Hop til indhold
Bamsefyr

Lidt nord for Bjerringbro

Recommended Posts

I en landsby der hedder Lee er der en whisky shop, Bed and Breakfast og en thaimassør. Whiskey drikker jeg ikke så meget af og, da jeg ikke har så langt kunne jeg sagtens sove derhjemme. Jeg besøgte  Jai Thai Massage Himmestrupvej 11, 8850 Bjerringbro Tlf: 30600993 Jeg havde ringet i forvejen da jeg havde lidt ondt i ryggen. Min plan var at teste om hun kunne give massage og selvfølgelig komme med en anmeldelse af stedet. Stedet er i et privat hjem. Kvinden er 60+ slank. Hun snakker et forståeligt Dansk. Hun har tidliger givet massage i Bjerringbro og et sted i Randers som jeg ikke lige kan huske navnet på.

Hun kan virkelig give hård og god massage. Både med hænder underarme og fødder. Det forgår på en madras på gulvet. Der var håndklæde over hele tiden. Om hun giver ekstra ved jeg ikke noget om da det var massage jeg kom efter. Jeg spurgte ikke og blev ej tilbudt det.  Der var ingen andre i huset og døren blev låst.

Prisen er 300 kr.

Hun har ingen hjemmeside, men kan findes her: https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1n6umwwgtG_KEmv5skk_6w8Ok8aU&ll=56.300358711611274%2C9.630811931640551&z=10

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for info. Det kan da godt ske man skulle kigge forbi, min ryg trænger til en god hård massage. Synes det er ved at være svært at finde nogle thai steder der giver god hård massage. Benyttede mig af suree i Viborg førhen da massøren gik på en, ( hvad min ryg godt kan lide) men det seneste år har det gået mere op i sex end massage øv øv. Var ellers et godt sted førhen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bjørnebandit skrev, for 5 timer siden:

Tak for info. Det kan da godt ske man skulle kigge forbi, min ryg trænger til en god hård massage. Synes det er ved at være svært at finde nogle thai steder der giver god hård massage. Benyttede mig af suree i Viborg førhen da massøren gik på en, ( hvad min ryg godt kan lide) men det seneste år har det gået mere op i sex end massage øv øv. Var ellers et godt sted førhen. 

Jeg kan stærkt anbefale Paww på Hostrupsgade i Silkeborg hvis du trænger til en god hård gang massage og der går de fleste af pigerne gerne på ryggen af en. Jeg vil anbefale at du ringer og bestiller tid og så gør opmærksom på at du gerne vil have en der kan tage hårdt ved. Der er så på ingen måde andet at komme efter der end regulær massage - det er der i det hele taget ikke nogle af stederne i Silkeborg.

http://www.pawwthaimassage.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 19 timer siden:

Jeg kan stærkt anbefale Paww på Hostrupsgade i Silkeborg hvis du trænger til en god hård gang massage og der går de fleste af pigerne gerne på ryggen af en. Jeg vil anbefale at du ringer og bestiller tid og så gør opmærksom på at du gerne vil have en der kan tage hårdt ved. Der er så på ingen måde andet at komme efter der end regulær massage - det er der i det hele taget ikke nogle af stederne i Silkeborg.

http://www.pawwthaimassage.dk/

Tak det vil jeg da kraftig overveje, der er godt nok lidt langt, men hvad gør man ikke for en god gang massage 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...