Hop til indhold
Decameron14

Karen, Svendborg. Ikke turen værd

Recommended Posts

Billeder passer desværre ikke. Burde have fået mig til at gå, men bryststørrelsen fik mig til at blive. Det vedblev med at være det bedste, for engagementet forduftede fuldstændig efter overdragelse af penge. Jeg er ikke meget for at skrive dårligt om pigerne, men I skal altså ikke køre alt for langt efter denne oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Klyngen

Ærgerligt for dig. De bryster var da ellers klart værd at gå efter. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Decameron14 skrev, for 13 timer siden:

Billeder passer desværre ikke. Burde have fået mig til at gå, men bryststørrelsen fik mig til at blive. Det vedblev med at være det bedste, for engagementet forduftede fuldstændig efter overdragelse af penge. Jeg er ikke meget for at skrive dårligt om pigerne, men I skal altså ikke køre alt for langt efter denne oplevelse.

Hvis man har haft en dårlig oplevelse er det da ok at skrive dårligt om det. Bare man stadig er fair og sober.

Hvordan er hendes bryster? Store og bløde eller er de kunstige? Havde selv tænkt mig at tage en tur til hende, men nu overvejer jeg da en ekstra gang. Hvor meget gav du og hvad ydelser fik du? På profilen i hendes annonce er der ligesom to sæt billeder. Dem på den antikke sofa og dem i mere moderne miljø. Er sidst nævnte også fake?

Er sgu virkelig nysgerrig efter de bryster. :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Brysterne er ret store, semifaste og ægte. Det var som nævnt det eneste positive. Hun tilbyder 20 min for 500, men da det kom til stykket var det bare noget, der utålmodigt og hurtigst muligt skulle overstås. Jeg vil ikke plage hende med et besøg mere:D. Tror hun trænger til ferie? Plus nogle billeder der bare ligner nogenlunde (og helst ægte) Jeg tror hun vejer omkring de 80+ . De sidste billeder er også helt fake. 

Redigeret af Decameron14

Del dette indlæg


Link til indlæg
Decameron14 skrev, 1 time siden:

Brysterne er ret store, semifaste og ægte. Det var som nævnt det eneste positive. Hun tilbyder 20 min for 500, men da det kom til stykket var det bare noget, der utålmodigt og hurtigst muligt skulle overstås. Jeg vil ikke plage hende med et besøg mere:D. Tror hun trænger til ferie? Plus nogle billeder der bare ligner nogenlunde (og helst ægte) Jeg tror hun vejer omkring de 80+ . De sidste billeder er også helt fake. 

Tak igen for info. Bliver sgu nød til ved selvsyn at konstatere hvor store de er. Om ikke andet har jeg da "kun" smidt 500 i havet for at lege med et par store.... ;-) Kan omvendt også bare håbe på at du fangede hende på en dårlig dag. :-o 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Decameron14 skrev, for 12 timer siden:

Hvad vi ikke gør for et et gode bryster:D Håber du får en lidt bedre oplevelse

Var der i aftes. Vil nu ikke sige at det ikke var turen værd, men skal måske også lige påpege at jeg bor 10 min gang fra hende, så turen var ikke så lang. ;-) Synes hun fortjener en anmeldelse med en lidt anden overskift. Så det vil jeg lave.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...