Hop til indhold
Guest Guffer

Anastasia / Struerpigerne

Recommended Posts

Guest Guffer

Anastasia 24 år , blond ....sweet and look like a Queen <3....Anastasia er absolut et besøg værd , smilende og nærværende blondine , servicen er helt perfekt ;)

Jeg har besøgt hende et par gange og kommer helt sikkert igen <3

Redigeret af Guffer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Guffer

:shock:....ny bruger hr Lystenstiger ? ....nu har jeg hørt det med .....men du har måske ikke råd til at besøge hende :P

Redigeret af Guffer
Ord mangler ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guffer skrev, for 27 minutter siden:

:shock:....ny bruger hr Lystenstiger ? ....nu har jeg hørt det med .....men du har måske ikke råd til at besøge hende 

Om jeg har råd eller ej, er sagen helt uvedkommende. Men det sker ofte, at der reklameres af medlemmer med få indlæg (læs: omkring 1).

Hvis du føler dig trådt over tæerne så undskylder jeg. Dog ændre det ikke mit synspunkt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Guffer
Lystenstiger skrev, for 22 minutter siden:

Om jeg har råd eller ej, er sagen helt uvedkommende. Men det sker ofte, at der reklameres af medlemmer med få indlæg (læs: omkring 1).

Hvis du føler dig trådt over tæerne så undskylder jeg. Dog ændre det ikke mit synspunkt. 

Nej nej jeg føler mig slet ikke trådt på .....synes bare ikke at du har fattet hvad det her går ud på ....

Det var blot en oplysning til jer der vil have en god oplevelse .....for dårlige steder er der nok af , steder hvor pengene er spildt ....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Midtjyderne skrev, for 3 timer siden:

Kunne sku godt tænke mig at vide om de ligner lidt 

besøgge en meget petit en i Struer på er tidspunkt 

samme sted 

Stedet har brugt falske billeder så;) Link

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guffer skrev, den 19/07/2017 at 23:23:

Anastasia 24 år , blond ....sweet and look like a Queen <3....Anastasia er absolut et besøg værd , smilende og nærværende blondine , servicen er helt perfekt ;)

image-0-02-05-bf1efdabae3ad47d7b767d79b6079d91c56c66184ab26d84b5697fd84dcd1fb3-V.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guffer skrev, den 19/07/2017 at 23:23:

SUPER SØDE OG  SEXY 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...