Hop til indhold
Guest jagere

Lite hjälp i Düsseldorg

Recommended Posts

Guest jagere

Hej på er!

Skulle behöva lite hjälp med planläggningen av min Düsseldorf-resa. Jag planerar att stanna där i 48 timmar. Anländer under en eftermiddag och åker hem under en kväll. När jag anländer under eftermiddagen tänker jag mig eventuellt att hitta någon bordell för att komma i stämning. Sedan dag 2 ska jag hänga runt på ett fkk och dag 3 också på ett fkk. Så frågan är vilket fkk som lämpar sig bäst att hänga på under flest timmar i Düsseldorf, d.v.s. vilket ställe ska jag premiera dag 2. Vad jag förstått så står det mellan Living room och Dolce vita. Tror inte jag orkar ta mig ut till Acapulco. Jag uppskattar antingen små petite tjejer eller tjejer som får dig att spinna...

  1. Vilka trevliga bordeller finns det i Düsseldorf?
  2. Vilket fkk kan man hänga runt på i flest antal timmar?

 

Mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jagere

I don't like bumping but I really would like to hear an opinion. I also saw I misspelled Dusseldorf in the subject.

 

Anyway the most important to get an answer to is which club of Dolce vita or living room is the most pleasant to spend most hours in. I guess the girls and the prices are the same but how are the facilities, lounge feeling etc.?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jagere

Här kommer ett kort svar på min egna fråga. Efter lite omständigheter jag kunde rått över men inte lyckades så blev min vistelse i Düsseldorf lite kortare än jag tänkt. Vilket tyvärr bara gav mig tid till att besöka ett ställe. Det var mycket svårt att välja med tanke på alla rekommendationer som kommit i den  här tråden :) I alla fall så var det kollektivtrafiken som fick göra mitt val. Mycket smidigt att ta sig från flygplatsen till Dolce Vita.

Dolce Vita är ett trevligt ställe att hänga på när det är fint väder. Det är gott om utrymme i trädgården där det finns många soffor, solstolar (av det finare slaget), pool och bastu. Hade det inte varit fint väder hade jag nog upplevt stället som trångt då det inte finns så mycket utrymme inomhus. Egentligen är det bara 1 bar och 3 mindre avdelningar som hänger ihop. 1 med soffor, 1 med stolar och 1 med soffor/stol. Man ser baren från alla 3 ställena. I övrigt tyckte jag personalen var trevlig vilket gör att man känner sig välkommen och kan stanna längre. Så vid väder är Dolce Vita att rekommendera som hang-out men vid dåligt väder hade jag nog bara trivts om det inte är så mycket folk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...