Hop til indhold
variomaster

Engtoften Viby

Recommended Posts

Er der andre der har bidt mærke i at alle pigerne derude deepthroater én, uden problemer, og elsker deres lille bijob..?

De gider simpelthen ikke ændre teksten, når der kommer en ny pige..!?!

Hende Vanessa de reklamerer med lige nu, ser godt nok sød ud. Nogen der ved om hun ser nogenlunde sådan ud i virkeligheden..?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har læst et utal af blandede (nok mest knap så gode) anmeldelser af stedet..

Tror ikke du skal satse på, at dem der er afbilledet også er dem du møder når du tropper op! :D

Kan jo tage fejl! ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været på Engtoften et par gange. 
Min erfaring er, at hvis pigerne har model billeder så er det falske. Er de taget som selfie eller på en seng, så kan du være heldig.
Jeg besøgte selv for et par år siden, en ret lækker pige på stedet. Dog var indlevelsen ikke den store. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

This place is a new one the address is engtoften 16 D.  not Engtoften 16 A.  Photos are Real, go ahead and check it out Please by Google Images. Regards

Redigeret af Luiz

Del dette indlæg


Link til indlæg
variomaster skrev, for 17 timer siden:

Er der andre der har bidt mærke i at alle pigerne derude deepthroater én, uden problemer, og elsker deres lille bijob..?

De gider simpelthen ikke ændre teksten, når der kommer en ny pige..!?!

Hende Vanessa de reklamerer med lige nu, ser godt nok sød ud. Nogen der ved om hun ser nogenlunde sådan ud i virkeligheden..?

Something about Vanessa :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været i 16D et par gange, og det var ok piger der lignede deres billeder. Måske jeg giver det et skud.....

Synes dog stadig det er fantasiløst at de ikke ændrer tekst. Jeg tvivler på at ALLE piger der arbejder der, kan deepthroate uden problemer, og tilbyder græsk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...