Hop til indhold
Hamderfyren

Erfaringer med Bunny-1992 ?

Recommended Posts

Guest 8270
Hamderfyren skrev, for 36 minutter siden:


Vi aftalte pris tidspunkt osv - jeg fik adresse og var der på det korrekte tidspunkt, døren blev bare aldrig åbnet, og nu der ingen kontakt :D 

Er der nogen der har været der, eller er det bare en der aldrig går videre end snakken? 

https://sugardaters.dk/show?alias=Bunny-1992 

-Hamderfyren

lavede du aftale uden at få et mobil nr. ? -  hvis ja, så dropper jeg altid aftalen - det burde få klokken til at ringe hos dig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
8270 skrev, 1 time siden:

lavede du aftale uden at få et mobil nr. ? -  hvis ja, så dropper jeg altid aftalen

100 pct. enig.

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
Hamderfyren skrev, for 2 timer siden:

 

 

Kontakt foregik på mobil, så nummeret var indhentet ;)

svarede hun ikke når du ringede til hende ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GormDenGamle

Okay 1) jeg har ikke selv haft kontakt til hende derinde, men! 2) - jeg vil ikke udlevere hendes personlige navn og oplysninger osv - men jeg kan kun anbefale folk at passe på og tænke sig godt om. Der er lavet sider på facebook med 100+ brugere, åbenbart piger, om hvordan hun har snydt dem ift køb/salg af ting osv. Hun er åbenbart også blevet politianmeldt fremgår det af grupperne. Dette ikke sagt for at udlevere hende, da det åbenbart er offentligt kendt, men blot som en venlig advarsel/reminder til brugere herinde som vil i kontakt med hende. Hun kan sikkert være sød nok, men hun har en fortid med at snyde folk (før SD dog). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
GormDenGamle skrev, for 4 minutter siden:

Okay 1) jeg har ikke selv haft kontakt til hende derinde, men! 2) - jeg vil ikke udlevere hendes personlige navn og oplysninger osv - men jeg kan kun anbefale folk at passe på og tænke sig godt om. Der er lavet sider på facebook med 100+ brugere, åbenbart piger, om hvordan hun har snydt dem ift køb/salg af ting osv. Hun er åbenbart også blevet politianmeldt fremgår det af grupperne. Dette ikke sagt for at udlevere hende, da det åbenbart er offentligt kendt, men blot som en venlig advarsel/reminder til brugere herinde som vil i kontakt med hende. Hun kan sikkert være sød nok, men hun har en fortid med at snyde folk (før SD dog). 

Altså, hvis ikke der er forudbetalt, inden han skal møde hende som SB, så er der vel som sådan, ikke nogen der er blevet "snydt" .. Ja, naturligvis er det noget latterligt pis, at man køre efter en pige, som så ikke er der/åbner .. 

Men, det er jo ikke "kriminelt", selvom jeg godt kan se, at det hun evt. har bedrevet via FB er noget andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GormDenGamle

Enig, men det hun har bedrevet tidligere, har vist været kriminelt :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan så oplyse, at hun er rocker relateret, hvilket gør at man skal passe rigtig meget på. Jeg ville i hvert fald ikke nærme mig hende uanset, hvor fræk hun er..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...