Onslow

Dyre jøder

47 indlæg i denne tråd

Onslow    6.590

Politifolk skal bruge tid (underforstået spilde tid) på at beskytte en lille jødisk menighed ved synagogen i Hornbæk.

https://www.helsingordagblad.dk/2017/07/18/lille-joedisk-menighed-koster-politikraefter-hornbaek/

Det er (for) dyrt mandskabsmæssigt og dermed også økonomisk lader medlem af Sjovnalistisk Venstreparti, Niels Berg sive ud mellem sidebenene

På en elegant måde gør han offer til forbryder. og viser, at han virkelig kunne være blevet en stor stjerne i 30'erne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars Boca    1.447
Funktionær skrev, for 9 minutter siden:

@AlkoholikerenTænk på, at det passer perfekt ind i lille lars verdens billede, det må du ikke ødelægge ;)

Nå for Søren. Så kom Berlingo betjenten på banen igen med de små personlige perfide ting. 

Det har ellers klædt dig, at holde igen med den slags. 

Det holdt så desværre ikke længe. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars Boca    1.447
Alkoholikeren skrev, for 16 minutter siden:

Ja terroistet bruger religionen som argument for terror sådan ser jeg på det, mere end 1 mia tror på Allah og hans profet og der er måske 300.000 i diverse terrorgrupper.... 

Hej Alko

Vi er enige om, at muslimer bruger Islam som argument for deres terror. 

Vi er også enige om, at langt de fleste muslimer ikke er terrorister.

Det er blot ordet "misbruge", som vi er uenige om. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Funktionær    372
Lars Boca skrev, for 11 minutter siden:

Nå for Søren. Så kom Berlingo betjenten på banen igen med de små personlige perfide ting. 

Det har ellers klædt dig, at holde igen med den slags. 

Det holdt så desværre ikke længe. 

Du er ikke mere værd, og er der nogle med perfide bemærkninger er det i den grad dig, men du fatter det sikkert ikke

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X    11.579
Lars Boca skrev, for 13 minutter siden:

Hej Alko

Ja, undskyld, at jeg blander mig, men er det ikke terrorister, der (mis)bruger islam som argument for terror? For så passer det jo fint med, at "langt de fleste muslimer" ikke er terrorister.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars Boca    1.447
Borende X skrev, for 14 minutter siden:

Ja, undskyld, at jeg blander mig, men er det ikke terrorister, der (mis)bruger islam som argument for terror? For så passer det jo fint med, at "langt de fleste muslimer" ikke er terrorister.

Det er jo præcist det som jeg skriver :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren    1.838
Lars Boca skrev, for 30 minutter siden:

Hej Alko

Det er blot ordet "misbruge", som vi er uenige om. 

Nej Lars, for jeg tror du mener at terroister BRUGER Islam som argument...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars Boca    1.447
Funktionær skrev, for 15 minutter siden:

Uhhhh, du må ikke kringle den sådan, lille lars kan ikke følge med

Nå, så gik det alligevel for stærkt for Berlingoen i overhalingssporet. 

Islam = muslimske terrorister

Kristne, buddister og andre bruger IKKE islam som argument, hvis de begår terror. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X    11.579
Lars Boca skrev, for 13 minutter siden:

Det er jo præcist det som jeg skriver :-)

Er det? Jeg læste ellers: "Vi er enige om, at muslimer bruger Islam som argument for deres terror."

Jeg mente, at det var det omvendte, der var tilfældet: At terrorister bruger islam 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prinz    3.156
Borende X skrev, for 4 minutter siden:

Er det? Jeg læste ellers: "Vi er enige om, at muslimer bruger Islam som argument for deres terror."

Jeg mente, at det var det omvendte, der var tilfældet: At terrorister bruger islam 

Hmmm hvordan er det nu det er...... Er det muslimer der vælger at bliver terrorister, eller er det terrorister der vælger at blive muslimer? 

De fleste terrorister har vist været muslimer en hel del længere end de har været terrorrister ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars Boca    1.447
Borende X skrev, for 4 minutter siden:

BX vil du være rar, at nævne andre end muslimer, der bruger Islam som argument, når de begår terror??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X    11.579
Lars Boca skrev, for 8 minutter siden:

BX vil du være rar, at nævne andre end muslimer, der bruger Islam som argument, når de begår terror??

Tjah, er der ikke en del europæere – seneste eksempel en tysk pige – der vælger at tage ned og tilslutte sig IS? Ellers er min pointe, at det ikke er alle  af den milliard muslimer, der bliver terorister – der er skam et par stykker til overs – mens terrorister gerne påberåber sig islam som drivmiddel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice    1.827
Onslow skrev, for 11 timer siden:

Politifolk skal bruge tid (underforstået spilde tid) på at beskytte en lille jødisk menighed ved synagogen i Hornbæk.

https://www.helsingordagblad.dk/2017/07/18/lille-joedisk-menighed-koster-politikraefter-hornbaek/

Det er (for) dyrt mandskabsmæssigt og dermed også økonomisk lader medlem af Sjovnalistisk Venstreparti, Niels Berg sive ud mellem sidebenene

På en elegant måde gør han offer til forbryder. og viser, at han virkelig kunne være blevet en stor stjerne i 30'erne.

Et lidt "dumt" spørgsmål "hvad beskytter man jøderne imod, og er truslerne reelle "?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu