget on-site og det derfor er usikkert hvad man møder.

Pigerne (3 stk.) kom ind og jeg valgte Kakula. Det viste sig, at hendes billeder (fra hjemmesiden) svarer 100% overens med pigen.

Kakula forførte mig med sin sensuelle og erotiske facon. Virkede ægte liderlig. Vi havde en super kemi fra starten og jeg endte med at gå derfra meget tilfreds. Ingen kys... men for mit vedkommende var det helt ok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ramdo skrev, for 50 minutter siden:

Tænkte det var umuligt, da billederne på DC's hjemmeside ikke er taget on-site og det derfor er usikkert hvad man møder..

Lidt ærgerligt med den svingende "kvalitet" af rigtige billeder taget on-location. Men tak for bekræftelsen af Kakula.
Hvad kan du sige om de øvige 2 piger... Er billederne af dem man møder eller ??
Hvor gammel vil du skyde Kakula til at være og hvordan var hendes bryster?

Tak for deleren :-)

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende i dag, super sød, elskede at blive slikket, dejlig at bolle, god indlevelse. Sagde at hun er 25. Super slank,  dejlig rund numse, altså ikke flad, som asiater plejer at have. Bryster er lille A. 

Besøger hende gerne igen! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...