Hop til indhold
Ton

LIdt om af hvert men især lidt om Belida i Vejle

Recommended Posts

Har været medlem her længe, læst mange anmeldelser for at danne mig et indtryk af en pige jeg evt. ville besøge. Har dog aldrig selv skrevet en.

I mine yngre dage gik jeg tit og ofte til massagepiger, udenlandske som danske, er dog trappet en del ned, da jeg syntes kvaliteten er dalet en del. Alt for mange, især udenlandske piger leverer ”maskinsex” og der er ekstra betaling for det ene og det andet (læs helt alm. ting som kys osv.)

Jeg skal selvfølgelig passe på ikke at skære alle over en kam, der findes heldigvis stadigvæk mange utrolige søde piger, der forstår at leverer varen og giv kunden en fantastisk oplevelse.

Jeg er begyndt at gå en del på Thai klinikker, da jeg syntes det er lækker med en god gang massage kombineret med lidt forkælelse af lillemand, enten i form af sex eller bare lidt kærlig behandling, alt efter mit humør på dagen…. Ulempen med Thai klinikker, er der er som oftest stor udskiftning af personalet, så du kan ikke være sikke på at møde den samme næste gang. Et stort problem da det bestemt ikke er alle der er lige gode til at leverer, især ikke massagen.

Tilbage til anmeldelsen

:P

Efter megen søgen, besluttede jeg mig til at besøge Belida https://annoncelight.dk/showad/229940

Hold da op, her kom alle mine fordomme til skamme. Efter en kort SMS frem og tilbage, fik jeg bestilt tid. I døren blev jeg mødt af en smilende rødhåret pige.

Belida er endnu kønnere i virkeligheden, taler dansk (har boet i Danmark i 13 år) Bliver vist ind i hendes private lejlighed, hvor hun også driver hendes lille klinik. Lejligheden er pæn og ren, slet ikke ”klinikagtig”

Efter lidt smalltalk bliver vi enige om ydelsen – Denne gang ønsker jeg kun en full body massage.

Belida, kan virkelig sin massage, først en dybdegående massage af hele bagsiden og herefter på bedste Thai vis, kravler hun rundt på ben og ryg. Da hun er færdig med bagsiden og ber mig vende mig om, smiler hun og spørg om jeg vil give hende massage. Ikke jeg ikke havde lyst. Belida, har en utrolig smuk krop med dejlige faste bryster (silikone) lækker popo men den dag havde jeg bare lyst til at blive forkælet. Måske blev hun en smule skuffet men lod sig ikke mærke med det. Smed de små trusser og kravlede nu rund på min krop med fokus på lillemand… Det kan hun bestemt også. Så uden at gå i dejtaljer med afslutningen, var det en tilfreds mand der tog fra hendes lejlighed.

Bestemt ikke mit sidste besøg hos den fantastiske pige

Del dette indlæg


Link til indlæg
Storstrafferen skrev, for 19 timer siden:

Hej.

Det lyder lige som noget for mig.

Ved du om den pris hun skriver på 1000 for "bodymasssage" dækker massage med f.p. eller er det Body2body?

mvh

Det ved jeg ikke, Jeg ønskede den dag kun bodymassage mm. men pigen er super sød og jeg er sikker på I finder en løsning

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ton skrev, for 58 minutter siden:

Det ved jeg ikke, Jeg ønskede den dag kun bodymassage mm. men pigen er super sød og jeg er sikker på I finder en løsning

Hvilken sprog fik du for 1000kr? Thai, svensk og fransk - men ingen dansk? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik først en god bodymassage og som jeg skrev efterfølgende legede hun med lillemand. På et tidspunkt bad jeg hende om at ligge sig ned på briksen og vi endte i en 69. Ved selvfølgelig ikke om hun kom men hun var meget medlevende. Kom ud over hendes bryster til sidst. Vi havde ingen direkte sex men da jeg var færdig, sagde hun at næste gang vil hun "have" mig. Kunne selvfølgelig være et salgstriks men hun virker sådan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...