Hop til indhold
mistertropez

Hvilke services vil gøre det bedre at være GP?

Recommended Posts

Jeg har tænkt på om der var noget man kan gøre for at gøre det bedre at være GP.

At have et privat hjemmeside hvor ens annonce ikke bliver slettet?

Kunne det være at man skal kalde til et specielt telefonnummer som ringer videre for at undgå misbrug?

Kunne det være en kunne uploade nye billeder fra telefonen?

Beskeder kan besvares online?

Dele lokation på en hemmelig måde?

Vil rigtig gerne hører hvad du syntes kan gøres så det bliver bedre/nemmere! Også hvis andre har nogen ideer!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Det ville gøre det meget bedre at være GP hvis alle gæster startede med at give mig en dyb og god kropsmassage og slikkede mig så jeg kom deeeejligt og så puttede mig under en dyne og fik en lille lur med mig ;-)  :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 15 minutter siden:

Det ville gøre det meget bedre at være GP hvis alle gæster startede med at give mig en dyb og god kropsmassage og slikkede mig så jeg kom deeeejligt og så puttede mig under en dyne og fik en lille lur med mig ;-)  :rolleyes:

Det var da et ønske som ikke kræver at hele branchen bliver revolutioneret :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lowmax
Trinetease skrev, for 21 minutter siden:

Det ville gøre det meget bedre at være GP hvis alle gæster startede med at give mig en dyb og god kropsmassage og slikkede mig så jeg kom deeeejligt og så puttede mig under en dyne og fik en lille lur med mig ;-)  :rolleyes:

Ha, det ville jeg elske at gøre<3. Det er da det dejligste, man kan gøre for en kvinde. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 26 minutter siden:

Det ville gøre det meget bedre at være GP hvis alle gæster startede med at give mig en dyb og god kropsmassage og slikkede mig så jeg kom deeeejligt og så puttede mig under en dyne og fik en lille lur med mig ;-)  :rolleyes:

Så kom da lige tilbage til Østjylland smukke. Venter på dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 42 minutter siden:

Det ville gøre det meget bedre at være GP hvis alle gæster startede med at give mig en dyb og god kropsmassage og slikkede mig så jeg kom deeeejligt og så puttede mig under en dyne og fik en lille lur med mig ;-)  :rolleyes:

Det vil jeg huske til næste gang :x;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 9 minutter siden:

En form for frokostordning, kunne jeg godt tænke mig. :D

/madøret 

Sushi til en værdi af 1000 kr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 22 minutter siden:

En form for frokostordning, kunne jeg godt tænke mig. :D

/madøret 

Er det så dig, der er frokosten? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 1 time siden:

Det ville gøre det meget bedre at være GP hvis alle gæster startede med at give mig en dyb og god kropsmassage og slikkede mig så jeg kom deeeejligt og så puttede mig under en dyne og fik en lille lur med mig ;-)  :rolleyes:

Det tiltaler også mig ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mistertropez skrev, for 8 minutter siden:

Der skulle kun 2 sjove gp'er til at det kørte af sporet :D hehe

Men sikken et spor! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Borende X Men med hensyn til tråden, hvordan kontakter du GP'er i annoncer? Ringer du fra din private telefon eller har du en ved siden af? Jeg tænker bare på om det gav mening at lave en service hvor man ikke kunne spore hvem man ringer til, hvis nu nogen finder din telefon :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
mistertropez skrev, for 3 minutter siden:

@Borende X Men med hensyn til tråden, hvordan kontakter du GP'er i annoncer? Ringer du fra din private telefon eller har du en ved siden af? Jeg tænker bare på om det gav mening at lave en service hvor man ikke kunne spore hvem man ringer til, hvis nu nogen finder din telefon :)

Jeg bruger helst en alternativ mail, hvis jeg ikke kender pigen. De faste, jeg har haft, tør jeg godt ringe til fra en alternativ telefon, hvor jeg omgående sletter historikken. Bare for tilfældets skyld.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mistertropez skrev, for 4 timer siden:

Jeg har tænkt på om der var noget man kan gøre for at gøre det bedre at være GP.

At have et privat hjemmeside hvor ens annonce ikke bliver slettet?

Kunne det være at man skal kalde til et specielt telefonnummer som ringer videre for at undgå misbrug?

Kunne det være en kunne uploade nye billeder fra telefonen?

Beskeder kan besvares online?

Dele lokation på en hemmelig måde?

Vil rigtig gerne hører hvad du syntes kan gøres så det bliver bedre/nemmere! Også hvis andre har nogen ideer!

Når vi taler services og ikke "job" betingelser er min første tanke, Alt hvad der kan 

1) Nedbringe den ikke betalbare tid

2) Alt hvad der nedbringe besøg at uønskede gæster.

Det meste af ovennævnte kræver bare mere ubetalbar tid eller flere omkostninger, så et eller andet sted kan jeg godt forstå, at tråden har udviklet til at være humoristisk :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
mistertropez skrev, for 3 timer siden:

@Trinetease Ja, det kunne være dejligt, hehe Jeg kan se du har et wix site? Bruger du det?

Hvad pokker er et Wix site ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 10 timer siden:

Det ville gøre det meget bedre at være GP hvis alle gæster startede med at give mig en dyb og god kropsmassage og slikkede mig så jeg kom deeeejligt og så puttede mig under en dyne og fik en lille lur med mig ;-)  :rolleyes:

Sig bare til - jeg er HELT klar! ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

Typisk - tænker aldrig på andet en mad of

TheVoice skrev, for 16 timer siden:

Når vi taler services og ikke "job" betingelser er min første tanke, Alt hvad der kan 

1) Nedbringe den ikke betalbare tid

2) Alt hvad der nedbringe besøg at uønskede gæster.

Det meste af ovennævnte kræver bare mere ubetalbar tid eller flere omkostninger, så et eller andet sted kan jeg godt forstå, at tråden har udviklet til at være humoristisk :)

 

LEAN blandt GP´er...:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...