Hop til indhold

Brownhair fra Rødovre

Featured Replies

Skrevet

Nogen der har erfaringer med hende her? :) https://sugardaters.dk/show?alias=brownhair (Og endda med link nu!!) 

Skrevet

Jeg ved ikke rigtig, hvordan jeg skal formulere dette, men kan oplyse, at hun viser tydelige tegn på, at være "misbruger" på lidt hårdere stoffer. Jeg har været der og smuttede igen inden selve akten, da jeg kunne konstatere hun var påvirket og at hendes tænder bar tydelige præg af mange års misbrug...

Skrevet

Wow, ja okay :/ 

• 6 months later...
Skrevet

Jeg har også været der og gået igen. Hun er meget medtaget af en sørgerlug barndom og af misbrug

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg har været der, 5-8 gange. 

Overnattede de fleste gange, og ja det var bare sex og videre igen. 

Skrevet
chessmann skrev, den 18/2/2018 at 21:48:

Har været hos hende et par gange - frækt. :)

der er delte meninger her,,,, hvad skal man tro... ligner hun en junkie,med rådne tænder eller ser hun ok ud

Skrevet

Jeg synes ikke det er respektfulgt at gå i detaljer om udseende - men var hun en junkie kom jeg der ikke. @karl47 du er velkommen til at skrive til mig

• 3 months later...
Skrevet

Hvorom alting er - her for et par dage siden.

Så takkede jeg pænt nej til et besøg.

Det var hende der kontaktede mig, om jeg kunne være int. i aftale.

• 2 weeks later...
Skrevet

Har også været der og kunne godt komme med en lang smører , men kan kun tilslutte mig at hun er en typisk misbruger " hun drak 3 halvliters øl i den korte tid jeg var der.

Kan på ingen måde anbefale hende , syntes hun er lidt af en stakkel :( 

Skrevet
bakkely skrev, den 3/6/2018 at 21:31:

Har også været der og kunne godt komme med en lang smører , men kan kun tilslutte mig at hun er en typisk misbruger " hun drak 3 halvliters øl i den korte tid jeg var der.

3 halvliters øl er det ikke bare det vi andre drikker om morgen????

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.