Hop til indhold
Guest Calletti

Aura - Seductionsgirls

Recommended Posts

Guest Calletti

Jeg har efterhånden lagt mig på langs med Aura en 4-5 gange, og kigger meget gerne forbi igen om muligheden skulle byde sig.

Billederne og beskrivelsen af hende på Seductionsgirls hjemmeside giver et ok billede af Aura, som hun er og ser ud. I mine øjne en meget køn pige med en glad og drillende appearance. Jeg er normalt rigtig glad for petit piger, så her skiller Aura sig ud - men jeg må jo konstatere at jeg kommer igen :-)

Som regel tager jeg en dansk-fransk eller en halv time med fokus på dansk-fransk. Aura er formidabel at knalde med og hendes lettere overraskede smil tænder helt klart op for mine kedler - jeg er specielt glad med hende på ryggen så der er fuld adgang til smil og et par ægte d-skåle der formentlig også har en finger med i spillet hvad angår de efterhånden er ved at forme sig til et snarligt gensyn. Blow er fint.....skal man fremhæve et sted, hvor jeg snarligt vil tage Aura med en tur på skolebænken, så er det svensk; hun giver den alt for meget gas, så man nærmest bliver lokalbedøvet.....så plejer jeg lige at bede hende om at vende hovedet i puden til en doggy.

Jeg er glad og tilfreds som i kan se :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg ikke kender pigen, kan jeg supplere med, at klinikken Seduction i verden tilhører de bedre klinikker. Jeg har altid følt mig godt betjent der. Der er en god stemning og et godt service niveau, og det er jo ikke uvæsentligt, at rammerne omkring pigen også fungere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...