Hop til indhold

Recommended Posts

Moin

 

Må sige jeg ikke helt ved hvor jeg skal starte efter denne oplevelse jeg havde i dag. Sidder stadig med et sind der er i en blanding af at være på en lyserød sky og forvirring. Jeg havde efter længere tids overvejelser om hvem der skulle være den næste og efter en hel del læsning her på forum hvor meningerne jo er mange og holdningerne er lige så forskellige besluttede jeg mig at besøge Manee i Randers. Jeg fik ringet derned for at bestille en tid, og blev under samtalen mødt af en snaksagelig sød og rar kvinde i røret (Manee selv) Vi fik aftalt en tid hvor efter jeg hoppede under bruseren for at skrubbe klokkeværket inden afgang. 

Ved første øjekaste når man træder ind af døren til butikken tænker man "kææft en lodseplads" men jeg er jo ikke kommet for at køre deres affald væk så forsøgte at holde et åbent sind. Mutter som ejer steder henvendte sig til mig med udmærket dansk og et smil på læben hvor efter jeg fortalte hende om min aftale. Efter et kort øjeblik kom en let genkendelig kvinder som man også ser på billederne ud og hilste på mig hvor efter hun dirregerede mit legeme ind i en kabine hvor der modsat resten af forretningen var rent pænt og nydeligt. Kabinen var vel og mærket med forhæng på, men der er en skydedør mellem kabine og forrum i biksen som bliver lukket til. 

Hvis jeg skal beskrive Manee er hun vel omkring de 30 +/- et par år. Smilende og utrolig nem at snakke med. Hun er det der går under navnet petit med et par små strittende patvorter som sidder på et par knaldhårde c skåls silikone babser af den perfekte støbning. Omkring 145 høj og et bagparti som ikke er bredere end et par håndværker hænder tilsammen. 

Nå men jeg fik smidt tøjet og smed mig på briksen og efter et par minutter kommer hun ind i kabinen og skiftede til en tætsiddende rød/sort kjole og jeg må sige hun er af den type som kan være den slags så folk drejer nakken efter hende. Den sad sgu godt.

Massagen var ret god, hun ligger ikke for meget og heller ikke for lidt kræfter i. Hun brugte også albuer på ryggen hvor hun kom godt i bund må man sige. Under hele seancen var der en del kommunikation og ikke den stilhed som man som ofte møder når man er ved en thaibiks. 

Efter hun lige havde vendt mig om kom mutter ind i lokalet mens jeg lå med afstrafferen fremme halvfed og fablede noget på thai som jeg ikke fattede en disse af og gav mobilen til Manee. Manee forsvandt ud af lokalet og mens hun var ude tog mutter over. Vores kommunikation faldt hurtigt ind på at strissen var i område og de var ekstra forsigtige. Jeg tænkte fair nok, heller ikke fordi jeg havde mest lyst til at stirre ind i trynen på en høker med dillerpjorten fremme. Efter ca 5 min kom Manee tilbage og tog over igen og sagde alt var godt. Jeg fik at vide mutter også ville gå ud og se om strissen var i området så jeg kunne blive færdig. Da mutter var gået fortsatte Manee sin massage på fronten. Der var ikke nogen form for pirring under massagen. Men man fik da lov til at pille under massagen og nej der var heller ikke nogen trusser under den kjole så jeg hyggede mig gevaldigt. Hun spurgte da hun var ved at være færdig med massagen om vi skulle have sex og om jeg havde travlt hvilket jeg gjorde hende opmærksom på jeg ikke havde, og allerede der vidste jeg at jeg ville få ekstra tid grundet den forvirring der var omkring politiet. 

"ja gu faen skal vi knalde" hvor efter hun smed tøjet og akten gik i gang. Hun arbejdede godt med afstrafferen og må sige det blow hun gave nok var en gave hun var født med for det kunne hun sgu. Dog med gummi. Efter det var det min tur til at vise mine skills og må sige det var en velsmagende og meget stram fisse hun render rundt med. Jeg fik lov til at slikke hende til hun kom i et brag af en orgasme og hun måtte lige sunde sig lidt før hun hoppede op på flagstangen og red min køj til hun kom igen. Vi skiftede position og nu var det min tur til at vise hende hvad "oksen fra hammel" betyder og jeg tog hende i doggy end til jeg ikke kunne mere. 

Bagefter fik jeg et tantekys og en cola som jeg drak inden jeg gik .Alt i alt var jeg der i ca 1½ time. Betaling skete efter - en af de store for en go service. Jeg så ikke nogen steder hvor man kunne bade og man kan parkere bag huset hvis man søger diskretion. 

Stedet: 4

Pigen: 8

Imødekommenhed: 9

Min konklusion er at her får man en pige som lever sig ind i det hun er der for og nyder det 100%. Jeg har besøgte rigtig mange thai'er gennem tiden og den her røg direkte på min top tre. Hun er helt klart et besøg værd til alle jer mænd derude. Hun rejser dog til Norge i morgen i en uge, men så er hun tilbage igen. Men jeg blev bedt om at holde øje med AL om hvornår hun er tilbage. Inden jeg bestiller en tid igen. 

Håber denne anmeldelse gav det input i søgte og skulle jeg ha glemt noget undskylder jeg

 

Mayday out

Redigeret af Mayday

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...