Hop til indhold
powerpoint

Er der nogen som har prøvet K - healthy i Esbjerg ?

Recommended Posts

K - healthy er flyttet fra Jernbanegade i Esbjerg  til  Storegade. Har nogen prøvet stedet ?  Og er det fortsat 006  :( ???

Redigeret af Rooster
Adresse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai style skrev, for 6 timer siden:

Er massagen god? Da hun var i Jernbanegade havde hun forskellige hjælpere og massage var af noget svingende kvalitet. 

Massagen ved sawadee i Havnegade, er nok det bedste jeg har prøvet, af alle steder i Esbjerg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Genboen
Peter73 skrev, for 18 timer siden:

Massagen ved sawadee i Havnegade, er nok det bedste jeg har prøvet, af alle steder i Esbjerg. 

Peter73 - du laver ikke andet end at kommentere og rose det Wan laver - man kan næsten sige det eneste formål med din profil er at skabe positiv opmærksomhed omkring dette sted.

Det gavner ikke Wan det du gør, hendes arbejde er så godt at hun ikke behøver "fake" markedsføring - lad nu vær med at gøre hende utroværdig, for det er hun ikke! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Genboen skrev, for 33 minutter siden:

Peter73 - du laver ikke andet end at kommentere og rose det Wan laver - man kan næsten sige det eneste formål med din profil er at skabe positiv opmærksomhed omkring dette sted.

Det gavner ikke Wan det du gør, hendes arbejde er så godt at hun ikke behøver "fake" markedsføring - lad nu vær med at gøre hende utroværdig, for det er hun ikke! :)

Det står dig frit for, og tænke hvad du vil, helt op til dig selv. Giver bare min egen personlig mening videre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...